Okul Temsilcisi Adayı Nasıl Konuşmalı?

Konu: Okul Temsilcisi Adayı Nasıl Konuşmalı?

  1. #1
    Murderer

    Standart Okul Temsilcisi Adayı Nasıl Konuşmalı?

    Arkadaşlar,

    Ben okul temsilcisi adayıyım 7. Sınıfta okuyorum.

    Pazartesi günü konuşma olacak nasıl konuşmalıyım?

    Cevaplarınızı bekliyorum.
  2. #2
    yumluanarsist

    Standart

    Alıntı Murderer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Ben okul temsilcisi adayıyım 7. Sınıfta okuyorum.

    Pazartesi günü konuşma olacak nasıl konuşmalıyım?

    Cevaplarınızı bekliyorum.
    Benim arkadaş gibi konuşma da.

    Hakikaten, yarın benim arkadaş da konuşacak. Bakalım nasıl olacak? O kadar kağıt hazırlayıp okulda her yere astık. Kazansın artık.

    Sana bir öneri, bence boşuna uğraşma. Sen daha 7. sınıfmışsın, okul temsilcisi olsan bile bulunduğun yerdeki liselerin yanında hiç şansın yok başkanlık için.

    Otur ders çalış bence.
  3. #3
    Murderer

    Standart

    Belki olur şans işte.

    Konuşma hazırlamam gerek yarım etseniz?
  4. #4
    yumluanarsist

    Standart

    Alıntı Murderer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Belki olur şans işte.

    Konuşma hazırlamam gerek yarım etseniz?
    Sen aklındaki konuşmayı yazsan da biz "Şu şöyle, bu böyle olsun." desek?
  5. #5
    Erdem-FB

    Standart

    Havuz yaptırıcam falan deme
    Sade öz konuş anlamlı saygılı cümleler kullan . arkadaşlar falan de sizin menfaatlerinizi düşünerekten okul temsilcisi olmak istiyorum sizin beklediklerinize vermek ve sözlerinizi yerine getirmeye çalışacağım buna gayret sarfedeceğimden emin olun..

    bunun gibi yap kardeş
  6. #6
    Murderer

    Standart

    Olur.

    Okulumuzun sosyal ve kültürel etkinliklerinde yani faaliyetlerinde,

    Çevre okullar dâhil olmak üzere,

    Tüm öğretmenler, öğrenciler, gönüllü ve gönülsüz velilerle, bu etkinliklerde yer almak isteyen tüm bireylerle sıkı bir iş birliğine girerek,

    Tüm çalışmaların koordineli bir şekilde yürütülmesine ve bunun için de
    gerekli tüm tedbirlerin alınmasında aktif bir rolde bulunmak üzere
    okul temsilciliğine adaylığımı koymuş bulunuyorum.

    Hayırlı ve uğurlu olsun

    Ben bunu buldum yanlışım varsa yazın bir de bir şeyler ekleyin.
  7. #7
    TazzzY

    Standart

    Öncelikle konuşmanı her zaman Gurur ve Şevke getirici bir şekilde düzenle konuştuğun zaman bu çocukdan iş çıkar desinler

    şöle olabilir

    Saygılı müdürüm Sevgili arkadaşlarım Bugun burada okulun sorununa Çare bulmak için sizlerin adayı olarak bu kürsüde bulunuyorum Bende sizler gibi aynı sıralardayım Ve sizin düşündüklerini okula yansıtıcağımı Ve sorunlarınıza çare bulacağıma inanıyorum Gibi sözler söyleyebilirsin ne kadar çok edebiyat yaparsan o kadar çok iyidir unutma siyasetçinin ekmeği yalandır
  8. #8
    Murderer

    Standart

    Olabilir... Ama dikkat çekici bir şey bulmam gerekiyor.
  9. #9
    ds mosx

    Standart

    Bak konuşmadan bile önemli olan şey bence rahatlık ve kendine güven .

    Eğer tüm okulun önünde konuşcaksan milleti sıkma , gaz ver biraz öğrencilere ( herkes istediği etkilikleri kendisine uygun gelcek şekilde düzenliyecek gibi ) ...

    Asıl dediğim gibi kendine güvenden ve öğrenciyle iyi ilişkiler içinde olmaktan gelir .. Ve bence kesinlikle edebiyat yapma konuşman heyecan verici olsun

    sakın eline kağıt alıpta ordan okuma , aklından bi toparla ve çık konuş ..

    Konuşmanın başı sizin burda atılan nutuklarda sıkıldığınızı biliyorum o yüzden kısa konuşacağım gibi olabilir ..
  10. #10
    Erdem-FB

    Standart

    Tüm çalışmaların koordineli bir şekilde yürütülmesini takip ederek ve
    gerekli tüm tedbirlerin alınmasında aktif bir rolde bulunmak üzere
    okul temsilciliğine adaylığımı koymuş bulunuyorum.

    bi yerini değiştidim. çünkü müdürmüş gibi konuşm oluo o yüzden orasıonı değiştirim gerini sen bilirsin
  11. #11
    mertcem9

    Wink adaylık konuşması

    meraba arkadaşlar ben Ankarada yaşıyorum bende temsilci adayıyım 20 ekimde olcak seçmeler 6. sınıf ım herkes yapamassın dedi ama oldum aday . bende konusma hazırladım .bak konusmadaki gereksimler. ilk once kendini tanıt ve okul un eksiklerini gozden gecir sonra bunları lıstele ve sınıf öğretmeninle birlikte bunları birleştirBen bole yaptım ve buyuk beyeni aldı saol okudun için
  12. #12
    Troy

    Standart

    ben de 333. ksd adına konuşma yapmıştım askerdeyken
  13. #13
    oslun

    Standart

    Troy sdncocuk.net diye bir sitede aç bence İlkokullu alert
  14. #14
    gretna989

    Standart

    Geçen yıl ben de aday olmuştum, biraz çaba sarfettim ve seçildim (lise 2'ydim). Bu yıl da adayım, sen işini iyi yapmaya çalış, çevreni genişlet, seçilmemene neden yok )
  15. #15
    ahky

    Standart

    Mezun olacak adam1 sene olmuş konu açılalı.
  16. #16
    virtual worms

    Standart

    o şimdi liseli
  17. #17
    __kadıköyRAP__

    Standart

    Seçildi mi acaba
  18. #18
    sdelta

    Standart

    Anlamıyorum millet niye bedavaya çalışmak istiyor ki İsteseler beni çalıştıramazlardı bu tarz görevlerde okulda
  19. #19
    fthtsdmr

    Standart

    Bir sene olmuş.Acaba naptı?.Böyle işlerle uğraşmayı düşünen varsa hiç girmesin.Tamamen amele işi
  20. #20
    Mert Ahmet

    Standart

    bu işlerde tek kural vardır
    yapamayacağın şeyleri yapıcam diye söz vermek

    sakın ha sen yapma ! ;)
  21. #21
    Troy

    Standart

    Alıntı li10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Troy sdncocuk.net diye bir sitede aç bence İlkokullu alert
    benimkisi biraz zorlama oldu hem de metni bana albay verdi hahahaha
  22. #22
    ahky

    Standart

    Alıntı Troy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimkisi biraz zorlama oldu hem de metni bana albay verdi hahahaha
    Aslında o dönemin Askerlerinden birliğe ilk teslim olan yapar o konuşmayı yaş kütüğüne de onun adı yazılır o dönemi temsilen.
  23. #23
    olympuskiller

    Standart

    ben de öyle biliyorum ama
  24. #24
    Bilginx98

    Standart

    bence yapabilecğin şeyleri deyip onların aklını çelmelisin bende çarşamba günü ypcam bi konuşma yapcam ama sana verimem çok üzgünüm ama sana dicemm tek şey olabildiğince kibar olmayı çalışıp farklı kelimeler kullan
  25. #25
    ahky

    Standart

    İstesende veremezsin o konuşmayı arkadaşaSebebi konunun açılış tarihinde

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Staj, Okul ve Kredi
    Fox. - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 23-09-2010, 23:47
  2. Okul hazırdı da gitmediler mi?
    Guest Part - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22-09-2010, 14:45
  3. Yok artık!!! Böyle okul gezisi mi olur?
    mila12 - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 15-04-2008, 22:31
  4. Çöpten kazandı, okul yaptırdı
    mila12 - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 30-03-2008, 01:44
  5. Sakar Manken Adayı
    mila12 - forum Komik Video
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 29-02-2008, 12:11

Bu Konudaki Etiketler