Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 21 ve 21
Like Tree2Beğeni
  • 1 Post By Sorun destek
  • 1 Post By orhancepni70

Chrome da otomatik geçmiş silme

Google Chrome forumunda Chrome da otomatik geçmiş silme konusunu incelemektesiniz.

Merhaba dostlar ; Yine bir sorunla karşınızdayım. Uzun bir aradan sonra bende chrome tayfasına katıldım. Lakin firefox dönüşü en çok aradığım şey, şu ; taracıyı kapattığım anda herşey geride kalıyordu. ...

  1. #1
    Sorun destek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-09-2011
    Mesajlar
    416

    Standart Chrome da otomatik geçmiş silme

    Merhaba dostlar ;

    Yine bir sorunla karşınızdayım. Uzun bir aradan sonra bende chrome tayfasına katıldım. Lakin firefox dönüşü en çok aradığım şey, şu ;

    taracıyı kapattığım anda herşey geride kalıyordu. Hatta bırak tarayıcıyı, sekmeyi kapattığım anda. Chrome da bu özellik yok mudur ? Ben ayarlardan baya karıştırdım, işte çıkışda herşeyi sil diye bir seçenek de vardı. Ama fark ettim ki bu da işe yaramıyor ;

    Bi el atın beyler.


  2. #2
    Sorun destek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-09-2011
    Mesajlar
    416

    Standart

    Bilen yokmu beyler.

  3. #3
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    23.682

    Standart

    gizli pencere diye bi olay var, işini görmüyor mu?

  4. #4
    Sorun destek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-09-2011
    Mesajlar
    416

    Standart

    Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gizli pencere diye bi olay var, işini görmüyor mu?
    Yok gizlilik değil olay. Canımı sıkan her seferinde kurabiyeleri geride bırakması. Bu hem önbellek için hemde disk kullanımı için hoş bir durum değil. takıldığım olay bu.

  5. #5
    yildiz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-11-2009
    Yaş
    35
    Mesajlar
    665

    Standart

    Bu sorun bendede oldu..Chrome ayarlarina girdim senin gibi ama bir türlü düzelmedi..Son sürümü indir ben indirdim düzeldi..

  6. #6
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    23.682

    Standart

    ben de tam tersi elimden geldiğince kurabiye biriktiririm, önbellek temizlemem, çünkü bi kere girdiğin sitede arka planda indirilen resimlerin tekrar tekrar indirilmesine gerek yok değil mi

    gizli pencere de tam senin istediğin gibi geldi bana, kapatınca çerezler önbellek falan siliniyor neden gizli pencere kullanmak istemiyorsun?

  7. #7
    Sorun destek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-09-2011
    Mesajlar
    416

    Standart

    Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de tam tersi elimden geldiğince kurabiye biriktiririm, önbellek temizlemem, çünkü bi kere girdiğin sitede arka planda indirilen resimlerin tekrar tekrar indirilmesine gerek yok değil mi

    gizli pencere de tam senin istediğin gibi geldi bana, kapatınca çerezler önbellek falan siliniyor neden gizli pencere kullanmak istemiyorsun?
    firefox da ki olayın aynısını istemişdim ben özellikle. Ondan bu çabam. Neyse yoksa böyle bir özellik google' a iletek yapacak birşey yok.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    16-12-2010
    Mesajlar
    3

    Standart

    konuya abone olayimda belki sıkıntı hallolunca haberimiz olur
    Konu REDFOKS tarafından (13-01-2012 Saat 07:45 ) değiştirilmiştir. Sebep: tamamı kalın yazmıyoruz

  9. #9
    Deadpool™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-01-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    191

    Standart

    tam ne istediğini anlayamadım :s

  10. #10
    neversayriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-12-2011
    Mesajlar
    11

    Standart

    Evet arkadaşım aynı dertten ben de muzdaribim. Ancak arkadaşların da dediği gibi iki seçeneğin var:

    Ya Gizli Sayfa açarsın
    Ya da manuel silersin

    Başka seçeneğin yok gibi görünüyor. Firefox kullanmaktansa hızlı ve akıcı chrome kullanmak her zaman iyidir ,)

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    27-08-2011
    Mesajlar
    5

    Standart

    Mrb,chrome kullanıyorum ve int geçmişi için birden fazla seçenek kullanıyorum ama nafile.Hatta 4-5 gün tarih altında son günün geçmişi listeleniyor.Yani manuel olarak son gezintilerimi 4-5 defa siliyorum her seferinde.Gizli pencere olayı blogumu yazarken,ayarlarken ya da face için geçerli olmadığından çok kullanışlı değil; zaten gizli pencereye geçtiğimde aynı geçmiş listesi orada da listelenince şaşırdım..bu liste silme olayı bıktırdı.Umarım çaresi bulunur.İyi şanslar
    Konu REDFOKS tarafından (19-01-2012 Saat 12:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: tamamı kalın yazmıyoruz

