Kitap çıkartmak istiyorum (:
  1. #1
    Peter

    Standart Kitap çıkartmak istiyorum (:

    Mucizenin olması için önce inanmak gerek
    Bu cümle her zaman hayallerin baştacıdır bana göre.
    ve şuan aklımda güzel bir hayal var.
    Geçen gece rüyamda gördüm llavinya hocam,kullanıcı ve ben bi kitap çıkartmıştık
    Aslında rüyadan uyanınca neden olmasın ki dedim
    Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.


    Diye bi söz vardır.Bende bunu yaptım.
    Uyandım ve uzunca düşündüm.
    Neden olmasın dedim
    Yürekten gelen bişiler oldukça şiirler eksik olmaz.
    Şiirler susmaz
    Böyle bir hayalim var ama belki çok boş bir hayal veya belki bir gün gerçekleşecek muamma bir hayal.
    Böyle düşünüyorum ama llavinya hocam ve kullanıcı ne düşünüyor hiç bilmiyorum.
    Acaba bi kitap çıkartmak için ne gerekli ?
    ve bu başarılabilir bir hayal mi ?
    evet itiraf ediyorum : Kitap çıkartmak aklıma yattı
  2. #2
    ZorhaK

    Standart

    Canım ülkemde kimse şiir okumaz ama herkes şiir yazar.Yani herkes şairdir.

    Kitap çıkarırsanız ancak size güzel bir anı olarak kalır..

    Paranız varsa ve şiirlerinizi bir kitapta toplamak istiyorsanız çıkarın elbette.

    Ancak çıkardığınız kitabın satışı konusunda en ufak bir ümit bile oluşmasın içinizde.

    Sebibini söyledim.Herkes şairdir ülkemizde ama kimse şiir okumaz.

    Şiiri bırak kitap okumaz..
  3. #3
    sinyoz

    Standart

    Önce sermaye gerekli..İnşallah hayallerin gerçeğe dönüşür
  4. #4
    Peter

    Standart

    Alıntı ZorhaK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canım ülkemde kimse şiir okumaz ama herkes şiir yazar.Yani herkes şairdir.

    Kitap çıkarırsanız ancak size güzel bir anı olarak kalır..

    Paranız varsa ve şiirlerinizi bir kitapta toplamak istiyorsanız çıkarın elbette.

    Ancak çıkardığınız kitabın satışı konusunda en ufak bir ümit bile oluşmasın içinizde.

    Sebibini söyledim.Herkes şairdir ülkemizde ama kimse şiir okumaz.

    Şiiri bırak kitap okumaz..
    Zaten biz bunu satıpta para kazanmayı tabiki düşünmüyoruz.
    Sonuçta yaptığımız iş bi gönül işi ama olabilme ihtimali nedir
    Maaliyeti nedir acep
    Bir de şöyle bir söz vardır ;
    Önemli olan bir programlama dili öğrenmek değil o dili etkin kullanabilmektir.Herkes Türkçe öğrenebilir ama herkes şiir yazamaz.

    Yanlış anlama sadece bu cümle aklıma geldiği için söyledim.
    Alıntı sinyoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce sermaye gerekli..İnşallah hayallerin gerçeğe dönüşür
    Acaba kaç tl gerekir
  5. #5
    llavinya

    Standart

    Alıntı Peter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçen gece rüyamda gördüm llavinya hocam,kullanıcı ve ben bi kitap çıkartmıştık
    Güzel bir rüya Kitap çıkarabilirsin elbette. İsteyip, emek verip,imkan bulduktan sonra neden olmasın. Bende düşünüyorum bunu. Özellikle sevdiklerime özel.

    Sadece kar amaçlı yapıldığını düşündüğümüzde durum istenildiği gibi olmayabilir.
  6. #6
    Peter

    Standart

    Alıntı llavinya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel bir rüya Kitap çıkarabilirsin elbette. İsteyip, emek verip,imkan bulduktan sonra neden olmasın. Bende düşünüyorum bunu. Özellikle sevdiklerime özel.

    Sadece kar amaçlı yapıldığını düşündüğümüzde durum istenildiği gibi olmayabilir.
    Kar amaçlı değil
    anı amaçlı olsun istiyorum
    Herhalde kullanıcıda aynı düşüncededir
  7. #7
    braveheart.fb

    Standart

    Her şey için öncelikle bir temel gerekli. Bu temeli sağladığına inanıyorsan ve ben hazırım diyorsan neden olmasın.
  8. #8
    Jσjo.`

    Standart

    İnşallah olur (:
  9. #9
    LaWa

    Standart

    Geçen gece rüyamda gördüm llavinya hocam,kullanıcı ve ben bi kitap çıkartmıştık
    Peter rüyadan ziyade bu benim aklımdan geçiyordu.SDN'de şiir ve yazılar yazan arkadaşların bu paylaşımları bir kitapta toplanabilir.
    Bunu her zaman söylüyorum yazdıklarınız gerçekten güzel.
    Tabi özellikle red-bird,llavinya,kullanıcı Resul27 başta olmak üzere..
    Ondan senin,mkocaman, ZorhaK'ın da güzel şiirleri de eklense hiç fena olmaz.
    Çok büyük bir hayal değil.
    Kitap çıkaran yakın bir dostum var; olmazsa detayları ondan da öğrenebiliriz.
    Kitap çıkarmak için maliyet gerekli ama ne kadar bilemiyorum.
    Öte yandan kayıtlara girmeden kitap çıkarmak istersen çok fazla maliyeti yok.
    Yani satış amaçlı olmadan kitabı çıkarmak.
  10. #10
    setgs

    Standart

    Ben bastırmayı düşünmüştüm ama matbaa'da dizgi ve edit hariç 4-5 sene önce
  11. #11
    Peter

    Standart

    Ayrıntıları bilen arkadaşlar paylaşsa hiç fena olmaz aslında =)
  12. #12
    ds mosx

    Standart

    Alıntı LaWa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kitap çıkaran yakın bir dostum var; olmazsa detayları ondan da öğrenebiliriz.
    Kitap çıkarmak için maliyet gerekli ama ne kadar bilemiyorum.
    Öte yandan kayıtlara girmeden kitap çıkarmak istersen çok fazla maliyeti yok.
    Yani satış amaçlı olmadan kitabı çıkarmak.
    Tam olarak nedir öğrenebilirseniz çok iyi olur , bende merak ediyorum .
  13. #13
    Peter

    Standart

    Dostlar bu iş 2000 Tl'den başlıyormuş ya
    Biraz zor olacak diye düşünüyorum.
    Ama ileride olabilir.
    Biraz daha araştırma yapmam lazım
  14. #14
    yaseta

    Standart

    kıtap bası kı bu 80 sayfalık bırsey 1 tl en az dusunmen gerek
  15. #15
    orkun küp

    Standart kitap çıkarıcaklar ıcın


    arkadaşlar

    ben yazarım yayınları diye bir yer var sıtesını ınceledım bayagı basarılı ıstersenız sızde bır goz atın....telıf hakları konusu cok ılgımı cektı ayrıca kıtap basanlar ıcınde en ucuzu...
    benyazarim.com olması lazım
  16. #16
    SDN Okuru

    Smile açık sözlüyümdür

    kardeşim rüyandan görmüşsün ama buna dair uzun soluklu çalışma gerek ve inanmak gerek ...
    öle ii kitap yazmak hemen olacak diye bir şey yok yetenegin olsa bile hemen kitap yazsan o kitap kelime yıgınından başka bir şey olmaz
  17. #17
    Amanda

    Standart

    Bende düşünmüyorum değil ilerde ama psikoloji kazanırsam eğer Umarım güzel bir şey çıkar bizde okuruzz
  18. #18
    Mai Nai

    Standart

    Alıntı Amanda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende düşünmüyorum değil ilerde ama psikoloji kazanırsam eğer Umarım güzel bir şey çıkar bizde okuruzz
    Bi sen eksiktin kitap çıkarmamış cadı Sanat musikisi ne alamede bıraktın mı yoksa
  19. #19
    Amanda

    Standart

    Alıntı Mai Nai Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi sen eksiktin kitap çıkarmamış cadı Sanat musikisi ne alamede bıraktın mı yoksa
    Evet Deli Doktoru olursam eğer Aslında bırakmak istiyorum ama herkez bana karşı cephe almış durumda
  20. #20
    Mai Nai

    Standart

    Alıntı Amanda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Deli Doktoru olursam eğer Aslında bırakmak istiyorum ama herkez bana karşı cephe almış durumda
    Doktor olacağım müzikte para yok diyorsun yani
  21. #21
    Amanda

    Standart

    Alıntı Mai Nai Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doktor olacağım müzikte para yok diyorsun yani
    Yahu yok öyle değil o hobi olarak aslında yedek meslek olarak...
+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Evlenmek istiyorum!!!
    Jengar - forum Komik Resim
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 09-03-2008, 12:55
  2. SDN den istiyorum...
    cabbarcan - forum SDN'e Önerileriniz
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 03-03-2008, 15:42
  3. O'nu geri istiyorum!
    Phabio - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 11-01-2008, 15:07
  4. Bu kızı istiyorum
    Troy - forum Diğer Kültür / Sanat Konuları
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 26-10-2007, 23:06
  5. Kitap
    flz - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 08-09-2007, 19:13

Bu Konudaki Etiketler