Yardım C# CS1503 Hatası?

ATACANKY

Öğrenci
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using Photon.Pun;
using Photon.Realtime;


public class server : MonoBehaviourPunCallbacks
{
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();   
    }
    public override void OnConnectedToMaster()
    {
        base.OnConnectedToMaster();
        Debug.Log("connected server");
        PhotonNetwork.JoinLobby();
    }
    public override void OnJoinedLobby()
    {
        base.OnJoinedLobby();
        Debug.Log("connect lobby");

        PhotonNetwork.JoinRandomOrCreateRoom("oda", new RoomOptions { MaxPlayers=2, IsOpen=true, IsVisible=true }, TypedLobby.Default);
        
    }
    void Update()
    {
        
    }
}
Bu kod da CS1503 hatasını alıyorum yardım eder misiniz?
 

Emnn

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,233
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,940
Puanları
358
Hata mesajının görüntüsünü atma şansınız var mı?
 

neptün yüksel

Asistan
Cezalı
Katılım
5 Haziran 2023
Mesajlar
257
Reaksiyon puanı
100
Puanları
43
Yaş
24
İnternetten baktım. Tür dönüşümlerinden ötürü bir hata diyor.

Hatanın ne olduğunu bilmiyorum ama bir geliştirici, her türlü değişken için bir hata seneryosu düşünür ve değişkenleri try, catch'e sokarak hataları yakalar ve onlara default değer atar.
 

ATACANKY

Öğrenci
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
1689967141844.png

Hata mesajının görüntüsünü atma şansınız var mı?
 

Emnn

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,233
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,940
Puanları
358
"PhotonNetwork.JoinRandomOrCreateRoom" methodunda "oda" ifadesi yerine null yazar mısınız?, denerseniz geri dönüş bekliyorum.
 
Üst