Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 8 ve 8

Konu: Facebooka girerken neden kasıyor?

  1. #1
    Asistan CAN GÜLER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-12-2013
    Mesajlar
    467

    Standart Facebooka girerken neden kasıyor?

    diğer siteler girerken gayet hızlı we rahat ama faceye girerken bi duruyo kasıyo gec giriyo nedeni nedir ?

  2. #2
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    20-07-2013
    Mesajlar
    335
    Bugün bende de aynı sorun var
    İnanıyorsan savunduklarına arkasında duracaksın. Gerek yok cellada çıkarıldığında darağacına, tabureye sen vuracaksın.

  3. #3
    Profesör hayalci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-05-2008
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2.228
    Şimdi denedim çok fazla bekliyor açılırken, dün böyle değildi, sanırsam yine yasak geliyor

  4. #4
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    25-04-2013
    Mesajlar
    148
    Alıntı hayalci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi denedim çok fazla bekliyor açılırken, dün böyle değildi, sanırsam yine yasak geliyor
    Facebook'a yavaş girmesinin yasak ile alakası yok. Nasıl bir mantık kurdun anlamadım. Neyse bunun sebebi facebook sunucuları çoğu zaman meşgul oluyor ve yavaş giriyor ben de defalarca bunu yaşadım. Bir diğer sebebi ise bağlantı hızın yavaştır falan. Yani yasak olursa siteyi direk kapatırlar yavaşlatmazlar. Bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmayın lütfen.

  5. #5
    Asistan CAN GÜLER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-12-2013
    Mesajlar
    467
    Alıntı zerkara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Facebook'a yavaş girmesinin yasak ile alakası yok. Nasıl bir mantık kurdun anlamadım. Neyse bunun sebebi facebook sunucuları çoğu zaman meşgul oluyor ve yavaş giriyor ben de defalarca bunu yaşadım. Bir diğer sebebi ise bağlantı hızın yavaştır falan. Yani yasak olursa siteyi direk kapatırlar yavaşlatmazlar. Bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmayın lütfen.
    dostum bende yasakdan süpelenmistim dns ayarımı değiştirip girdim kasmadı hemen girdi faceye ama normal otomatik al yapdım bu sefer ttnetin ıp adresinden girdiğim için girdi ama niyahet suan düzeldi

  6. #6
    Profesör honline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-01-2009
    Mesajlar
    3.338
    Seninki bağlantın ile alakalı ama tecrübelerime göre halen evinde bilgisayar kullanan insanların büyük çoğunlugunda 1GB ram den yukarısı çok nadir en azından bana formata gelen bilgisayarlarda durum böyle, Facebook ram sömüren bir sitedir, aynı anda birkaç tane facebook oyunu açınca birçok büyük oyundan daha fazla ram kullanır.

  7. #7
    Asistan CAN GÜLER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-12-2013
    Mesajlar
    467
    Alıntı hayalci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi denedim çok fazla bekliyor açılırken, dün böyle değildi, sanırsam yine yasak geliyor
    bende öle süpelendim daha düne kdar böle sorun olmuyo bgn ttnetin ip adresinden dolayı bi sorun oldu sanırım dns ayarımı özel olarak yapdım girdi tekrar cewirdim ttnet ip ine suan sorun yok düzeldi

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Alıntı honline Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seninki bağlantın ile alakalı ama tecrübelerime göre halen evinde bilgisayar kullanan insanların büyük çoğunlugunda 1GB ram den yukarısı çok nadir en azından bana formata gelen bilgisayarlarda durum böyle, Facebook ram sömüren bir sitedir, aynı anda birkaç tane facebook oyunu açınca birçok büyük oyundan daha fazla ram kullanır.
    faceye tarayıcıdan girerken kasma oluyodu normal face uygulamasından olmuyo yani sonuç olarak söyle ttnet ip adresinden girenler benm gibi bi sorun oldu genel bsy ama suan düzeldi sorun yok sadece facede bu olmasına sasırdım zaten eger böle bsy olursa dns ayarını değiştirip girince düzeliyor ama suan ttnet ipinden giriyorum düzeldiği icn

  8. #8
    Asistan CAN GÜLER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-12-2013
    Mesajlar
    467
    kasma tekrar başladı nedir sorun ttnet ip adresinde

Bu Konudaki Etiketler