İnternet ağ bağlantısı yok veya sınırlı diyor

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 25
  1. #1
    zaferyörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-11-2007
    Yaş
    34
    Mesajlar
    623

    Exclamation İnternet ağ bağlantısı yok veya sınırlı diyor

    sürekli ağ bağlantımda sorun çıkıyor.
    10 dk da bir internet bağlantısı kesiliyor.

    sağ altta ağ bağlantısının üzerinde Sarı ünlem işareti çıkıyor.

    daha sonra üzerine sağ tıklayıp onar dediğimde genelde hat geri geliyor. gelmediği zamanda sınırlı bağlantı veya bağlantı yok uyası çıkıyor.

    neden olarakta yerel ağ bağlantısının durumunu açtığımda ağ bilgisayara ağ adresi atamadığı için oluştu yazısı çıkıyor. bağlantıyı yeniden başlatmak için onarı tıklatın diyor.

    onar dediğimde bazen düzeliyor. Elektiriği felan kesip deniyorum düzeliyor bazen ........

    10 15 dk a sonra hat gene gidiyor. lütfen yardım edin


  2. #2
    myefsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-09-2006
    Mesajlar
    6.832

    Standart

    Ortak mı kullanıuyorsunuz?

  3. #3
    zaferyörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-11-2007
    Yaş
    34
    Mesajlar
    623

    Standart

    Alıntı myefsane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ortak mı kullanıuyorsunuz?
    hı evet ama modem ben de ADSL router diye bir modem var 4 lü

    ışıklar yanıyor bağlı gözüküyor ama sağ alt köşede sarı bir ünlem var sınırlı veya bağlantı yok diyor

  4. #4
    The_Climb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2008
    Yaş
    29
    Mesajlar
    170

    Standart

    modemin fişini çekip-takmayı denedin mi?

  5. #5
    zaferyörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-11-2007
    Yaş
    34
    Mesajlar
    623

    Standart

    Alıntı The_Climb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    modemin fişini çekip-takmayı denedin mi?

    Modemin fişini takıp çıkarınca düzeliyor bazen ama günde 3 4 kez de yapamamki bunu :wacko:

  6. #6
    myefsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-09-2006
    Mesajlar
    6.832

    Standart

    El ile ip ve dns girmeyi denediniz mi?

  7. #7
    zaferyörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-11-2007
    Yaş
    34
    Mesajlar
    623

    Standart

    Alıntı myefsane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    El ile ip ve dns girmeyi denediniz mi?
    tüm önerileri deniyorum bakalım düzene bincek mi:wacko:

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    18-11-2007
    Mesajlar
    292

    Standart

    Valla bir cok ihtimal de verilebilir. İki defa basimdan gecti. İlle de modem de kabahat aramakta yanlis. Benim de ayni sekil de oluyordu. 3, 4 Dakika da bir gidiyordu.

    Bir keresinde sorun kabloda cikti. Eger kablo eklentili ise sorun oradan kaynaklanabilir. Digerinde ise modemimi degistirmistim. Seninki gibi 4 girisli, sifir bir modemdi. Ben sorun icin Adsl Musteri Hizmetlerine basvurdum. Sorunun onlardan kaynaklanip, kaynaklanmadigini ogrenmek icin. Onlarda bana modeminizin icinde bilmem birsey var, onu actirmalisiniz demisti. Modemi aldigim yer tanidikti da, servise gondermeden orada degistirmistim modemi.
    Konu TempesTs tarafından (15-11-2008 Saat 07:44 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    myefsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-09-2006
    Mesajlar
    6.832

    Standart

    Kablo uzunsa sorun yaşanabilir diye düşünüyorum birde aşırı download yapılırsa böyle birde modem de sorun olabilir ayrıca telekomdan kaynaklanıyor olabilir split bozulmuş olabilir aklıma gelenler bunlar....

  10. #10
    zaferyörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-11-2007
    Yaş
    34
    Mesajlar
    623

    Standart

    tşkler denemeye devam

    uzman olcam bu gidişle

  11. #11
    Regionella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Mesajlar
    1.720

    Standart

    Sorun kablolardadır.Onları iyi kontrol et.
    Modem'in Zoom mu?

  12. #12
    onursevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-01-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    4.157

    Standart

    Bu tip sorunlarla bende airties modem kullanırken karşı karşıya kalıyodum . Modemi resetliyordum . Genelde downloaddan kaynaklanıyo. Ama bu kadar sık olması anormal. Modemi komple bi sıfırla tekrar kur . Ben genelde öyle yapıyodum ama benim modem ayda bi kere falan yapıyodu bu sorunu. Ama ayda 150 ile 170 gb arası download yapan bi modemden bahsediyorum.

  13. #13
    Peter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-08-2008
    Mesajlar
    8.322

    Standart

    kesinlike telekomdan kaynaklanıyo aynısı bendede bir gece oldu aradım konrol ettiler iş bitti

  14. #14
    SDN Okuru

    Standart internet sorunu...

    benimkindede aynı sorun var ne yapacam bilmiyorum altta sarı ünlem işareti yanıyor ne yapmalıym sınırlı ağ bağlantısı veya bağlantı yok diyo komşudan alıyorum interneti acaba sorun modemdemi ne yapmalıyım komşunun interneti var benimki yok oertak kullanıyoruz yani lütfen yardım edin.

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    09-09-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    2.652

    Standart

    windowsun modifiyeli miydi kurarken modifiyeli windowslar yapar sorunu öyle internetten arattırırsan çözüm bulabilirsin.

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    bende de buna benzer bir sorun var yardımcı olursanız sevinirim ;
    olay şu ki kablolu ag kullanıyorum laptopa takınca kabloyu interneti kullanabiliyorum ama masaüstüne takınca sınırılı baglantı sarı unlem işareti çıkıyor onar dediğimde ip adresi yenileniyor diyor bir türlü düzeltemedim

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    arkdaslar benm evdede 2 bilgisayar var biri masaüstü biri laptop ikiside kablosuz bağlanıyor ama masaüstünün interneti yarım saatte bir interneti kesiliyor aynı yukarıdakı arkadasınki gibi sağ ltta ülem çıkıyor sınırlı bağlantı falan felan yardımlarınızı bekliyorum internetimde uydunet

  18. #18
    azen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.961

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkdaslar benm evdede 2 bilgisayar var biri masaüstü biri laptop ikiside kablosuz bağlanıyor ama masaüstünün interneti yarım saatte bir interneti kesiliyor aynı yukarıdakı arkadasınki gibi sağ ltta ülem çıkıyor sınırlı bağlantı falan felan yardımlarınızı bekliyorum internetimde uydunet
    network ve internet ayarlarını kontrol edin ve onarın kısmına tıklayarak windows otonatik olarak düzeltir.....

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    11-01-2008
    Yaş
    50
    Mesajlar
    161

    Standart

    Değerli Arkadaşlar, Vodafone smart mini aldım avea hattında kullanıyorum...İnterneti dizüstüne bağladığında sınırlı erişim diyor...bulututla bağlanıyor bu defa hızı düşüyor video çalıştırmıyor....tablette ise problem yok...Ip ve dns yi de değiştirdim.lakin hala olmadı. Bu konuda yardımcı olacaklar varsa çok teşkkür ederim...Bana mail de atabilirsiniz hemen görebilirim..ersen64@gmail.com... Bu arada cumanız da mübarek olsun. çok teşekkürler..

  20. #20
    SDN Okuru

    Standart

    El ile ip adresi nasıl alınıyor?

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart C: İnternete giriyorum ama sağ altta bağlantı yok diyor

    bende de aynı sorun var internete girebiliyorum yavaş çalışıyo ama bağlantı yok ama bağlı diyo bu nasıl iş

  22. #22
    SDN Okuru

    Exclamation internet baglantı sorunu

    komşumdan ınternet alıyorum kablolu internet ! işareti verıyor ınternet e gıremıyorum soyle bır yazı gelıyor Please wait while you are redirected ... sadece face ye gırıyor baska hıcbır seye gırmıyor yardımcı olursanız sevınırım

  23. #23
    SDN Okuru

    Standart

    modem ısınıyorsa + elektrik aldığı priz gevşekse + firewall ayarlarını anti ddos ayarını aktif ettin ama süre ayarlamadıysan... sebeb olabilir...

  24. #24
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bizdede bir tane masa üstü bir tane diz üstü bilgisayar var normalde bişey yok ama online bi oyuna girdiğim zaman internet gidiyor internet işaretinin üstünde sarı ünlem çıkıyor bazende sınırlı erişim diyor ne yapmalıyım acil

  25. #25
    SDN Okuru

    Standart

    bende sınırlı erişim yazıyor ancak ünlem falan yok. sarı yuvarlak var üstünde nasıl çözebilirim?

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 318
    Son Mesaj: 20-04-2011, 21:16
  2. Ağ bağlantısı sorunu
    bahadirrbey - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 25-03-2008, 16:22
  3. Ağ Bağlantısı..
    1ruby1 - forum Donanım Haberleri
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 19-03-2008, 23:14
  4. Sorun: Uzak Masaüstü Bağlantısı.
    mr.meseli - forum Diğer Yazılım Konuları
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 21-10-2007, 22:05
  5. Sınırlı Hesap
    hale - forum Windows
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10-10-2007, 19:57

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •