+ Cevapla
1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 65

Konu: İphone Ekran Kilidini Unuttum

  1. #1
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    25-11-2013
    Mesajlar
    3

    Standart İphone Ekran Kilidini Unuttum

    Arkadaşlar ilk önce merhaba.Benim iphone 4 cihazım var ve ekran kilidi şifresini unuttum.Bunu anca siz çözersiniz.Nette biraz araştırdım restore et dediler ama ettim yine aynı.Bu arada iştetim sistemi İOS 7.0.4.Şimdiden teşekkürler

    Konu Pupilla tarafından (02-08-2015 Saat 01:00 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    1) iPhone’unuzu her zamanki gibi iTunes ile senkronize edin. Şifrenizi girmeseniz dahi, telefonunuzu iTunes ile senkronize etmeniz mümkündür.
    2) Bilgisayarınıza takılıyken, telefonunuzu DFU moduna alın. Bunun için yapmanız gereken, telefonunuzu kapattıktan sonra, güç düğmesine ve ana ekrana dönme düğmesine 10 saniye kadar birlikte basmak. Apple logosunu gördüğünüzde, güç düğmesine basmayı bırakın ve ana ekran düğmesine basmayı sürdürün. USB Kablosu, iTunes logosu ve “Connect to iTunes” yazısı bulunan bir ekran görüntüsü göreceksiniz.
    3) iTunes programınız açıksa, iTunes’un Recovery modunda olan bir iPhone gördüğünü ve tamir etmesi gerektiğini söyleyen bir uyarı çıkacak. iTunes’daki Restore butonuna tıklayarak iOS’un tekrar telefonunuza yüklenmesini ve kurulmasını sağlayabilirsiniz.
    4) Kurulum sonrasında iPhone’unuzu tekrar iTunes ile senkronize edin.
    Böylece telefonunuzdaki bütün veriler kurtulacak ve telefonunuzu şifresiz hale getirmiş olacaksınız.
    Geçmiş olsun…

    Tabi daha önce backup yaptıysan bu işe yarar yani i-tunes telefonunu daha önceden tanımış olması gerek,bu bilgisayarı yetkilendir yapmış olmanız gerek.

  3. #3
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    25-11-2013
    Mesajlar
    3
    Kardeş denicem yinede sağol.

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Kardeş senkronize et derken ne yani anlamadım nasıl yapılıyo o yani senkronize

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    kardeş yapıyo bakalım olcakmı

  4. #4
    tamam kardeş
    Konu audio3334 tarafından (25-11-2013 Saat 19:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: yeni cevp

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    25-11-2013
    Mesajlar
    3
    olmadı kardeş ama yinede teşk.

  6. #6
    adımları eksiksiz tamamlaman çok önemli özellikle dfu moda sokma olayını yapamadın demek,dfu modla ilgili videolar var youtubede onları izle ve sonra tekrarla,daha önce ben düzeltmıştım böyle bir sorunu.

  7. #7
    SDN Okuru
    Misafir
    Arkadasin anlatimi sorunsuz dogru kardesim dikkatli ol tüm adimlari dogru yaptigindan emin ol

  8. #8
    SDN Okuru
    Misafir
    Sa beyler arkadaşın dediği herşey doğru ama bazı arkadaşlar anlamadı galba şimdi öncelikle adımlara gelelim
    1-)telefonumuzu power ve orta tuşuna basılı tutalım ekran kararınca powerdan cekelim orta tuşda olsun elimiz sonra otomatik olarak itunes acılacak orda iphone geri yükleme var shift basarak ona basalım ondan sonra sürümünüzün restore sini indirin ve secin secdikten sonra o otomatik olarak işlemi yapıcaktır

  9. #9
    SDN Okuru
    Misafir
    Allah razi olsun sizden gercekten isime cok yaradi

  10. #10
    SDN Okuru
    Misafir
    Yorumlarınızı okudum bunu daha oncede yapmıstım bı telefonda ama bıdaha yapmadan once sormak ıstedım. Bu telefonu ilk defa bilgisayarıma baglıyacam. Tanımış olması gerek derken şimdi ben bu telefonu ilk defa bilgisayara baglıyosam olmazmı bu ıslem?

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    önceden tanımlı değil ne yapabilirim

  12. #12
    SDN Okuru
    Misafir
    kardeşim tlf kitlendi ve için rehber çok fazla resim var nasıl kurtaracağım

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    iyi hoş da eğer telefonun power tuşu çalışmıyorsa? o zaman nasıl açabilirim?

  14. #14
    SDN Okuru
    Misafir
    tlfonun power düğmesini yaptır moruk

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    Hocam bnm ıphone 5s var sıfreyı unuttm ve defalarca yanls gırdm ekranda ıphone kapalı yazıyor ıtunesten restore etmeyıde denedm yapamadm ne yapmam gerekır .tesekkrler

  16. #16
    SDN Okuru
    Misafir
    Eyvallh kardesım elıne saglık tam üstüne bastın

  17. #17
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    14-05-2014
    Mesajlar
    100
    En yakın telefoncuya git halleder ;)

  18. #18
    SDN Okuru
    Misafir
    ya tuş kilidi olmadan nası itunes ile bağlantu kuruyoz?

  19. #19
    SDN Okuru
    Misafir
    Yapmaya çalıştım ama olmuyor

  20. #20
    SDN Okuru
    Misafir
    agalar biriniz bana facebook adresinizi verin yazılı irtibata geçelim lütfen kafayı yicem sakin sakin yapıyorum olmuyor

  21. #21
    SDN Okuru
    Misafir
    Gardaş sağ ol verdiğin bilgiler için

  22. #22
    SDN Okuru
    Misafir
    kardeş ben telefonu sıfırladım telefonun ekran kilidi kapandı açacıcağım zaman ekran kilidi istedi ve şifreyi bimiyorum ve fazladan sişre denedim simdi iphpne kapalı diyo ne yapmam gerekir

  23. #23
    Geri yedekle itunes bağla hallediyo kardeşim

  24. #24
    Kardeşim iPhone 5C'sinin kilidini unutmuştu, bende üstteki adımların aynısını yapmıştım ve kilitsiz bir biçimde restore edilmişti. Yani üstteki anlatım benim yaptıklarımın aynısı, işe yarıyor

  25. #25
    SDN Okuru
    Misafir
    Cok saol telefoncuda yeni ios atariz 50 tl dedi ama simdi belleşe hallettik cok cok saol

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Benzer Konular

  1. Ekran kilidini nasıl açabilirim ?
    Kuvvetmira - forum Android
    Cevaplar: 49
    Son Mesaj: 03-12-2015, 21:57
  2. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07-11-2013, 23:00
  3. Ekran kildini Unuttum
    Ümitt - forum HTC
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 06-02-2013, 17:15
  4. Ekran Kartlarının Performans Kriterleri!!!
    El Padrino - forum Donanım Haberleri
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24-06-2007, 02:56
  5. Mavi Ekran Hatası - Yardım
    snra - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 04-05-2007, 19:33

Bookmarks

Bookmarks