Bilgisayarım kendi kendine kapanıyor sorunu anlayamadım [ÇÖZÜLDÜ] - Sayfa 2

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
2. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 26 ile 50 ve 82
Like Tree1Beğeni

Konu: Bilgisayarım kendi kendine kapanıyor sorunu anlayamadım [ÇÖZÜLDÜ]

  1. #26
    SDN Okuru

    Standart


    olursa çok sağol

  2. #27
    SDN Okuru

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bnde de aynı sorun var bilgisayar çok ısınıyor o yuzden olduğunu duşunuyorum yardım lutfen
    su an senn karsılastığın sorun benim basımdada vardı kısa süre önce ısındıgında kapanıyordu bu pc lerin güvenliği için yapılan bişey ben içini açtım macunu yeniledim düzelmedi sonradan fark ettim işlemci fanının balansı bozulmus bu yüzden dönerken zorlanıyor yenisini aldım taktım 25 tl ye düzeldi simdi ne ısınma ne kasma hiç bişey yok

  3. #28
    SDN Okuru

    Standart

    Beyler performans bakmla alakası var ben xp kullanırken kapanmıyordu format attım win7 oldum kapanıyor sinyal yok diyor şimdi çözdüm sağol kankeyyyyyyyyyyyy

  4. #29
    SDN Okuru

    Standart pc kapanma sorunu

    arkdaşlar pc kapanma sorunu aşırı ısınmadan kaynaklanan bi drm dqer arkdaşlarn ddqi gbde termal macnda btmş olablr yanlz montrn belrli kapanma süreleri vardr bna dkkat edn hiç birzman kesnlkle ypmyn cihaza zarr vermş olrsnz

  5. #30
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bende acer i5 işlemci laptop var geçen 30 cm bir mesafede yere düştü ondan sonra bilgisayar açilip görüntü gelmiyordu ram ve hard diski çikarip tekrar taktip görüntü geldi ama bu defa 3 4 dakika da bir kendi kendine kapaniyor neden acaba bu konuda bana yardimci olursaniz sevinirim

  6. #31
    SDN Okuru

    Exclamation

    arkadaslar benım leptopta bı sorun var leptop kullanıyorum 5 10 dk bıseler yapıyorum ekran donuyor maus hıc hareket etmıyor leptobu da kapatmak zorunda kalıyorum lutfen yardım

  7. #32
    SDN Okuru

    Standart kapanma

    vllah bende ole yapıyorum ama gende kapanıyor

  8. #33
    SDN Okuru

    Standart PC kapanıyor

    benimde aynı sorun oldu sonra açtım kasamı toz sıkışmış Fanların Isınıyor olabilirmi + toz bak temizle çözümü odur diğerlerine bakma bilgisyarım baya iyi ama toz sıkısmıs sende yap bak nasıl calısıyor hem bilgisyarın ömür hemde dahada cok soğutur

  9. #34
    SDN Okuru

    Standart

    Aynı sorunu bende yaşadım. Sorun klavyenin POWER tuşunun takılı kalmasıymış. Temizleme spreyi ile bir fısla sorun çözüldü.

  10. #35
    SDN Okuru

    Unhappy

    ayrıntılı snlstırmısın burda pek bilgisayardan anlama ama nası yapıcağımı ayrıntılı tarif edersen yaparım tarif edermisin rica etsem.

  11. #36
    SDN Okuru

    Standart

    Aynisi bendede oluyor bilgisayar dondugu zaman hemen kapanip tekrar aciliyo bu ekran kartindami yoksa islemcidemi?? Ekran kartinda ise nasil bir ekran karti almaliyim dayz gibi oyun lari oynamak icin

  12. #37
    SDN Okuru

    Standart sddddddddd

    bende win 7 var denetim masasına giriyorum ordan gerisi çıkmıyo yardım

  13. #38
    SDN Okuru

    Standart

    benim bilgisayar laptop oyuna giriom kendi kendine kapanıo napacam ben ya bi yardım

  14. #39
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bilgisayarınızın anakartları şişmişmi diye bi bakın eğer ksada bi şişlik varrsa onu indirmek için perpada bir bilgisayarıcıya götürüp ısıtırın sorun o zaman düzelir
    White07 bunu beğendi.

  15. #40
    SDN Okuru

    Question Yardım

    benim bilgisayar çok erken kapatıyo hani daha başlat denetim masası yapmadan kapatıyo ne yapabilirim 2-3 haftadır oynayamıyorum lutfen yardım

  16. #41
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar her anti virüse inanmayın sonuçta bazı virüsleri anti virüs şirketi yapıyor

  17. #42
    SDN Okuru

    Standart asdasd

    ekran kapanmayı arkadaşın dediği gibi yaptım ama bilgisayarın kapanmasını nasıl yapacağım ??

  18. #43
    SDN Okuru

    Standart

    benim lebtob um windows 7..pc açıyorum masaüsütünü açıyor windowsu açmak istediğim zaman pil biter gibi uzun uzun bipliyor ve sora kendiliğinden kapanıyor,tekrar açıyorum ama tekrar aynı şekilde kapanıyor.. bi destek verirseniz sevinirim..ilgilenen arakadaşlara şimdiden tşk ederim..

  19. #44
    SDN Okuru

    Standart

    Oldu sanırım teşekkürler

  20. #45
    SDN Okuru

    Standart pc

    merhaba arkadaşlar ya benim bilgisayardada bu kendi kendine kapanma sorunu var pc yi normal başlatınca 10 15 dk sonra kendi kapanıyor rest atmıyor kapanıyor ama güvenli modda başlatınca hiç kapanmıyor format atsam düzelir mi acaba cevp bekliyorum şimdiden teşekürler..

  21. #46
    SDN Okuru

    Standart Lütfen Yardım Edin.

    bilgisayarı açıyorum işlerimi yapıyorum 5-10 dk. sonra kapanıyor. ben kapatmıyorum bilgisayarı tekrar açtığım zaman chrome ekranında geri yükle yazısı çıkıyor. oysaki bilgisayar normal kapanıyor elektrik kesintisi olmuyor. Lütfen yardım edin.

    lütfen

  22. #47
    SDN Okuru

    Standart Aynısı bende de var

    Bende de aynı sorun var. Bilgisayarım önce ekranı kapatıyor sonra kendi kapanıyor. Elektrik kesintisi gibi değil yani. Format attım, hard diskleri biçimlendirdim. Bad section olduğunu düşünmüyorum. Ama sorun nerde tam anlayamadıım. Power tuşu mu? Yoksa ekran kartı mı işlemci mi bilmiyorum lütfen yardım..

  23. #48
    SDN Okuru

    Standart

    allah razı olsun monitörü hiçbir zaman yaptım kapanmıyor şimdilik saolun

  24. #49
    SDN Okuru

    Standart Soruna cozum

    BeyLeR Advanced SystemCare7 İle Tarayın Ek Programı İndirecek adı lObit Uninstaller den FPS Uygulamalarını Silin.

  25. #50
    SDN Okuru

    Standart işlemci fanı

    bu sorun bendede oldu ve sorunun nedeni şuydu işlemci fanının ayakları kırılmıştı ve yerine tam oturmadığından işlemciyi soğutmamaktaydı ve sonucunda bilgisayar kendini resetlemekteydi çözümü ise sadece o fanı değiştirmek ve ucundaki silikonu yenilemek buda en fazla size 35-40 tl arasında maliyete neden olur

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 konuk)

Benzer Konular

  1. Laptop da Ses sorunu.. Lutfen yardim edin!
    aliciq - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 26-01-2013, 14:46
  2. huawei modem kendi kendine wireless sorunu
    byharby - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 05-03-2012, 11:43
  3. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22-02-2012, 11:30
  4. HTC P4350 Kendi Kendine Yazma Sorunu [Ödüllü]
    ByMoGoL® - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 13-03-2010, 13:47
  5. Ses kartini ayarlarken bilgisayar kendi kendine acip kapaniyor
    ilkercelik1990 - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 07-05-2009, 15:59

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •