Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 34
  1. #1
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Evet arkadaşlar bugun yeni buldugum ufak bir dns degişikligiyle hicbir siteye girmeden direk olarak www.youtube.com olarak girecegiz.Nasılmı Cevap burda


  2. #2
    GurenGursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-11-2007
    Mesajlar
    1.176

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    www.ktunnel.com adresie girin. Doğrudan YouTube'da gezebiliyorsunuz...

  3. #3
    PcMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-08-2006
    Mesajlar
    3.513

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Bu zaten Bilinen bir Yöntem, Yani Open Dns

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    22-04-2008
    Yaş
    23
    Mesajlar
    7.404

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Alıntı PcMaSTeR Nickli Üyeden Alıntı
    Bu zaten Bilinen bir Yöntem, Yani Open Dns
    yess mesela ben öle giriyorum

  5. #5
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Alıntı GurenGursel Nickli Üyeden Alıntı
    www.ktunnel.com adresie girin. Doğrudan YouTube'da gezebiliyorsunuz...
    ktunnel üzerinden giriş yapmıyoruz.dogrudan erişim sağlıyoruz...


  6. #6

    Üyelik Tarihi
    19-08-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    296

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    teşekkürler arkadaşım bu dns ler işe yaradı

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    29-03-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    7.476

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    bi tane daha vardı.adını unuttuma ama japon serverlardan giriliyo

  8. #8
    RadoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-10-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    6.362

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    reklam sizi seçici kılar.. !!

  9. #9
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    amacım reklam degil telekomun yasakladıgı youtubenin türk milletinin internet özgürlügünü elinden alan, açılan kapanan siteler için bir çözüm yolu ürettik....saygılarımla shiftdelete

  10. #10
    RadoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-10-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    6.362

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    teşekkürler ..

    baştaki o linki yenile .. Sayfa Bulunamadi - Hata: 404 ! hatası veriyor..

    çalışan link;
    http://www.bloggertr.com/teknoloji/y...s-degisikligi/

  11. #11
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Alıntı RadoN Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler ..

    baştaki o]http://www.bloggertr.com/teknoloji/youtubeye-kesin-girme-dns-degisikligi/[/url]
    yeniledim radon çalışan]http://www.bloggertr.com/teknoloji/yasakli-youtubeye-girmek-kesin-cozum/[/url]

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    27-12-2007
    Mesajlar
    31

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Telekom da akıllandı artık. Geçen sefer IP den yasakladı DNS ler artık işe yaramıyor. Proxy kullanmak lazım.

  13. #13
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Alıntı sahmaran Nickli Üyeden Alıntı
    Telekom da akıllandı artık. Geçen sefer IP den yasakladı DNS ler artık işe yaramıyor. Proxy kullanmak lazım.

    eminmisiniz

  14. #14
    Ahmethz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-09-2006
    Yaş
    27
    Mesajlar
    8.805

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ


  15. #15
    Kriptograf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-05-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1.860

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Youtube a kaçak girişten çok girilip girilmemesi ne kadar önemli kanımca asıl sorun bu?
    Ben kaç gündür girmiyorum hiç bir şey de kaybetmedim,var mı çok şey kaybeden?

  16. #16
    RadoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-10-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    6.362

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    ben youtuba kaç gündür deil.. hiç girmiyorum.. ayda 2-3 kez oluydu.. kapatılınca artık o kadarda girmiyorum.. ;) ;)

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    21-05-2008
    Mesajlar
    1.272

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    süpersin arkadaşım dns leri yaptım.
    cok süper giriyor youtube.
    tşkler ;)

  18. #18
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Önemli degil arkadaşım ... ;)

  19. #19
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Arkadaşlar E-Posta olarak mesaj atmayınız.Gerekli bilgileri konu içeriginde verdim.teşekkür ederim.

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    24-05-2008
    Mesajlar
    1

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
    dnsler hakkında bilgim olmadığı için soruyorum
    acaba dns ler üzerinden girdiğimizde şifre çalınması gibi durumlar olur mu?

  21. #21

    Üyelik Tarihi
    24-05-2008
    Mesajlar
    27

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    ya arkadaşlar bi sorunum var benim de. ip adresinden giriyorum, dns kullanıyorum. ne yaptıysam site text formatında görüntüleniyor. flash player falan yüklü.. delirecem.

  22. #22
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Uygulamaları aynen yaptıktan sonra bilgisayarını yeniden başlatıp yada modemine reset atıp ! tarayıcıya www.youtube.com yazarak siteye gir.İP 'le degil kolay gelsin

  23. #23
    bloggertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-05-2008
    Mesajlar
    18

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    Arkadaşlar gerekli açıklamayı yaptıgımı umuyorum e-postaya bu yüzden mailler geliyor . LÜTFEN Gerekli uygulamaları yapınız.

  24. #24

    Üyelik Tarihi
    06-03-2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    287

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    open dns'te de problem yaşıyorum.sunucu çok geç cevap veriyor uyarısı alıyorum.

  25. #25
    leylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-05-2008
    Yaş
    25
    Mesajlar
    587

    Standart Yanıt: Youtube kesin erişim dns degişikligi YENİ

    size tavsiyem www.vtunnel.com yüzde yüz girebilirsiniz youtube !!!!

    kolay gelsin

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. MSN virüsüne kesin çözüm
    pcteknikservis - forum Güvenlik
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 13-01-2008, 22:13
  2. YouTube İçin Erişim Yasağı yine Kapıda !
    PcMaSTeR - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 20-09-2007, 08:32
  3. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 10-09-2007, 22:12

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •