Etiketli Kullanıcı Listesi

Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 12 ve 12

Arkadaşlar biz avrupa birliğine girersek

Konu Dışı forumunda Arkadaşlar biz avrupa birliğine girersek konusunu incelemektesiniz.

1) para birimi euro mu olacak 2)pc parçaları dolarlamı gelir yoksa avrupaya geçtiğimiz için euro ile mi gelir aslında dolarla gelmesi burda euro hesaplaması yapılması daha iyi olur ucuza gelir ...

  1. #1
    baba12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-03-2012
    Mesajlar
    339

    Standart Arkadaşlar biz avrupa birliğine girersek

    1) para birimi euro mu olacak
    2)pc parçaları dolarlamı gelir yoksa avrupaya geçtiğimiz için euro ile mi gelir
    aslında dolarla gelmesi burda euro hesaplaması yapılması daha iyi olur ucuza gelir )
    başka ne gibi değişiklikler olur ?

  2. #2
    spybot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-11-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    48.122

    Standart

    Avrupa birliğimi oda ne

  3. #3
    halil413 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21-12-2008
    Mesajlar
    1.323

    Standart

    uyusturucu ticareti artar daha fazla şehit olur

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    12-05-2012
    Yaş
    7
    Mesajlar
    199

    Standart

    para birimi euro olmak zorunda değil, romanya, bulgaristan, çek cumhuriyeti, letonya vb ülkeler kendi para birimlerini kullanmaktadırlar. bu ülkeleri euro'ya geçirip euro'nun değerini düşürmek mantıklı olmasa gerek. ayrıca ingiltere, isveç, danimarka gibi ülkeler de kendi para birimlerini değiştirmek istememekteler. ab tarafından baskı kurulmaz.
    ab üyesi olmayıp anlaşmalarla euro kullanan ülkeler de vardır. sanıyorum çevre ülkelerin euro kullanması nedeniyle, san marino, vatikan gibi küçük ülkeler.
    euro bölgesine girmediğinizde yani mali anlaşma yapmadığınızda ülkeye ithal edilen ürünlerin fiyatlarının euro olması gibi bir beklentiniz de olmaz.

  5. #5
    Karargaht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-11-2007
    Yaş
    23
    Mesajlar
    8.629

    Standart

    Tek getirisi vizesiz dolaşım kolaylığı, onun dışında ülkede para sıkıntısı olursa AB havuzundan para isteyebiliyorsun ama çok yakında AB bizi kendi alacak zorla içine. Çünkü onların bize ihtiyacı var. AB nüfusu yaş ortalaması 50, 60'a yaklaşmış durumda.

    Para birimi aynı kalır yani değişmez. Almak istediğin parçalar da aldığın yerdeki para birimi üzerinden gerçekleşir. Yani vatanbilgisayar vs. şuan ne ise o zamanda o olur büyük ihtimal.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    12-05-2012
    Yaş
    7
    Mesajlar
    199

    Standart

    Alıntı Karargaht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çünkü onların bize ihtiyacı var. AB nüfusu yaş ortalaması 50, 60'a yaklaşmış durumda.
    daha neler, kısır mı bu ülkeler
    en yaşlı ülkesi almanya'nın ortalaması 45 civarında olması lazım. 50 yaş ve üzeri insanlar avrupa birliğinin %20'sini oluşturmakta ibaresi daha doğru.

  7. #7
    burns206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-03-2011
    Mesajlar
    1.897

    Standart

    biz arap birligine giricez altin kullanicaz altinla hesaplanicak

  8. #8
    Karargaht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-11-2007
    Yaş
    23
    Mesajlar
    8.629

    Standart

    Alıntı O.Z. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha neler, kısır mı bu ülkeler
    en yaşlı ülkesi almanya'nın ortalaması 45 civarında olması lazım. 50 yaş ve üzeri insanlar avrupa birliğinin %20'sini oluşturmakta ibaresi daha doğru.
    Yaklaşmış diyorum bende. Kısır değiller ama şuan bi nüfus artış hızı var, bu AB'de çok çok düşük. 2050 gibi nüfusun 3/2'sinin çocuk ve genç grubuna girmeyeceği söyleniyor. Başbakanın 3 çocuk yapın lafıda bi espiri değil. Bu veriler ışığında söylenen biz söz. Şuanda Türkiye'nin de nüfus artış hızı önceki sayımlara göre düşmüş. Hatta bu videoyu izlersen dediğimi anlarsın.


    Bu yabancılar tarafından bilinçlendirme için yapılan bi sunum.


  9. #9
    Kayıtsız Üye

    Standart

    bu mubabbetler 50 yıldır var bu zamana kadar beklemişiz adamlar ab çökücek diyor türkiyenin gevur birliğinde işi ne hiç alırlarmı?

  10. #10
    burns206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-03-2011
    Mesajlar
    1.897

    Standart

    Alıntı halil413 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyusturucu ticareti artar daha fazla şehit olur
    aslinda girse tum avrupa pkkaya karsi tedbir ve destek olmak zorunda kaliyo yani pkk iki gunde biterdi girseydi. ama turkiyenin yarisini pkkya verip bolunurse bu dert olmiycagi icin birlige almalari da dert olmiycak. ama bu durumda da once pkkyi alirlar avrupa birligine

  11. #11
    Sâ'fî - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    20
    Mesajlar
    12.539

    Standart

    "Arkadaşlar biz avrupa birliğine girersek"

    Avrupa birliği de bize girecek..

    Kendi çıkarları yoksa, bizi hiç bir yere almazlar.

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    12-05-2012
    Yaş
    7
    Mesajlar
    199

    Standart

    Alıntı Karargaht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaklaşmış diyorum bende. Kısır d....
    nüfus artış oranıyla ilgili birşey söylemedim zaten. yalnızca veriyi doğruluyorum.
    ben de devletlere iş gücü(fizik gücü, ya da amelelik de dediğimiz oluyor) lazım olduğunu biliyorum, ispatlamana gerek yok, sonuçta benim üretirken fizik gücümü de kullanmam, beyin gücü verimliliğimi düşürecek

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Erdoğan: Biz de Avrupa'ya gitmeyiz!
    YellowRed - forum Spor
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 29-03-2012, 17:18
  2. Avrupa ve Biz
    Talha Sarı Ertunç - forum Kitap
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 12-04-2008, 11:33
  3. Biz forumdan düştük..
    szaim - forum SDN'e Önerileriniz
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 13-05-2007, 12:02
  4. Cormier: "Google biz olmalıydık."
    Denizhan Dakılır - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13-05-2007, 01:48
  5. Avrupa En İyi Sıngle 10
    STORMZ - forum Diğer Kültür / Sanat Konuları
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 05-05-2007, 17:57

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •