Olağanüstü Olaylar !!! +16

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 7 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 152
Like Tree52Beğeni

Konu: Olağanüstü Olaylar !!! +16

  1. #1
    El Padrino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-02-2007
    Mesajlar
    5.892

    Standart Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Arkadaslar herkesin bu zamana kadar mutlaka yasadıgı sıradısı, anlam veremedği, olağandışı, korkutucu bir olay vardır...Cinler, ruhlar vs...

    Sıradışı anılarımızı paylaşalım !!!

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    19-08-2006
    Yaş
    27
    Mesajlar
    1.476

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    küçükken karabasan gelmişti bi kere bana. gece boyunca gözlerimden yaşlar aka aka, uyumaktan korka korka bütün gece boyunca tekrar tekrar aynı kabusu görmüştüm. kımıldayamamıştım, yerimde hareket edememiştim ve gözlerimi açtığım anda sanki kuvvetli bi güç tekrar gözlerimi kapatıyodu sesim kısılmıştı sanki ne konuşabilmiştim nede bağırabilmiştim. ve kulağımdada sürekli olarak "pişt pişt bu taraftayım hey bu tarafa bak hadii" şeklinde cümleler duymuştum. kabusun içindemi duydum bu sesi, uykuyla karışıkmıydı yoksa gerçektende bu sesi duydummu onu anlayamadım hiçbi zaman.

    ve karabasandan kurtulma yolları olarak kendi ürettiğim bişey vardı karabasanın geldiğini hissettiğim zaman anında elimi ısırıyodum yada biyerimi sıkıyorum kolumu veya bacağımı, acı çektiğim zaman üstümden gidiyodu.

    çocukluğumdan bu yanada bu şekilde kurtuldum ondan.. ve uzun zamandır 7-8 senedir de hiç karabasan gelmedi üstüme..

    aklıma getirdin şimdi bu gece karabasan gelmesinde :^) :S

  3. #3
    El Padrino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-02-2007
    Mesajlar
    5.892

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Karabasan Gerçeği Bkz.

    Alıntı Berkin Bozdoğan Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar Arkadaşlar,

    Esasen uyku felci bizi koruyan bir mekanizma. Bu durum, rüyada yaptığımız hareketleri yatakta yapmamamızı ve kendimize zarar vermememizi sağlıyor.

    Karabasan olarak adlandırılan şey ise genellikle bilincin açılması ama uyku felcinin sonlanmaması şeklinde açıklanıyor. Yani bilinciniz yerinde ama kıpırdayamıyorsunuz, kendinizi kötü ve çaresiz hissediyorsunuz. Bazı kişiler tam olarak bilince kavuşamadan arada bir yerlerde kalıp rüya görmeye de devam edebiliyor; dolayısıyla yaşadıkları deneyim iyiden iyiye korkutucu ve yıpratıcı oluyor.

    Bu durum bir uyku bozukluğu aslında. Zamanında yaptığım bir araştırma sonucunda uyurgezerlik ve gece gezintilerinin sebebi de aynı kaynak olduğu kanısına vardım. Kardeşimde benzer bir durum vardı; kendisi kafasına taktığı veya uykuda bilinçliymiş gibi hareket edip biraz ilerleyince tam bilince kavuşuyor ve durumu fark ediyordu.

    Deneyim kesinlikle kötü; ama gerçekten de uyku bozuklukları konusundaki uzmanlara danışılarak çözülebilir veya azaltılabilir bir hastalık olabilir. Denemekte fayda var.

    Geçmiş olsun dileklerimle güzel günler dilerim.
    Bu zamana kadar hiç karabasan olayı yasamadım.Zaten inanılmaz derecede saçma ve anlamsız geliyordu.Ama uyku sırasında boyle bı olayın yasandıgı gercektır.

