Berker Güler
Öğrenci
- Katılım
- 12 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 84
- Reaksiyon puanı
- 29
- Puanları
- 18
- Yaş
- 25
Merhabalar araçta amg nin en pahalı jantları var ( hava atmak için söylemiyorum adını bilemdiğimden) dışı siyah içi taban full bir araç cidden mercedes zevkini yaşatıyor bana genelde eco veya comfortta kullanıyorum ama satmaya karar verdiğim için bu aralar sport plusta kullanıyorum aracım stok değil dışta falan oynama yok ama motoru 1.5 190 beygir.Yani yol tutuşu fevkalede resmen quattro gibi virajda 130 ile dönerken bile kıç atmıyor bugün tam gaz sport plusta araç 7400 devir çevirdi cidden acayip bir makina öneririm.Sport plusta dikkat edin galiba espyi kapıyor u dönüşü yaparken baya drift attı kıç attı da yani c63 gibi araç kesinlikle öneririm.Sıkıntıları var mıydı vardı.Servis bakımları çok pahalı tutuyor,arabadan lakur lıkır sesler geliyor belkide amg olduğundandır.Yani net söyleyebilirim ki a4 üm de var aktif 3 de kullandım ikiside performansta yanından geçemez.Dip gazladım araç 7400-7500lere kadar çeviriyor hatta ki hatta inanması güç ama 2. Viteste 70e geldiğinde bıraktım resmen pop pop yaptı egzozdan.Konfora falan gelirsek de eco veya comforta alırsanız araç cidden s kasa gibi amg olmasına rağmen kasislerden falan pamuk gibi geçiyor.Audi ve bmw ile kıyaslarsak audiye ikiside yaklaşamaz konfor konusunda ama sınıfının net en iyisi.Önerim yokuş çıkarken sport plusa almayın.Bir kaç kere dalgaya düşüp aldım 30-40ı geçmeyince araba ikide bir downpipe yapıyor vitesi anında 1den 2ye 2den 1e falan atıyor dikkat etmezseniz motor arızalanabilir.Otobanda arkama passat yapışmıştı s+ a almam gibi dip gaz verdim 3. Köprüde 246 gördüm ki büyük iht limitör falan var tabiki passat toz oldu.Arkada oturana allah kolaylık versin diyorum.Araba coupe olduğu için arkada oturan öndekinin insafına kalmış.Ama adamlar coupe arabada bile arkayı düşünmüşler ışık,klima koymuşlar bir çoğu 800k lık arabalarda arkada klima olmuyor ince bi davranış.Sport a gelirsek de pek bi artısını görmedim aracımda sanırım adaptif amartüsor veya süspansiyon var.S veya s+ a alınca bi sertleşiyor araç ama s de direksiyon sertleşmesi ve araç sertleşmesi dışında comfort ile çok bir farkı yok.Ama s+ farklı bir dünya gibi gaza çok bazmazsanız comfort ile çok bir farkı yok ama yani s+da araç c63e dönüyor.bazen comfortta bile 6900 çeviriyor çok yakmasın diye manuel değiştiriyorum.Koltuklar falan en rahat bindiğin koltuk ki en az 120 araç sürmüşümdür.Tek hoşuma gitmeyenler ekran küçük baya ve yavaş.Onun dışında öneririm.(not: aracı s+ta kullanmanızı öneriyorum aracın tadı o zaman çıkıyor)