Otomobil ötv-hurda indirimi geyikleri

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 4 ve 4
  1. #1
    HKAYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-11-2008
    Mesajlar
    29

    Standart Otomobil ötv-hurda indirimi geyikleri

    ÖTV yani otomobillerde hurda indirimi konusunda bana gelen sayısız müşterilere hitabendir.

    ÖTV GEYİKLERİ


    YAŞLI TEYZE:Hurda indirimi çıktı mı oğlum
    SATICI:Valla teyze bu saatten sonra beş para etmezsin benden söylemesi


    MÜŞTERİ:ÖTV araba alıyor musunuz?
    SATICI: Yok abi biz genellikle ATV 4 çeker alıyoruz.


    MÜŞTERİ:Ö TV çıktı mı?
    SATICI:Abi o kanal daha yayına girmeyecek biz bile ATV izliyoruz.


    MÜŞTERİ:Hurda alıyor musunuz.
    SATICI:Biz almıyoz ama sanayide hurdacı deniz abi alıyor.


    MÜŞTERİ:Hurda alıyor musunuz.
    SATICI:Alıyoruz ama karşılığında 2 leğen bir naylon İbriğim kaldı ona göre.


    MÜŞTERİ:Hurda çıktı mı?
    SATICI:Çıkacak abi,fırında bi saate hazır olur.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıktı mı?
    SATICI:Çıkmadı abi.
    MÜŞTERİ:Çıkacak mı biliyomusunuz?
    SATICI:Valla belli değil söylentiler var.
    MÜŞTERİeki çıkarsa kaça alırsınız.
    SATICI:Abi çıkarsa bakacağız bi çıksın kanun bakalım.
    MÜŞTERİ:Bende varda bir tane alırmısınız.
    SATICI:Abi belli değil daha, çıkarsa düşünürüz.
    MÜŞTERİeki kaça alırsınız?
    SATICIe gitme kardeşim manyak mısın nesin?


    YAŞLI TEYZE:Hurda indirimi çıktı mı oğlum?
    SATICI:Çıkmadı teyzecim,çıkınca kaç yaşında olmak isterdin.?


    YAŞLI TEYZE:Hurda indirimi çıktı mı oğlum?
    SATICI:Çıkmadı teyzecim çıkacağıda yok bu gidişle sen kesin ölürsün.


    YAŞLI TEYZE:Hurda alıyomusunuz oğlum?
    SATICI(Yüzünü ekşiterek):ıyyy yok kalsın ben almıyım.


    YAŞLI TEYZE:Hurda alıyomusunuz oğlum?
    SATICI:YOk teyze almıyoruz.Bence sende zaten bu saatten sonra bişi alamazsın zorlama kendini.


    SATICI: ÖTV çıktı mı?
    SATICI:Yok abi bi daha print etsene.


    MÜŞTERİ ÖTV çıktı mı?
    SATICI:ÖTELENDİ abi çıkmıycak.


    MÜŞTERİ:ÖTV li araba alıyor musunuz.
    SATICI:Biz genelde klimalı tercih ediyuruz.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıkacak mı?
    SATICI:Unakıtan kuluçka döneminde 30 güne kalmaz çıkar abi.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıktı mı?
    SATICI:Az önce çıktı abi be tühh yetişemedin.


    MÜŞTERİ.ÖTV çıktı mı?
    SATICI:Valla biz inmesi tarfındayız.Sen.. hayırdır para bol gibi.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıktı mı?
    SATICI:Abi sabahtan beri 28 kişi oldunuz.İner misin?Çıkar mısın?yoksa ben sizi sabah bırakacam valla.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıkacak mı?
    SATICI:Çıkacak abi.Oryantal kezbandan sonra sahne alıyo kendisi.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıkacak mı?
    SATICI:Çıkacak abi % 10 artacak diyolar valla ben onların yalacısıyım.


    MÜŞTERİ:ÖTV çıkacak mı?
    SATICI:Sayısalın sana çıkacağı kadar garanti bu konu.artık ne anlarsan...


    YAŞLI TEYZE:ÖTV kanunu çıkacak mı oğlum?
    SATICI:O değilde Pert kanunu değişiyo teyze, o daha çok işine yarar bence.


    YAŞLI TEYZE:ÖTV başladı mı oğlum?
    SATICI:Yarın akşam ilk yayında seni canlı konuk yapacağız teyze.
    Not:ÖLÜLER TV ilk yayına yarın başlıyor.










    Yazan:Hakan Kayar
    Konu HKAYAR tarafından (17-02-2009 Saat 17:41 ) değiştirilmiştir. Sebep: EKLEME

  2. #2
    yavuz_4106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-12-2008
    Mesajlar
    6.182

    Standart

    MÜŞTERİ:ÖTV çıkacak mı?
    SATICI:Çıkacak abi.Oryantal kezbandan sonra sahne alıyo kendisi.

    >>>>>

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    02-12-2008
    Yaş
    25
    Mesajlar
    413

    Standart

    Güzeller war aralarda )
    Konunun civik oldugunu düsünürsek hepsi güzel..

  4. #4
    antilove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-01-2009
    Yaş
    25
    Mesajlar
    3.692

    Standart

    ninelere fazla mı yüklendiniz?

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Hakemlerin telsiz geyikleri...
    se7en - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25-04-2008, 09:59
  2. AMD'den fiyat indirimi gelebilir
    Nemesis - forum Donanım Haberleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 14-03-2008, 23:05
  3. İğrenç tecavüze TCK indirimi
    mila12 - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 01-02-2008, 15:43
  4. Çoğu antikacı hurda satıyor
    warkortali - forum Diğer Kültür / Sanat Konuları
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 11-12-2007, 15:40

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •