Turkiye genelinde internette sorun var ?
  1. #1
    mayten

    Standart Turkiye genelinde internette sorun var ?

    Turkiye genelinde internette sorun var calısma devam ediyormus yakında düzelecek
  2. #2
    RunoadeS

    Standart

    Alıntı mayten Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkiye genelinde internette sorun var calısma devam ediyormus yakında düzelecek
    Haberin kaynağı? Kim yaptı açıklamayı? Şuan internette bir sorun yok.
  3. #3
    desende_asi

    Standart

    Alıntı mayten Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkiye genelinde internette sorun var calısma devam ediyormus yakında düzelecek

    TTNet'in her zamanki hali bir sorun olur ararsın müşteriz hizmetlerini... Şöyle şöyle sorunum var dersin Türkiye genelinde var en kısa zamanda düzelteceğiz derler... Hikaye yaa...
  4. #4
    spybot

    Standart

    Alıntı mayten Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkiye genelinde internette sorun var calısma devam ediyormus yakında düzelecek

    Kaynak nerden....:wheelchair:
  5. #5
    yusufsan21

    Standart

    Bugün çok ağır indiriyordu. Doğrudur. Bir arkadaşa daha sordum o da dedi.
  6. #6
    Nnetmaniaa

    Standart

    Normaldir
  7. #7
    honline

    Standart

    Alıntı spybot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaynak nerden....:wheelchair:
    Kaynağa ne gerek var görünen köy klavuz istemez ttnet yürümüyor sürünüyor (bence ankarada)
  8. #8
    hakki900

    Standart

    harbiden 100mb bi part indiriyim dedim 3 yıl 5 ay kalan süre diyor
  9. #9
    spybot

    Standart

    Alıntı honline Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaynağa ne gerek var görünen köy klavuz istemez ttnet yürümüyor sürünüyor (bence ankarada)
    Bende şuan gayet hızlı sabah sürünüyodu ama..
  10. #10
    honline

    Standart

    Alıntı spybot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende şuan gayet hızlı sabah sürünüyodu ama..
    son günlerde ttnet'te yolunda gitmeyen bişeyler olduğunu düşünüyorum inşallah normale döner
  11. #11
    spybot

    Standart

    Valla 1 aydır ttnette sorun var hızlar çok düşük..
  12. #12
    yusufsan21

    Standart

    Alıntı honline Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son günlerde ttnet'te yolunda gitmeyen bişeyler olduğunu düşünüyorum inşallah normale döner
    İnşalllah daha iyisini yapıyorlardır. Yoluna girse ne olacak ki? ...
  13. #13
    tuvana

    Standart

    arkadaşlar ben sorunu daha belirtmek isterim ttnetin sorunlu olduğu tartışılmaz fakat bu kdv indirimden sonra sanki internetlerde kotalar hızlandı sanki yani kota sanki çok hızlı ilerliyor gibime geldi aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varmı yoksa bana mı?öylemi geldi.
  14. #14
    ds mosx

    Standart

    Alıntı spybot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla 1 aydır ttnette sorun var hızlar çok düşük..
    aynen hızların artması lazımken dusuyo nedense
  15. #15
    adem54

    Standart

    Gerçekten fark belli oluyor. Kaç kere modemin antenleriyle oynadım
  16. #16
    GKHNCKR

    Standart

    bütün türkiyede nasıl arıza olabilir ki? yurt dışına çıkış kabloalrında sorun olsa yurt içi hostlar aktif. sonuçta her bölge kendi içinde bir network. dhcp servisi mi çöktü yoksa
  17. #17
    adem54

    Standart

    buraya 2. kez girebilmek için anam ağladı. zaten sdn şu ..... 'nın ...... 'sı reklamlar yüzünden yavaş bi de bu lanet olsun
  18. #18
    spybot

    Standart

    Alıntı mayten Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkiye genelinde internette sorun var calısma devam ediyormus yakında düzelecek
    Kardeş kesin sen 444 0 375 'i aradın ve bunu söylediler..
  19. #19
    Karargaht

    Standart

    Sorun yok. Kota sorununa gelince o her zaman olan şey. Bazı seçilmiş kullanıcıların kotası hiç dolmaz, bazılarının ki ise (ki bu genel oluyor) kendiliğinden dolar.
  20. #20
    crazyboys90001

    Standart

    ttnette her zaman sorun var...1 mbs hızı olanlar download ederken 120 kbs yi falan bulabilirler ama web sayfalarını açarken asla hakkınızı alamıyorsunuz...bu TTNET in kalitesiz hizmeti ve türk halkını göz göre göre dolandrması....fiberoptik kablo buraya gelsin..yemin ediyorum 1 dakika bile beklmicem abone olacam
  21. #21
    unmedico

    Standart

    habere gerek yokki şu an internet can çekişiyo bitek ben kullanıyorum
  22. #22
    Turab Garip

    Standart

    Evet, yaklaşık bir aydır 4Mbit bağlantımız sürünüyordu. Bugünlerde biraz iyileşti. Telekomdan iki görevli geldiler internetimizi kontrol etmeye, ancak tam modeme el attılar ki merkezden telefon geldi, "siz oradan bir şeye dokunmayın, biz buradan resetledik" dediler, bir saat sorunsuz ve hızlı çalıştı internet, sonra yine aynı durum.. 5dk geliyor, yarım saat gidiyor.

    Ben de telekom bir yandan suçunu kabul edip bir yandan inkar ederken, kendim de tedbirimi alayım dedim; OpenDNS kullandığım için uyarı veriyordu ağınızda Conficker şüphesi var diyordu; o yüzden ağdaki bütün bilgisayarları taradım, gerçekten bir kaç tanesinde Conficker çıktı. Bunları temizledikten sonra internet normale döndü, epey hızlı kullandık iki gün. Daha sonra yine yavaşlama oldu ama eskisi gibi değil. Çoğunlukla yurtdışı çıkışlarında sorun oluyor.

    Bazı arkadaşların dediği gibi, dosya indirirken hız iyi ama web siteleri açılırken aşırı sorunlu. Belki de HTTP protokolünde bir sorun var. Bu arada bizim komşumuzun da 4mbit interneti var, onlar da bizim gibi yaklaşık 30-40 bilgisayarlı bir ağ ve birbirimizden alakasız iki ayrı hat kullanmamıza rağmen aynı günlerde başladı sorunumuz. Yalnız şu var ki, ben conficker'ı bulup temizledikten sonra bizim ağ düzeldi, ama komşumuzun ağı düzelmedi. Ben de onlara kendi yaptığım şeyi tavsiye ettim.

    Kısacası hem TTNET'ten hem de virüsten kaynaklanan bir şeyler var gibi görünüyor. Belki de virüs TTNET'e bulaştı.
  23. #23
    FORZA ÇARŞI

    Standart

    Ttnet son surat ınternet
  24. #24
    acabuco4

    Standart

    2 gündür sorun var internette geceleri fazla sorun olmuyor ama öğlenleri download hızı son 2 gündür 2,3 kb a düşüyor :S Ama şuan 106 kb la indirebiliyorum dosyaları , inş bu sorun kısa sürer
  25. #25
    crazyboys90001

    Standart

    yurtdışında belçikada 1 mbs internet kullandım...arkadaşlar ttnetin verdiği 1 mbs hız sadece dosya indirirken tam verimli çalışıyor..kesinlikle web sayfası açarken tam verimli çalışmıyor...altyapı çok kötü.....bana inanmayan varsa gece 3-4 gibi intertte 10 dakika gezsin. o zaman netiniz çok hızlı olacak ve gerçek 1 mbs yi kullanacaksınız..

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 29-01-2008, 12:00
  2. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-01-2008, 17:06
  3. Türkiye internette AB sonuncusu
    amesfa - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 11-12-2007, 17:59
  4. Enrıgue Iglesias Turkiye Geliyor
    alicia - forum Konserler ve Haberler
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04-10-2007, 21:42