Soru PlayStation Plus Yenileme Problemi

sertajinho

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2023
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Arkadaslar merhaba,

13 Agustosta PS Plus Deluxe uyeligim sona erdi, tanimli kartimdan otomatik yenileme gerceklesmedi.
Manuel yapmaya denedigimde de hata aldim. Hata: ''Tanimlanamayan bir hata olustu. Birkac dakika sonra tekrar deneyin''
Ayni kartla PS Store'dan oyun almayi denedim, oyun satin alabildim. Ancak ne yaptiysam 2 haftadir PS Plus'in aylik ya da yillik olan hicbir paketini satin alamadim.
PS musteri hizmetlerinde kayit actirdim, onlar da sorunu cozemedi ya da neden olduguna dair mantikli bir aciklama yapmadi.
Lisans yenileme, kart bilgilerini degistirme, restart atma, offline olup tekrar giris yapma vb her seyi denedim.
Ayni sorunu yasayan var mi, bu konuda cozum onerisi olan var mi? Ayni kartla oyun alabilirken, uyelik yenileyememem anormal bir durum degil mi?
Simdiden okudugunuz ve yardimlariniz icin tesekkur ederim.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-08-31 at 16.49.34.jpeg
    WhatsApp Image 2023-08-31 at 16.49.34.jpeg
    23.5 KB · Görüntüleme: 77

shanzi

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
18
Başka bir kart ile denedinizmi?
 

sertajinho

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2023
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Başka bir kart ile denedinizmi?
Evet, 4 farklı kartla denedim. Visa, master card, sanal kart, bana ait olmayan bir kart. Hic birinde olmuyor. Kartla alakalı bir sorun oldugunu dusunmuyorum cunku oyun satın alabiliyorum aynı kartı kullanarak, sadece uyelık satın alamıyorum.
 

shanzi

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
18
Evet, 4 farklı kartla denedim. Visa, master card, sanal kart, bana ait olmayan bir kart. Hic birinde olmuyor. Kartla alakalı bir sorun oldugunu dusunmuyorum cunku oyun satın alabiliyorum aynı kartı kullanarak, sadece uyelık satın alamıyorum.
ödeme noktasına geri dön deyince ne oluyor?
 
Üst