+ Cevapla
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 17 ve 17

Konu: Windows 7 Yönetici İzninin Alınması

  1. #1

    Standart Windows 7 Yönetici İzninin Alınması

    Windows 7 Bazen dosyalarımızı silmemiz için Yönetici'den izin alınmasını ister ve dosyaları silmez bu dosyaları başka programlarda kaldırmaz pc mizden bunun için video da gösterildiği şekilde kendimizi yönetici yapıcağız burda dikkat etmemiz gereken her zaman users seçip tam yetki vermemizdir.

    http://vimeo.com/12336506

    Kaynak

  2. #2
    SDN Okuru
    Misafir
    Arkadaşlar ben nasıl oldu bilmedim ama yeni hesap oluşturudm herhangi bir klasörü admin yaptım geçti sorun

  3. #3
    SDN Okuru
    Misafir
    arkadaşlar ben uzun süredir pcimin yereldisk D sinde uzun isimli bi klasör vardı muhtemelen sizde de bu sorun olmuş tur şimdi yardımcı olmaya çalışacam siz nasıl silindiğine dair
    klasörün üzerine sağ tıklayıp özellikleri açın ardan güvenlik kısmına girin ordan yönetici iznini değiştirin sonra uygula ve tamama basıp klasörü kapatın ven son olarak pc yi kapatım tekrar acın ve gidin klasörün üstüne rahatca silin iş bukadar

  4. #4
    SDN Okuru
    Misafir
    Kardeş bende olmuyo yha o users i açıorum yapıorum erişim engellendi die uyarı geliyo.
    uygula yaptıktan sonra 2 uyaruı çıkıo işte erişim engellendi felan .. ? yardım edermisin.

  5. #5
    SDN Okuru
    Misafir
    nolur yardım edin ben onlara tılayamıyorumki ya nasıl olcakk

  6. #6
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    02-04-2013
    Mesajlar
    32
    tesekkurler

  7. #7
    SDN Okuru
    Misafir
    Aynen Arkadaş ya Lütfen Yardım edermisiniz

  8. #8
    teşekkürler güzel bilgilendirme
    Konu AliA tarafından (03-02-2014 Saat 14:43 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    SDN Okuru
    Misafir
    merhba yerel disk d den masaüstüne aktarırken klasör boş oluyor yardımcı olbilirmisiniz

  10. #10
    Bilgilendirme için teşekkür ederim

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    benşm pc 'bütün ğroglamlar explorer oldu yardım edin allah için

  12. #12
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben uzun süredir pcimin yereldisk D sinde uzun isimli bi klasör vardı muhtemelen sizde de bu sorun olmuş tur şimdi yardımcı olmaya çalışacam siz nasıl silindiğine dair
    klasörün üzerine sağ tıklayıp özellikleri açın ardan güvenlik kısmına girin ordan yönetici iznini değiştirin sonra uygula ve tamama basıp klasörü kapatın ven son olarak pc yi kapatım tekrar acın ve gidin klasörün üstüne rahatca silin iş bukadar
    teşekkürler

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    arkadaşlar ben bilgisayarımdaki yöneticiyi yanlışlıkla bilgasayar yaptım tekrar anlatmam gerekirse yönetici bilgisayar oldu nasıl tekrar kendim olurum ? acil cevaplarsanız

  14. #14
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-09-2014
    Mesajlar
    158
    teşekkürler

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    virüs vardır aynı sorun kuzenimdede vardı format at

  16. #16
    virüstür

  17. #17
    SDN Okuru
    Misafir
    olmuyo ya sonda şey diyo güvenlik bilgisi şu sisteme uygulanırken hata oluştu diyo lütfen yardım edin

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 19-10-2010, 17:54
  2. Windows XP 64-bit
    regedit - forum Windows
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24-12-2008, 13:27
  3. TFF'ye yeni yönetici
    mila12 - forum Futbol
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-02-2008, 22:15
  4. Yönetici Sayfası..
    7/24 - forum Forum Hakkında
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 09-01-2008, 17:14
  5. NVIDIA ForceWare Windows XP ve Windows Vista Beta sürücüleri "163.69"
    chimera - forum Sürücüler ve Güncellemeler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 14-12-2007, 22:00

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Bookmarks