    Bu olay aynen Berkin abinin yazdıgı sekıldedir.Bilimsel bir bilgidir.Zaten insan okudugu zaman karabasanda nedir deyip gülüp geçiyor

    Uyurgezerlık olayıda bu durumun tam tersi.Uyku felci açılıyor.Ama beyin hala uyku sırasında uyanmıyor.Vücud rüyadakı hareketlere göre hareket ediyor fakat beyin uyku esnasında...
    volgan ve tambjk bunu beğendiler.

  4. #4
    mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-05-2007
    Mesajlar
    2.704

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı EzOhİsTaN Nickli Üyeden Alıntı
    küçükken karabasan gelmişti bi kere bana. gece boyunca gözlerimden yaşlar aka aka, uyumaktan korka korka bütün gece boyunca tekrar tekrar aynı kabusu görmüştüm. kımıldayamamıştım, yerimde hareket edememiştim ve gözlerimi açtığım anda sanki kuvvetli bi güç tekrar gözlerimi kapatıyodu sesim kısılmıştı sanki ne konuşabilmiştim nede bağırabilmiştim. ve kulağımdada sürekli olarak "pişt pişt bu taraftayım hey bu tarafa bak hadii" şeklinde cümleler duymuştum. kabusun içindemi duydum bu sesi, uykuyla karışıkmıydı yoksa gerçektende bu sesi duydummu onu anlayamadım hiçbi zaman.

    ve karabasandan kurtulma yolları olarak kendi ürettiğim bişey vardı karabasanın geldiğini hissettiğim zaman anında elimi ısırıyodum yada biyerimi sıkıyorum kolumu veya bacağımı, acı çektiğim zaman üstümden gidiyodu.

    çocukluğumdan bu yanada bu şekilde kurtuldum ondan.. ve uzun zamandır 7-8 senedir de hiç karabasan gelmedi üstüme..

    aklıma getirdin şimdi bu gece karabasan gelmesinde :^) :S
    yatarken felak ve nas surelerini okursan inşallah böyle bir şey birdaha başına gelmez
    Korpe, volgan ve mamimusti bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    26-08-2007
    Yaş
    28
    Mesajlar
    384

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Bende çok sık dejavu yaşıyor ve rüya görüyorum.Haftada en az 1 kez rüya görüyorum ve rüyalarımın % 75 e yakınının gerçekleştiği kanısındayım.Uyandığımda rüya tabirlerinden mutlaka yorumluyorum, ve hepsi gerçek oluyor bazende rüya görüyorum fakat neler gördüğümü felan hatırlayamıyorum öle geçip gidiyor.Karabasan konusu ise pek araştırmadım ama bazen yaşıyorum onuda sanırım rüyada birisinden kaçarken felan mesela aslında kaçabilirim ama bir muddet sonra yavaşladığımı hissediyorum yada ne bilim kaçmam gerek kımıldayamıyorum.

    Hep kaçmak felan filan yazdım sakın kapkaççı felan sanmayın

  6. #6
    onair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-06-2007
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.939

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    İnsan beyninde de hayvanlarda olduğu gibi bazı olayları önceden tahmin edilmesi veya görülmesi ( deprem, kaza vb. ) olayı yani 6.His denilen olay vardır. bunun nedenini tam olarak bende bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla bilinç altı mekanizmasında ve genellikle uyku esnasında rüya yoluyla gerçekleşen bir durum. Bende de oluyor genellikle ve gördüklerim çıkıyor karşıma. Tabiki şaşırmamak elde değil. Yüce Allah' ın bizlere bir lütfu bence.

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    27-03-2007
    Mesajlar
    186

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    karabasan mıdır çamurabasanmıdır br defada bana geldi zor uyandım. çok korkuyor insan.




  8. #8
    skate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-11-2007
    Mesajlar
    152

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı onair Nickli Üyeden Alıntı
    İnsan beyninde de hayvanlarda olduğu gibi bazı olayları önceden tahmin edilmesi veya görülmesi ( deprem, kaza vb. ) olayı yani 6.His denilen olay vardır. bunun nedenini tam olarak bende bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla bilinç altı mekanizmasında ve genellikle uyku esnasında rüya yoluyla gerçekleşen bir durum. Bende de oluyor genellikle ve gördüklerim çıkıyor karşıma. Tabiki şaşırmamak elde değil. Yüce Allah' ın bizlere bir lütfu bence.
    arkadaşım aynı olay bendede oluyor ama bende her akşam oluyor insanın her akaşam görmesi biraz ürpertiyor

  9. #9
    Phabio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-03-2007
    Yaş
    27
    Mesajlar
    796

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Bir kere evdeki buzdolabımızla seviştiğimi hatırlıyorum.
    XTİMURX ve 3D-Clan bunu beğendiler.

  10. #10
    WaterBoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24-09-2007
    Yaş
    22
    Mesajlar
    2.872

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    bende dejavu çok oluyo ilginç bişey
    T800 bunu beğendi.

  11. #11
    dead_ghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-11-2007
    Mesajlar
    2.327

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı Phabio Nickli Üyeden Alıntı
    Bir kere evdeki buzdolabımızla seviştiğimi hatırlıyorum.
    bu olağanüstünüde üstünde o.O o.O :}

  12. #12
    Panculli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-03-2007
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.292

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Ben küçükken ateşlenince tavanda birilerinin yürüdüğünü görürdüm
    sora karabasan meseleside bende 1 kere oldu simsiyah parlak kılları olan yaklaşık 3 metre yüksekliğinde ayıyı andıran bir yaratık geldi yanıma sora kayboldu ve sesim soluğum gitti nas suresini okumuştum yanlış hatırlamıyorsam sonrada hemen gitti zaten.
    mamimusti bunu beğendi.

  13. #13
    Phabio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-03-2007
    Yaş
    27
    Mesajlar
    796

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı oBsCuR HoMmE Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Phabio Nickli Üyeden Alıntı
    Bir kere evdeki buzdolabımızla seviştiğimi hatırlıyorum.
    o.O o.O o.O >X<

    Nasıl oldu ???
    Eski kız arkadaşıma çok benziyordu...
    Beyaz tenliydi, soğuk kanlı bir duruşu vardı.
    Birgün yanına yaklaştım ve ön kapağını araladım can sıkıntısından...
    O andan sonrasını hatırlamıyorum...

  14. #14
    Torpido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-08-2006
    Yaş
    26
    Mesajlar
    351

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı Phabio Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı oBsCuR HoMmE Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Phabio Nickli Üyeden Alıntı
    Bir kere evdeki buzdolabımızla seviştiğimi hatırlıyorum.
    o.O o.O o.O >X<

    Nasıl oldu ???
    Eski kız arkadaşıma çok benziyordu...
    Beyaz tenliydi, soğuk kanlı bir duruşu vardı.
    Birgün yanına yaklaştım ve ön kapağını araladım can sıkıntısından...
    O andan sonrasını hatırlamıyorum...
    sen simdide çamaşır makinesini çocuğun olarak görüyosndur
    spybot bunu beğendi.

  15. #15
    Phabio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-03-2007
    Yaş
    27
    Mesajlar
    796

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Evet öyle ama, malesef özürlü doğdu.
    Tek gözü var O gözüde kocaman...

  16. #16
    titanyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-04-2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4.056

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    Alıntı FeeLiT Nickli Üyeden Alıntı
    Bende çok sık dejavu yaşıyor ve rüya görüyorum.Haftada en az 1 kez rüya görüyorum ve rüyalarımın % 75 e yakınının gerçekleştiği kanısındayım.Uyandığımda rüya tabirlerinden mutlaka yorumluyorum, ve hepsi gerçek oluyor bazende rüya görüyorum fakat neler gördüğümü felan hatırlayamıyorum öle geçip gidiyor.Karabasan konusu ise pek araştırmadım ama bazen yaşıyorum onuda sanırım rüyada birisinden kaçarken felan mesela aslında kaçabilirim ama bir muddet sonra yavaşladığımı hissediyorum yada ne bilim kaçmam gerek kımıldayamıyorum.

