+ Cevapla
4. Sayfa - Toplam 6 Sayfa var BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 76 ile 100 ve 141

Konu: MEB in yasakladığı sitelere nasıl girilir ?

  1. #76
    Doçent
    Üyelik Tarihi
    25-05-2012
    Mesajlar
    512
    Alıntı HKKYCL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en basit şekliyle oteldeki depoya mal giriş çıkışlarının kontrolleri sayım cart curt falan filan
    Güzelmiş. Adalet olan her iş güzeldir Allah kolaylık versin hocam
    Beni anlamıyorlar: Ben bu kulaklara göre ağız değilim.

    Hidden Content

  2. #77
    Asistan HKKYCL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2013
    Mesajlar
    114
    eyvallah sağol

  3. #78
    SDN Okuru
    Misafir
    Birincisi meb kullanılan programı direk yasaklamıyor. Ulaşmak istediğin sitenin IP'sini yasaklıyor. Bahsettiğiniz program alt proxy adresleri ile siteye giriyorlarsa meb o proxy'lerin ip'lerini de yasakladı mı pogramın bir esprisi yok zati bu tür işler için program kullanmanızın anlamı yok. Üstelik son derece tehlikeli yazılımlar. Meb ayrıca yasal olarak kendi ağı üzerinden girilen tıklanılan her www adresini ve ip'yi takip ediyor. O yüzden okulda sadece işinizi yapın.
    Kendi bağlantınızı almanızı tavsiye ederim.

  4. #79
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    15-03-2013
    Mesajlar
    225
    valla ben okulun wifi ına telefondan girince Opera giriyor çoğu siteye. pc deneyin isterseniz.

  5. #80
    Banned
    Üyelik Tarihi
    17-01-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5.112
    dns 8.8.8.8

    8.8.4.4. yap onayla ;)

  6. #81
    Asistan HKKYCL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2013
    Mesajlar
    114
    Alıntı emretanriverdi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben okulun wifi ına telefondan girince Opera giriyor çoğu siteye. pc deneyin isterseniz.
    LAN'daki IP'ler üzerinden kısıtlama yapılmıştır. Senin telefonunun IP'si listede yer almadığından dolayı opera değil telefonun orjinal tarayıcısından bile istediğin yere girersin

  7. #82
    Asistan unknownperso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-04-2012
    Mesajlar
    266
    Millet konu 3 yıllık, arada bir yıl girmiş hortlamış, yine bir yerde 4-5 ay geçmiş yine hortlamış bırakın artık

  8. #83
    Banned
    Üyelik Tarihi
    17-01-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5.112
    8888
    8844

  9. #84
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    15-03-2008
    Mesajlar
    313
    Operanın turbo modunu aktif et her yere girebilirsin

  10. #85
    Banned
    Üyelik Tarihi
    24-09-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    189
    yan sıradakinin resmini mi beğeneceksiniz face e girip yasak delecekseniz bari deyecek bi yerlere girin

  11. #86
    SDN Okuru
    Misafir
    aynen ya

  12. #87
    Doçent The Virus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-05-2013
    Mesajlar
    643
    Yine hortlamış konu

  13. #88
    SDN Okuru
    Misafir
    https:// yaptım youtube 'a girdim ama bu seferde video lar açılmıyo şimdi ne iş?

  14. #89
    SDN Okuru
    Misafir
    ben şimdi napcam öğrene bilemiyim

  15. #90
    SDN Okuru
    Misafir
    ultara surfu indirin ilk kutuyu işaretleyin giriliyo

  16. #91
    Banned
    Üyelik Tarihi
    28-11-2013
    Mesajlar
    89
    Zor gibi.s

  17. #92
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-12-2010
    Mesajlar
    75
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ultara surfu indirin ilk kutuyu işaretleyin giriliyo
    Daha düne kadar burdan giriliyordu ama artık bu programdan da girilmiyor. Sanırım Meb güncelleme yaptı.

    - - - Mesaj Güncellendi - - -
    Konu a_kadir58 tarafından (09-01-2014 Saat 17:47 ) değiştirilmiştir.

  18. #93
    SDN Okuru
    Misafir
    Alıntı a_kadir58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha düne kadar burdan giriliyordu ama artık bu programdan da girilmiyor. Sanırım Meb güncelleme yaptı.

    - - - Mesaj Güncellendi - - -
    Evet, bende girebiliyodum 2 gündür giremiyorum. UltraSurf 13.04 güncellemesi yapmış ama yine olmuyor. Of ya Lütfen bi çözüm bulunsun artık

  19. #94
    Asistan X_X_X_X_X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2010
    Mesajlar
    118
    Tor Browser kesin çözüm (link)

  20. #95
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    27-11-2013
    Mesajlar
    484
    Dns degis

  21. #96
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-12-2010
    Mesajlar
    75
    Alıntı X_X_X_X_X Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tor Browser kesin çözüm (link)
    Bu siteye de giriş yasak olduğu içiçn şuan için giremiyoruz.

  22. #97
    Asistan X_X_X_X_X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2010
    Mesajlar
    118
    Alıntı a_kadir58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu siteye de giriş yasak olduğu içiçn şuan için giremiyoruz.
    bide bu LiNKi dene bakalım

  23. #98
    SDN Okuru
    Misafir
    gezginlere gir açık

  24. #99
    SDN Okuru
    Misafir
    neden yapıyorlar bu lanet yasakları hiçbir siteye girmiyor deli oluyorum eğitim adına kullanamıyoruz interneti

  25. #100
    SDN Okuru
    Misafir
    Tor Browser de engeli aşamıyor. Kurdum ama açmıyor. Meb engeli olmayan başka bir yerde sorun yok ama Meb engeli olan yerde işe yaramıyor. Boşuna kurmayın.

+ Cevapla

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Bu Konudaki Etiketler