+ Cevapla
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 26

Konu: Htc one 3g görüşme nasıl yapılıyor?

  1. #1

    Standart Htc one 3g görüşme nasıl yapılıyor?

    3g gorusme nasıl yapılıyor bılgısı olan varmı

  2. #2
    Banned
    Üyelik Tarihi
    17-01-2013
    Yaş
    22
    Mesajlar
    5.108
    hangi hat kullanıyosun ? 3g ayarın mı yapılı değil yoksa telefonda 3g görüşmesinimi soruyorsun

  3. #3
    Moderator Jiraiya06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-05-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    10.912
    Önce operatorunden 3g ye kayit ol sonra goruntulu arama secenegi mevcut olur rehberde kisiye tiklayinca ona bas ?

  4. #4
    2 yıldır kulanıyorum 3g yı bır oncekı telefonumda

  5. #5
    Doçent
    Üyelik Tarihi
    27-04-2009
    Yaş
    27
    Mesajlar
    650
    3g görüntülü görüşme one x te yok. One da da olmayabilir. Tango kullanabilirsin.

  6. #6
    Rektör ConfickerBelasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-10-2011
    Mesajlar
    19.423
    önde kamera varsa 3G görüntülü görüşme olur diye bişey yok rehberde numara seçeneklerde video'lu görüşme gibi bişey varsa olur karşıdaki telefonun da desteklemesi ve 3G görüşme açık olmalı bizimkiler de bu yok ch@t527'de var 3g görüşme ama aradıklarım da yok...

  7. #7
    Alıntı ConfickerBelasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önde kamera varsa 3G görüntülü görüşme olur diye bişey yok rehberde numara seçeneklerde video'lu görüşme gibi bişey varsa olur karşıdaki telefonun da desteklemesi ve 3G görüşme açık olmalı bizimkiler de bu yok ch@t527'de var 3g görüşme ama aradıklarım da yok...
    herhalde desteklemıyor nasıl ıs arkadas o kadar para ver bu ozellık yok

  8. #8
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    10-09-2012
    Mesajlar
    1.514
    HTC görüntülü konuşmayı kullanan insanlar olduğuna inanmayan kesimden.
    Yıllardır yok görüntülü konuşma Sense'in telefon arayüzünde.

  9. #9
    SDN Okuru
    Misafir
    samsung ve lg markası dışındaki hiçbir cihazlg ve samsungun ürettiği nexus modelleri de dahil 3g görüntülü görüşme yapamaz.

  10. #10
    Rektör ConfickerBelasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-10-2011
    Mesajlar
    19.423
    Alıntı lorddi@blo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhalde desteklemıyor nasıl ıs arkadas o kadar para ver bu ozellık yok
    benim ki 249,90TL Fiyati olan ch@t527 bunda var calisiyor ama bizimkilerde 3G gorusme yapacak tel yok.

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    htc nin ileride güncellemesi çıkacak ve bu özellik aktif olacakmışş.evet htc one da internet programı harici görüntülü görüşme yapamıyorsunuz ..

  12. #12
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    17-03-2010
    Mesajlar
    271
    3G demek görüntülü görüşme demek değildir. 3G sadece internet hızı ve kaliteli sesi görüşme yapmaktır. Eğer 3G görüşemiyorum dersen herkes 3G ile internete giremiyorsun veya 3g kalitesinde sesi görüşme yapamıyor olduğunu anlar. Sorunu görüntülü görüşme yapamıyorum şeklinde sormalısın.

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    Kendisini lord diablo sanan bi adamin boyle bi soruyu duzgun sorabilecegine inaniyor musun?

  14. #14
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    17-03-2010
    Mesajlar
    271
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendisini lord diablo sanan bi adamin boyle bi soruyu duzgun sorabilecegine inaniyor musun?
    Oda doğru ya

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    3g görüşmesi yapamıyorum nasıl yaparım

  16. #16
    Banned
    Üyelik Tarihi
    17-08-2013
    Mesajlar
    362
    Htclerde 3g gorusme yapma yoktur.Lakin tango vs gibi proglam kurarak yapabilirsiniz iyi gunler

  17. #17
    SDN Okuru
    Misafir
    paşam oporötör derken htc nin servisimi yoksa kulandığım HAT tın servisinimi aramam gerek ?

  18. #18
    SDN Okuru
    Misafir
    evet htc görüntülü görüşmeye pek önem vermiyor tango yada skype üzerinden yapabiliyorsun ben HTC 8X kullanıyorum onda da yok tango da yok işin aksi yanı sadece skype den yapabiliyorum

  19. #19
    Banned
    Üyelik Tarihi
    17-08-2013
    Mesajlar
    362
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    paşam oporötör derken htc nin servisimi yoksa kulandığım HAT tın servisinimi aramam gerek ?
    Telefon da o özellik yoksa aramanizda bir fayda yoktur kardeşim :-)

  20. #20
    SDN Okuru
    Misafir
    htc 3g görüntülü görüşme seçeneğini özellikle koymamış arkadaşlar..görüntü kalitesi düşüyormuş bu yüzden koymamışlar..ama skype,tango,viber gibi programlar atarak kullanabiliyorsunuz..

  21. #21
    SDN Okuru
    Misafir
    abı bu nasıl bır soru tabıkı operotoru

  22. #22
    SDN Okuru
    Misafir
    arkadaslar ben telefonumu yenı aldım htc desıre 816 3g mevcut dıyor dıger telefonumda da 3g yı kullanıyordum ama sımdı nerden goruntulu konusmak ıcın arıyorsun onu bıle bılmıyorum yardımcı olur musunuz

  23. #23
    SDN Okuru
    Misafir
    o kadar para ver 3g olmasın internetten görüşünce paket mi yetiyo insana vay arkadaş

  24. #24
    SDN Okuru
    Misafir
    Htc 3g Görüşmesi Yok aRamayın AMa Tango Vatsap Gibi Uygulmalarda Var Ama Şebeke Üstünde Yok Yormanıza Deqmezz Ama Telefon Muazam 3g Side Hic Olması Olmazmı ArkdşLar...

  25. #25
    SDN Okuru
    Misafir
    kardesım bu kadar lukx telefon yapıyorsun 3g yapılmaz mı ya fırma neden bunun için bir çözum bulmuyorlar ınternet paketın olmasa 3g gorusmesı olmıyacak mı bu kadarı yeterlıdır sıze...

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 12-05-2013, 12:44
  2. HTC One X ve One Ailesi Lanse Ediliyor
    tolgacem - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 27-02-2012, 00:32
  3. HTC One X'in Tüm Özellikleri ve Görselleri
    tolgacem - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 26-02-2012, 22:13
  4. HTC One Ailesinde Kimler Var?
    tolgacem - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20-02-2012, 10:40
  5. HTC One X'in (Endeavor) Özellikleri Göründü
    erdemyasar - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 17-02-2012, 12:08

Bookmarks

Bookmarks