    Hep kaçmak felan filan yazdım sakın kapkaççı felan sanmayın
    evet bende görüyordum birisinden yada bişeyden kaçmak isteyip de kaçamamak çok kötü bişey koşuyorsun ve bişey oluyo yavaşlıyorsun haraket edemiyorsun ama benim bilinç altındanmıdır nedir o anda bir uçurum çıkıyo yanımda atlayınca aşağı doğru uyanıyodum

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    15-11-2007
    Mesajlar
    1

    Standart Ynt: Olağanüstü Olaylar !!! +16

    çok sıcakmışsın ki ancak seni söndürmüş

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    ihlası ve fatiha suresini okuman yeterliydi be ya da nas felak ayetel kürsi.....
    mamimusti bunu beğendi.

  19. #19
    YeniJenerasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-06-2012
    Mesajlar
    271

    Standart

    Abi çok fazla karabasana kaydı olay. Daha yaratıcı şeyler bekliyorum. Bu gece uyku bana haram olsun

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    07-01-2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    2.576

    Standart

    6 senelik konunun hortlamasi gayet olagan ustu geldi bana
    Ahbârî bunu beğendi.

  21. #21
    BthnYlmz09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-08-2012
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1.621

    Standart

    Ben ruyalarimda olacak olan depremleri gormustum. 5-6 kere olmustu sanirim..

  22. #22
    YeniJenerasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-06-2012
    Mesajlar
    271

    Standart

    Alıntı Kurşun Kalem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 senelik konunun hortlamasi gayet olagan ustu geldi bana
    Harbi ya. Hiç tarihlere bakmadım valla. Neyse bunlar geçer zamanla. Acemilik işte

  23. #23
    BthnYlmz09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-08-2012
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1.621

    Standart

    Kucukken 15-20 kere ayni ruyayi gordum.. Binalarin en ust katindan kendimi yere atiyorum ve yere yapisinca uyaniyorum. Binalar cok degisiyor ama atlama ve uyanma ayni.. Cok zevkliydi bagimlilik yapmisti artik :
    Konu BthnYlmz09 tarafından (06-02-2013 Saat 02:00 ) değiştirilmiştir.

  24. #24
    El Padrino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-02-2007
    Mesajlar
    5.892

    Standart

    Alıntı BthnYlmz09 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kucukken 15-20 kere ayni ruyayi gordum.. Binalarin en ust katindan kendimi yere atiyorum ve yere yapisinca uyaniyorum. Binalar cok degisiyor ama atlama ve uyanma ayni.. Cok zevkliydi bagimlilik yapmisti artik :
    6 yıllık konumu hortlatmışsınız.Bende duydum uykumdan hortladım

    Dediğin olay rüya değil.Uykuya dalma esnasında bütün insanlara oluyor bu durum.Binanın tepesinden düşme, kuyuya düşme, boşluğa düşme vb.
    nikney bunu beğendi.

  25. #25
    cheleby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-05-2009
    Yaş
    24
    Mesajlar
    2.378

    Standart

    Karabasan bir kerede bana gelmişti.Hatta birkaç kez.Yurtta arkadaşım sabah uyandırmaya çalıştı.Bende sevmem erken uyanmayı.Uyandım elimi sıktım vuracam ama hareket edemiyorum.Gözlerimi açamıyordum.Düşünüyom ama hareket edemiyordum.Artık karabasan mı geldi,arkadaşa vuracam diye Allah mı korudu bilmiyorum.

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Akılalmaz Doğaüstü Olaylar!
    N3CAT1 - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20-09-2010, 17:52
  2. Komik Olaylar
    @DN@N - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 16-02-2009, 19:38
  3. Yaşaınmış Gerçek Olaylar
    myefsane - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04-04-2008, 16:27
  4. En Komik Gerçek Olaylar
    REKLAMYAZARI - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-03-2008, 11:06
  5. İnanılmaz ama Gerçek Olaylar
    DaY_WalkeR - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 02-02-2008, 11:33

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •