1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 28

Konu: Kadın, erkeğin peşinden koşmalı mı?

  1. #1
    Dekan emelden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-01-2007
    Mesajlar
    5.457

    Standart Kadın, erkeğin peşinden koşmalı mı?

    Kadın, erkeğin peşinden koşmalı mı ???

    Kimi zaman anlam veremediğim, tabir-i caizse kişinin peşinden koşma ya da koşturtma olayı nedir, gerekli midir ??? >X<


  2. #2
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    03-06-2007
    Mesajlar
    4.008
    uğraşamam o koşsun :]

  3. #3
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    17-01-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2.159
    Erkeğin çok hoşuna giden bir durumdur ama kızlara tavsiyem yapmayın bunu sonra bir değeri kalmıyor erkek canı sıkılınca "sen zaten kendin geldin" diyor :S

  4. #4
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    04-12-2007
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.909
    o da bana doğru koşuyorsa koşarım...

    onun arkası dönük olup da benim koşmam gerekiyorsa çok bekler...

    ama sevdiğimi sölerim ilgimi belli ederim... gerisini ona bırakırım...seven adam gelir zaten...kadından ilk adımı beklemez gerçekten seven erkek...


    koşmayın koşturtmayın...insanların duygularıyla oynamayın...


    erthon hayranım sana güzel kardeşim...

  5. #5
    Dekan emelden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-01-2007
    Mesajlar
    5.457
    Alıntı Erthon Nickli Üyeden Alıntı
    Erkeğin çok hoşuna giden bir durumdur ama kızlara tavsiyem yapmayın bunu sonra bir değeri kalmıyor erkek canı sıkılınca "sen zaten kendin geldin" diyor :S
    Hakikaten olası bir durum...

    Ama seven insan başa kalkmasa daha iyi olur.


  6. #6
    Profesör anarchst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-04-2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.665
    yahu kadın beni dinle kendine gel hey
    ben erkeğim hemen önümde eğil diz çök
    bak kızıyorum evinde otur çocuk doğur hey
    işin gücün yok mu senin bir sıcak çay dök
    allah allah dinlemiyor kendini şaşmış
    tövbe estagfurullah aşmış bu aşmış
    birleşin arkadaşlar erkeklik gidiyor elden
    birlikten kuvvet doğar henüz vakit erken
    zil çalıyor etekleri çıldırmış saçı uzunlar
    toplanalım tedbir alalım henüz vakit varken
    :* (A) :*
    Alayına isyan ölümüne anarchy

  7. #7
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    17-01-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2.159
    Alıntı fish Nickli Üyeden Alıntı
    o da bana doğru koşuyorsa koşarım...

    onun arkası dönük olup da benim koşmam gerekiyorsa çok bekler...

    ama sevdiğimi sölerim ilgimi belli ederim... gerisini ona bırakırım...seven adam gelir zaten...kadından ilk adımı beklemez gerçekten seven erkek...


    koşmayın koşturtmayın...insanların duygularıyla oynamayın...


    erthon hayranım sana güzel kardeşim...
    Teşekkür ederim fiş ^^

    Dediğin gibi sırtını dönerse sakın gitmeyin,
    Ama oda sizin için uğraşıyorsa e bi zahmet sizde bişeyler yapın
    Aynen seven erkek karşı taraftan ümit verecek bir şey gördüğü zaman ilk adımı atar siz merak etmeyin sadece hoşlandığınızı belli edin ;)

  8. #8
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    04-12-2007
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.909
    seven insan sevdiğini peşinden koşturmaz zaten....ilgi sevgi beklemek başka şey, peşinden koşturma isteği başka şeydir...

    gönül eğlendiren vakit geçiren heyecan arayan erkeğin / kadının yapacağı şeydir bu...


  9. #9
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    21-12-2006
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.315
    cinsiyet farketmez kacan kovalanır
    gidiyorum buralardan ...

  10. #10
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    20-11-2007
    Yaş
    29
    Mesajlar
    2.227
    Asla................. !!!

  11. #11
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    17-01-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2.159
    Ama biz Erkeklere de tavsiyem eğer gerçekten hoşlandığınız bir kız bulduysanız gurur ve ego gibi şeyleri bir tarafa bırakmanız, racon kesmeyi değil güzel söz söylemeyi öğrenmek lazım.

  12. #12
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    23-06-2008
    Mesajlar
    10
    mitolojik olarak erkek akli,kadin ise egoyu temsil ettigine göre bence bu sorunun cevabi gayet basit.

    Yalniz asirlardir yanlis benimsenen ve artik özellikle dogu toplumlarinda kronik bir psikolojik hastalik haline gelen bir yanlisi huzurunuzda düzeltmek istiyorum.Lütfen iyi okuyun.

    Basta Kutsal kitaplarda olmak uzere,bir cok fikir önderinin söylemis oldugu erkek kadindan üstündür,kadinin yeri erkegin yanidir gibi sözleri nasil anlamamiz gerekiyo???

    Öncelikle su aciklamayi yapayim.Eminim okuyan arkadaslar kendiliginden ne demek istedigimi anlarlar.

    Biz canli olarak adi INSAN olan bir türüz.Yaratilis icabi en yetkin ve üstün türüz.Tür icinde cinsiyet olarak ERKEK-DISI olarak 2´ye ayriliyoruz.Ama bu cinsiyet farki INSAN olusumuz gercegini degistirmez.Iste tam bu noktada caglar boyunca yanlis anlasilmaya yüz tutmus sirri acikliyorum.INSAN yapisinda AKIL=ERKEK semboluyle KADIN=EGO-NEFIS semboluyle izah edilmis.KUR´AN´da ilgili ayetlere bakilabilir.Yani cinsiyet olarak Kadin olmaniz veya Erkek olmaniz cok onemli degil,Kadin veya Erkek cinsiyeti icindeki AKIL=ERKEK;EGO-NEFIS=KADIN yetilerinizin kullaniminda var bu derecelendirme.

    Örnegin BEN...Eger kendi icimde egoma tabi isem dogal olarak aklim ikinci planda kalicak ve butun hayatim bu yonde egomu tatmin etme cabalariyla gecicek.Aksine aklim ön planda ise mantikli kararlar alma cabasina girerimki buda beni biraz ciddi,agir basli ve emin kilar.

    Simdi dusunelim.Yüz yillar boyunca neden kadinlarimiz bu yanlis anlama yüzünde sürekli siddete ve itilmislige maruz kalmis.Aci olani ise,erkeklerin bir takim sahte hoca bozuntusunun verdigi bu telkin ve fetvalara dayanarak guzelim kadinlarimiza yapmadiklarini birakmamis olmasi.Aldatir ben erkegim,kahveden cikmaz ben erkegim,her türlü aptallik,salaklik ve piskinligi yapar ben erkegim.Erkeksen AKILLI kadinini dinle bakalim!!!!

    Lütfen bu gercegi kulaktan kulaga bütün Türkiyeye anlatalim.Ve bu konuda hala fetva vermeye calisan haci-hoca bozuntularinin yüzüne tükürelim.
    Cokmu sert oldum acaba Yok ya ne sert olucam ERKEK degilmiyim alalalaa

  13. #13
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-10-2007
    Yaş
    22
    Mesajlar
    378
    Bilmem,Koşmalımı?

  14. #14
    Profesör anarchst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-04-2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.665
    Alıntı Erthon Nickli Üyeden Alıntı
    Ama biz Erkeklere de tavsiyem eğer gerçekten hoşlandığınız bir kız bulduysanız gurur ve ego gibi şeyleri bir tarafa bırakmanız, racon kesmeyi değil güzel söz söylemeyi öğrenmek lazım.
    güzel söz duyan her kadın .tuhaf davranmaya başlıyor her dediğini yaptırmaya çalışıyor.
    ben etrafımda görüyorum. en kibar sözleri otur lan yerine, bakma lan sağa sola diyen erkekler hep kazanıyorlar...
    Alayına isyan ölümüne anarchy

  15. #15
    Profesör cabbarcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-01-2007
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.583
    Koşmamalı... erkek koşmalı... ;D ( sorun bi neden? (6) )

  16. #16
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    04-12-2007
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.909
    Alıntı Life2oNanoWater Nickli Üyeden Alıntı
    mitolojik olarak erkek akli,kadin ise egoyu temsil ettigine göre ...

    Simdi dusunelim.Yüz yillar boyunca neden kadinlarimiz bu yanlis anlama yüzünde sürekli siddete ve itilmislige maruz kalmis.Aci olani ise,erkeklerin bir takim sahte hoca bozuntusunun verdigi bu telkin ve fetvalara dayanarak guzelim kadinlarimiza yapmadiklarini birakmamis olmasi.Aldatir ben erkegim,kahveden cikmaz ben erkegim,her türlü aptallik,salaklik ve piskinligi yapar ben erkegim.Erkeksen AKILLI kadinini dinle bakalim!!!!

    erkekten ala egoyu temsil eden cins var mı acaba...kavgaları sevmeleri laf geçirmeye çalışmaları koyulaştırdığım her cümle bir ego örneğidir zaten..

    erkeğin her davranışı erkek=akıl, kadın=ego durumunu zaten yüzyıllardır kendiliğinden çürütmekte....ülkeler arası savaşlar bile yöneticilerin egoları yüzünden çıkmadı mı yüzyıllar boyunca...erkeklerin devamlı hem birbirlerine hem kadınlarına karşı kendilerini ispatlama çabası içinde olmaları başlı başına bir egodur zaten...

    bu sav baştan çürüktür..

    ama aklı başında olmayan kadınlar erkeklerin egolarını şişirmekten başka hiçbirşey yapmamışlarıdr yüzyıllar boyunca....bu çabayı azıcık kendilerini geliştirmek için harcasalrmış şimdi dünya ve insanlık çok farklı yerde olabilirdi...

    işin özü koşmayın kimsenin peşinden ey kadınlar...sevdiniz mi tam sevin ama paspas olmayın...kadın olun...erkeğinizin arkasında durduğunuz kadar kendi egonuzun ve gururunuzun da arkadında durun...


    bitti :^) emel şimdi koşacak peşimden konuyu dağıtmaya alet olduğum için

    edit: siz erkekler, siz de hakeden kadının peşinden koşun ki kıymetiniz biline...bazen koşmayı bırakın kimin peşinden gittiğinizi bile unutuyorsunuz...sonrada bu kızlar niye böyle diyorsunuz...

  17. #17
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    18-05-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1.844
    Düşünün ki erkeksiniz(bayanlar için söylüyorum) yanınızdan bir kadın koşarak geçti gidiyor sizde ne oldu bayan neden koşuyorsunuz diye sordunuz hanımefendi de size erkeğimin peşinden koşuyorum cevabını verdi.Eğer sadece ilk ve orta okul bitirdiyseniz kıza içinizden bi güzel iltifat edersiniz,ama eğer yüksek bir bilgi birikiminiz varsa vay be kadına bak helal olsun der geçersiniz.

    Şimdi tekrar düşünüyoruz yine erkeğiz yanımızdan bir erkek tabanları yağlamış koşuyor siz yine işgüzarsınız ya soruyorsunuz birader nereye böyle neden koşuyorsun,arkadaşın cevabı şöyle;2 sokak ilerde rus turist kafilesi gelmiş onlara koşuyorum der ve siz isters adece ilk okul okuyun ister doçent olun zaten koşmaya başladınız ve sizin yanınızdan geçen arkadaşı solladınız bile...
    Hata yapmak mecburidir,mühim olan telafisi olanı yapmaktır...

    Şekeri fazla kaçmış,kalifiye kadayıf...

  18. #18
    Profesör anarchst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-04-2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.665
    Alıntı Kriptograf Nickli Üyeden Alıntı
    Düşünün ki erkeksiniz(bayanlar için söylüyorum) yanınızdan bir kadın koşarak geçti gidiyor sizde ne oldu bayan neden koşuyorsunuz diye sordunuz hanımefendi de size erkeğimin peşinden koşuyorum cevabını verdi.Eğer sadece ilk ve orta okul bitirdiyseniz kıza içinizden bi güzel iltifat edersiniz,ama eğer yüksek bir bilgi birikiminiz varsa vay be kadına bak helal olsun der geçersiniz.

    Şimdi tekrar düşünüyoruz yine erkeğiz yanımızdan bir erkek tabanları yağlamış koşuyor siz yine işgüzarsınız ya soruyorsunuz birader nereye böyle neden koşuyorsun,arkadaşın cevabı şöyle;2 sokak ilerde rus turist kafilesi gelmiş onlara koşuyorum der ve siz isters adece ilk okul okuyun ister doçent olun zaten koşmaya başladınız ve sizin yanınızdan geçen arkadaşı solladınız bile...
    önemli olan insanın niyetidir.eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalır.
    Alayına isyan ölümüne anarchy

  19. #19
    Dekan TuningMert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-01-2007
    Mesajlar
    6.086
    Kimi zaman kadın kimi zaman erkek koşar birbirinin peşinden.İkiside manyaksa normaldir tabi.Şahsen koşmam,koşan kadınıda kullanırım
    ESKİŞEHİRSPOR

  20. #20
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    18-05-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1.844
    Baki kalan sanırım "eşeklik"
    Haklısın bu konuda sembolik olarak söyledim ilk ve orta okul derecelerini yoksa ne baltalar var DR. olmuş
    Hata yapmak mecburidir,mühim olan telafisi olanı yapmaktır...

    Şekeri fazla kaçmış,kalifiye kadayıf...

  21. #21
    Profesör erol_1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.973
    Erkeğin gerçekten sevipte bir nedenden dolayı kırıldığını düşünüyorsa koşmalı.

  22. #22
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    29-05-2008
    Mesajlar
    1.832
    Alıntı hellish Nickli Üyeden Alıntı
    Asla................. !!!
    +1
    Beyaz Sensin, Tüm Renkleri Taşıyan Ama Hiçbiri Olmayan! Her Şeysin Ama Hiç Kimseye Benzemeyen! Benimsin...

  23. #23
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    08-05-2008
    Yaş
    31
    Mesajlar
    73
    ne kadın koşsun erkeğin arkasından ne de erkek koşsun kadının arkasından...Yalnız her iki taraftan birinin hatalı bir davranışı varsa o zaman durum değişir tabi..

  24. #24
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    23-08-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    2.288
    Aşırı ilgi gösterince kızlara şımarıyorlar arada bir kendini çekmeli erkek yoklamalı yani.

  25. #25
    Dekan
    Üyelik Tarihi
    22-11-2007
    Mesajlar
    5.347
    Emelimmmmm diyorum kiiiiii

    Deli gibi sevsemde çok çabuk vaz geçerim huyum suyum kurusun ben seçilmem seçerimmm

    Dayanamadım yine (:

    Seviyorsam üstüme düşeni yaparım sevgim adına ama beni istemeyen sevmeyen değer vermeyen için de kılımı kıpırdatmam :* Zaten beni sevmeyeni ben hiç sevemem


Bu Konudaki Etiketler