Hamza88
Öğrenci
- Katılım
- 27 Haziran 2018
- Mesajlar
- 12
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 35
Sony Z5 Dual cep telefonum, suya dayanıklı olduğu halde su geçirdiği için Sony'nin yönlendirmesi ile henüz 5-6 aydır kullandığım ve garantisi devam eden cihazımı KVK servisine bıraktım. KVK'dan gelen mesaj; Kullanıcı hatasından dolayı, tamiri için 2270 TL masraf çıkarmışlar. Ben bu cihazı 1300 TL'ye almıştım. Şaka gibi.
Telefonumun gerçekten suya dayanıklı olup olmadığını test etmek amacı ile 10 sn. kadar tazziksiz suyun altına tuttum, sonuç tamamen hayal kırıklığı. Tabi en büyük şoku ücretsiz değişim yada tamir beklerken, telefon fiyatının yaklaşık 2 katı masraf çıkartan KVK mesajını görünce yaşadım. Bir de ilave ücret çıkabilirmiş.
Ben telefonumu 10 sn. kadar suya tuttuktan 3-5 dakika sonra ekranda anormallik olduğunu gördüm, hemen kuruladım ama hiç tereddüt etmedim... Dedim ki nasıl olsa garantisi var, nasıl olsa suya dayanıklı olduğu iddia edilen bir cihaz kullanıyorum, cihazımda bir hata varsa zaten Sony beni mağdur etmez diye düşünmüştüm ama tamamen hayal kırıklığına uğradım.
KVK ile görüştüğümde dediler ki; sony kvk ya telefonlarını test etmeleri için bir cihaz gönderiyormuş. kvk da bu cihaz ile telefonu basınç testine sokuyormuş. Anlaşılan sony kendi telefonundaki ayıbı, kendi test cihazı ile örtbas ediyor.
Yazıklar olsun.
şikayetvari a yazdığım şikayete bile cevap vermediler... sony bu kadar ilgisiz, alakasız, sahtekar bir firmaymış meğer
Bu yapmış oldukları resmen dolandırıcılık.
Ürünü satarken suya toza dayanıklı reklamları ile satıyor ancak satın almış olduğu cihazı suya hiçbirşekilde dayanmadı için bozulan müşteriye sahip çıkmıyor ve hatta enayi yerine koyuyorlar.
SONY PİŞMANLIKTIR. UZAK DURUN.
Telefonumun gerçekten suya dayanıklı olup olmadığını test etmek amacı ile 10 sn. kadar tazziksiz suyun altına tuttum, sonuç tamamen hayal kırıklığı. Tabi en büyük şoku ücretsiz değişim yada tamir beklerken, telefon fiyatının yaklaşık 2 katı masraf çıkartan KVK mesajını görünce yaşadım. Bir de ilave ücret çıkabilirmiş.
Ben telefonumu 10 sn. kadar suya tuttuktan 3-5 dakika sonra ekranda anormallik olduğunu gördüm, hemen kuruladım ama hiç tereddüt etmedim... Dedim ki nasıl olsa garantisi var, nasıl olsa suya dayanıklı olduğu iddia edilen bir cihaz kullanıyorum, cihazımda bir hata varsa zaten Sony beni mağdur etmez diye düşünmüştüm ama tamamen hayal kırıklığına uğradım.
KVK ile görüştüğümde dediler ki; sony kvk ya telefonlarını test etmeleri için bir cihaz gönderiyormuş. kvk da bu cihaz ile telefonu basınç testine sokuyormuş. Anlaşılan sony kendi telefonundaki ayıbı, kendi test cihazı ile örtbas ediyor.
Yazıklar olsun.
şikayetvari a yazdığım şikayete bile cevap vermediler... sony bu kadar ilgisiz, alakasız, sahtekar bir firmaymış meğer
Bu yapmış oldukları resmen dolandırıcılık.
Ürünü satarken suya toza dayanıklı reklamları ile satıyor ancak satın almış olduğu cihazı suya hiçbirşekilde dayanmadı için bozulan müşteriye sahip çıkmıyor ve hatta enayi yerine koyuyorlar.
SONY PİŞMANLIKTIR. UZAK DURUN.