  12. #12
    Sorun destek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-09-2011
    Mesajlar
    416

    Standart

    Alıntı ozgrkdn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mrb,chrome kullanıyorum ve int geçmişi için birden fazla seçenek kullanıyorum ama nafile.Hatta 4-5 gün tarih altında son günün geçmişi listeleniyor.Yani manuel olarak son gezintilerimi 4-5 defa siliyorum her seferinde.Gizli pencere olayı blogumu yazarken,ayarlarken ya da face için geçerli olmadığından çok kullanışlı değil; zaten gizli pencereye geçtiğimde aynı geçmiş listesi orada da listelenince şaşırdım..bu liste silme olayı bıktırdı.Umarım çaresi bulunur.İyi şanslar
    Hocam ben baktım olmuyor, çıldırdım yine firefox' a döndüm. Bi adam akıllı firefox' a rakip tarayıcı yapamadılar gitti. Çok ram yiyor bu meret yahu.
    Mert Ahmet bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    24-01-2012
    Mesajlar
    7

    Standart

    gizli sayfa çok işe yarıyo ama download manager çalışmıyo busefer çözemedım bu olayı?:S

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    15-01-2012
    Mesajlar
    293

    Standart

    ccleaner kullanın geçmişi silmek için çok iyi bi program

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    27-08-2011
    Mesajlar
    5

    Standart

    ccleaner ne var ne yok siliyor,herşeyi yeniden şifrele gir çok uğraştırıcı.Yine de tşkr...

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    beyler google chormeden hangi siteye girsem kaydoluyor ve ccleaner tüm kutucuklar işaretli temizle diyorum işlem bitiyor ancak gir chorme bak geçmişe duruyor! ancak chormeden temizleyince gidiyor geçmiş.1 hafta önce gir google sonra gir ccleaner a temizle bitityordu iş! şimdi olmuyor neden bilen varsa yassın lütfen

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    Her çıkışta ccleaner mi çalıştıracağız!!! çıkışta çerezleri sildirecek bi seçenek eklemek çok mu zor koskoca google için? Zor değil ama iş başka, çerezler izinizi sürmek için, sizi takip etmek için kullandıkları yöntemlerden biri. İzleniyorsunuz, firefox kullanın.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    08-08-2009
    Mesajlar
    12.374

    Standart

    Chrome dosyasına sağ tıklayıp özellikler kısmında -incognito eklerseniz direk gizli sekmede açılır.

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    24-10-2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    9

    Standart

    Bende senin gibi aynı dertten muzdariptim yapman gereken tek şey benim de yaptığım gibi google chromeden-- comodo dragona-- geçmek conodo dragon chrome tabanlı olduğu için hemen herşey aynı farkı daha güvenli ve senin istediğin ayarları yapmanı sağlıyor internette girmiş olduğun yerleri indirdiğin dosyaları tarayıcıyı kapattığın zaman siliyor tabi ayarlarlarsan eğer comodo dragon a geçersen yapacak olduğun işlem şöyle :tarayıcının sol tarafında comodo simgesini tıkladığın zaman ayarlar çıkıyor chrome gibi oradan ayarlar bölümünden gelişmiş ayarları gösteri tıkla tıklayınca içerik ayarlarını tıkla çerezler bölümünden şu 3 ayarı yap 1:yerl verileri sadece tarayıcımdan çıkana kadar koruyu tıkla 2: Tarayıcımı kapattığımda, çerezleri ve diğer site verileriyle eklenti verilerini temizle 3:Clear history when I close my browser bölünü işaretlersen sorunun çözülür zaten hemen hemen chrome aynı olduğu için zorluk çekmezsin buda indirme linki http://www.gezginler.net/indir/comodo-dragon.html sorunu çözemessen tekrar foruma yaz ben ilginenirim....
    Sorun destek bunu beğendi.

  20. #20
    SDN Okuru

    Angry yardım

    arkadaşlar ben,m bilgisayarın google chromede acılırken arama mekanı acılıor yardım lütfen

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart

    Ayarlarda İçerik Ayarlarının Yanında Tarama Verilerini Temizle Var. Sadece En Üst Kutuyu Seçin. Tarama Verilerini Temizleye Tıklayın Sorun Çözülür. (Her Çıkışta Yapın)

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Arama Motorunda Geçmişi Silme
    aliihsangs12 - forum Forum Hakkında
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 05-08-2013, 17:43
  2. Win 7 Güncelleştirme Geçmişini Silme
    WhiteHawk - forum Windows 7
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 14-02-2013, 14:58
  3. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 04-10-2011, 19:15
  4. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 29-10-2010, 10:33
  5. Google Chrome'da Geçmişe Hükmedin
    Alengirli - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 02-05-2009, 10:24

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •