Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 17 ve 17
  1. #1
    ak47love - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21-11-2011
    Mesajlar
    142

    Standart İphone 3G de 1015 hatasıyla kilitlenip kalanlar ! çözüm burda.



    Merhaba Arkadaşlar forumlarda alternatif bir sürü çözüm yazılmış ama ben soruna çözüm bulamayınca araştırmalarım ve denemelerim sonucu bu yöntem bana çözüm oldu
    umarım başkalarınada çare olur. Konuyu yanlış yerdeyse ilgili yerede taşıyabilirsiniz

    1. Linkteki custom firmware i indir
    iPhone3G_4.2.1_8C148_Custom…psw (330,83 MB) - uploaded.to

    2. Linkteki orjinal firmware i indir
    http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw

    3. linklerin birinden ireb-r4 i indir
    Download iREB-r4.zip
    Hotfile.com: 1-CLICK Dateihoster: iREB-r4.zip

    4. linkinden redsn0w_win_0.9.6b5 versiyonunu indir
    redsn0w_win_0.9.6b5.zip

    2-3ay önce hiç sorunsuz itunes üzerinden orjinal fw 4.2.1 versiyona yüklemiştim üzerinde reds0wla da jailbrekledim. Ama o yüklemeden öncebb 3.. bişeydi. tabiki kullanabilmek için mecburen ipad basebandı 6.15 e yükselttimiştim. 3-4 gün öncede komple sıfırlamak için bidaha denedim. itunes işlemi yaptı yaptı sonunda 1015 hatası ile DFU da çakıldı kaldıı.. reds0nw düzeltir belki diye denedim yok. ireb umbrella birkaç programla exit recovery yapıyorum telefon kapanıyor açılıyor sonuç yok.

    1. ireb programını açıyorsun (win7 kullanıyorsan direk açılır XP yada vista varsa .net framework 3.5 i yüklemelisin microsoft sitesinde var)

    2. Butonlar var iphone 3G ye tıklıyorsun sonra bekliyorsun telefon ekranı kapanıyor işlem bitince tamam.
    (irebi kullanmadan itunesden custom fw yi yükleyemiyorsun yada en azından bu fw yi. Yüklemeyi deneyebilirsiniz yüklüyor gibi yapıyor sonra yine 1694 gibi hata veriyor. Kısacası ireb bunu yüklemeye hazırlamış gibi bişey oluyor)

    3. Itunesi açıyoruz Klavyedeki Shifte basılı tutarak restore butonuna basıyorsun gözat penceresinden custom fw yi yani ilk indirdiğimizi kuruyorsun. Yüklemesi hatasız bitmesi lazım.

    4. redsn0w u açıyorsun. Bunu orjinal fw ile yükleyeceksin customu kabul etmiyor. Install Cydia, İpad baseband, Home screen ve istersen battery percentage i işaretle ve devam et.
    Bundan sonrası cydia dan Ultrasnow u kur olay tamamdır.

    Bence çözümü burda inşallah faydası olur.

    Herkesin bildiği gibi ipad baseband olmadan unlock işe yaramıyor (yeni bir unlock varsa bilmiyorum ) ama redsn0w ile ipad baseband yüklemesiylede GPS çalışmaz oluyor yükleme yapmadan önce söylemiş olayım bilginize..

    !!! 1015 HATASI ALAN HERKES DENESİN !!!

  2. #2
    SDN Okuru

    Standart

    selam kardşim ellerine yüregine saglık çok çok teşekkür edrim çok ugraştım çok tarif denedim olmadı yazdıgın bu tarifle telfon eski haline geldi allah senden razı olsun . saygılar

  3. #3
    SDN Okuru

    Standart

    kardeş olmadı tekrar lınklerı yazarmısın

  4. #4
    SDN Okuru

    Standart

    çok teşekkürler çok yardımcı oldun gerçekten emeğine sağlık allah ıphonuna zarar zeval vermesin

  5. #5
    SDN Okuru

    Standart

    hocam yıne hata verıyo 1015 yardım edermısın lutfen ?

  6. #6
    SDN Okuru

    Standart

    1 link yenıden at

  7. #7
    SDN Okuru

    Standart

    Bende iphone 3gs var ve yeni surum yuklemek icin itunesten bir ust surumu yukledim tamamlandi ve en son 1015 hatasi verdi ve suan telefonun acilmiyo lutfen bilen birisi varsa yardimci olsun.

  8. #8
    ingilizanahtari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2012
    Mesajlar
    6

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende iphone 3gs var ve yeni surum yuklemek icin itunesten bir ust surumu yukledim tamamlandi ve en son 1015 hatasi verdi ve suan telefonun acilmiyo lutfen bilen birisi varsa yardimci olsun.
    yurt içi mi yurt dışı mı

  9. #9
    SDN Okuru

    Standart

    linkler silinmiş

  10. #10
    SDN Okuru

    Standart

    linklerdeki dosyalar silinmiş

  11. #11
    SDN Okuru

    Standart

    aynı şekil 2. adıma itunesi actım custom restore yi yukledim en sonunda 1015 hatası verdi telefonum yurt dısı bilen varsa fgozunu sevim solesin

  12. #12
    SDN Okuru

    Standart helalin var kardeş o

    helalin var kardeş o kadar uğraştım senden başka hiçbir yntem işe yaramadı
    çookkk sağollll

  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    kardeşim verdigin bilgiler için tesekkür ederim . telefon yükledi acıldı ama tamamen ingilizce ve sim i görmüyor. ne yapmam gerek.

  14. #14
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bende iphone 3gs war açılırken ekranda i tünes yazıyo gitmiyo

  15. #15
    SDN Okuru

    Standart

    1 link silinmiş

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart Link ölü diyenlere

    lin ölü diyen arkadaşlar tarayıcınızda sn0wbreeze-v2.9.14 programını aratıp indirin ordan istediğiniz yazılımı indirin linkler sürekli değiştiği için sorun yaşayabilirsiniz. geri kalan işlemleri olduğu gibi tekrar edersiniz

  17. #17
    SDN Okuru

    Cool Kardeş

    Valla kardeş bitek seninki oldu

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 30-12-2012, 19:18
  2. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28-10-2012, 01:31
  3. Kilitlenen iPhone'lar için Çözüm!
    shiftdelete.net - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01-10-2012, 18:31
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 26-03-2012, 02:56
  5. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 07-02-2009, 17:10

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •