Vınn nasıl kapatılır?
  1. #1
    LWMP

    Standart Vınn nasıl kapatılır?

    arkadaslar 1 ay kadar oldu su vınnı hıc beğenmıyorum o gun sınırle almıstım 39 tl dıye 49mus 12 tl modem ucretı damga vergısı fılan cıktı ılk ay 80-90 liraya ne yapsamda kapatsam kota bıldıgınız gıbı degıl anında doluyor.Diyom hizmet sözleşmesine uymuyor 8mbit internet hızı vermıyor o musterı hızmetlerıde alanınzda calısma yapılıyor tespit ettik istasyon kurucaklarmıs sozlesmede bu madde belirtiliymis başıma bela nasıl kapatıcam akıl verın lutfen
  2. #2
    Karargaht

    Standart

    Taahhüt falan varsa işin zor
  3. #3
    keyloger

    Standart

    kapatmak karlı olmayacaktır senin için, kota hemen doluyorsa bir problem vardır, benim vodafone 5gb var, çok şükür işimi görüyor.
  4. #4
    HapS

    Standart

    bende aldım 24 ay taahütlü lanet ediyorum aldığıma bin pişmaın 39 tl diye aldım her ay 45 tl para ödüyorum daha hiç 39 ödemedim bende kapatmak istiyorum ama sözleşmede kapatsam dahi 24 ayın parasını ödemem gerektiğine dair bir ibare var ulen kullanmadiğim şeyin parasını neden ödeyim hani bi ceza uygularsın sözleşmeye uymadım diye ama tamamını ödemekte neyin nesi niye kapatayım ozaman Türkcell kullanıcıları salak yerine koymaya bayılıyor Türkiyenin en vahşi şirketidir Türkcell bütün hatlarımı artık yavaş yavaş vodafone geçiriyorum Türkcell le olan işimi bitiriyorum
+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. .IXB Dosyası nasıl .İSO veya .NRG ye nasıl çevrilir
    PC MERAKLISI - forum Yazılım Tavsiyeleri
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 04-04-2008, 21:16
  2. Hayat Nasıl Başlar Nasıl Biter
    Blue.Silk - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 29-02-2008, 21:25