Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 11 ve 11

Harici disk sorunu lütfen yardım

Donanım Sorunları ve Çözümler forumunda Harici disk sorunu lütfen yardım konusunu incelemektesiniz.

Merhaba arkadaşlar forumunuzda yeniyim öncelikle hepinize selamlar.sorunumu burada çözebileceğimi düşündüm..yaklaşık 1 ay önce seagate external drive 2tb usb 2.0 harddisk aldım.bugün kasanın üzerinden düştü.mesafe yüksek bir mesafe degil ancak harddiskten ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    25-02-2011
    Mesajlar
    8

    Standart Harici disk sorunu lütfen yardım

    Merhaba arkadaşlar forumunuzda yeniyim öncelikle hepinize selamlar.sorunumu burada çözebileceğimi düşündüm..yaklaşık 1 ay önce seagate external drive 2tb usb 2.0 harddisk aldım.bugün kasanın üzerinden düştü.mesafe yüksek bir mesafe degil ancak harddiskten alarm benzeri dıt dıt diye belirli aralıklarla ses geliyor.pc harddiski hiçbirşekilde görmüyor ne usb girdi sesi cıkıyor nede baska birşey..tahminimce elektrik almasıyla ilgili bir problem var.harddiskte bir problem olduğunu düşünmüyorum

    Garantiye vericem ama içinde 700gb veri var bilgisayar konusunda varım yoğum içinde.garantiye verince verileri kurtarmıyorlarmış.içini açıp kurtarmaya çalışsam bu seferde garanti gidecek.lütfen yardımcı olun ne yapmalıyım.ilginize teşekkürler

  2. #2
    EnverYigit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-06-2009
    Mesajlar
    1.287

    Standart

    tık tık diye bir ses değil mi, eğer o ise kafa vuruyordur.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    02-11-2008
    Mesajlar
    9.253

    Standart

    TestDisk diye bir program var, onunla incele. Belki verilerini kurtabilirsin.
    http://www.cgsecurity.org/testdisk-6.11.3.win.zip

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    25-02-2011
    Mesajlar
    8

    Standart

    Hayır tık tık diye bir ses değil.özel olarak içinde bulunan bi alarm tarzında bişey.yani hddden gelmiyor ses

    TestDisk programıyla nasıl yapabilirimki bilgisayar hiç bir şekilde görmüyor? donanım bulunamadı tarzı birşeyde gelmiyor bir tepki yok anlayacagın.Şöyle söyliyim harddisk calısmıyor.elektriğe taktığımda o alarm sesi cıkıyor.yoksa normalde harddisk calısır bi titreşim olurdu yani

  5. #5
    Uso! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-08-2010
    Mesajlar
    1.004

    Standart

    Diskinizi POST ekranında görebiliyor musunuz?
    Kısa bir araştırmadan sonra sorunun FreeAgent serisinde olduğunu buldum, yarın bilgileri derleyip buraya ekleyeceğim.
    Konu Uso! tarafından (26-02-2011 Saat 02:05 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Rom. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11-12-2008
    Mesajlar
    15.605

    Standart

    eğer siz açıp yapabiliyorsanız yapın bence, garantiye gönderirseniz hiç bi şekilde içindekilere dikkat etmezler direk değiştirirler, en azından siz yapabiliyorsanız yapın bişeyler, yapamıyosanız da en yakın bi tanıdık bilgisayarcıya götürün yanlarında durun yapabilirmisiniz deyin yaparız derlerse bile ayrılmayın yanlarından yoksa onlar da bilgileri dikkate almadan yok edebilirler.

  7. #7
    zebaniselo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-04-2009
    Yaş
    23
    Mesajlar
    625

    Standart

    Bu gibi durumlar yüzünden ben hdd ve disk kutusunu ayrı alıcam.rahatlıkla çıkartıp kasa içine de takabilecem.eğer çıkarabiliyorsan sen de çıkar ve hdd yi pc içine tak.bi de eğer hdd ye güç gelmiyor,ışığı yanmıyorsa büyük ihtimal hdd ye bişi olmamıştır.güç girişinde sorun çıkmıştır.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    25-02-2011
    Mesajlar
    8

    Standart

    cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar.internete giremediğim için cevaplayamadım..garantiyi aradım veri kurtarma yapmıyoruz dediler.gönderin biz soruna göre sizi ararız dediler.ama yinede güvenemiyorum.. ışık yanıyor ama dediğim gibi en ufak bi titreşim yok diskte çalıştıgına dair.sadece alarm veriyor

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    01-03-2011
    Mesajlar
    7

    Standart

    Lordkarayel garanti servislerine zaten güvenme.Veri Kurtarma işi çok farklı bir sektör. Bu işi profosyonel olarak yapan firmalar var. Biraz pahalı fiyatları ama verilerin önemli ise yapcak bişey yok o para senden çıkıcak. İstersen bi kaçtane firma ismi söyleyebilirim.

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    25-02-2011
    Mesajlar
    8

    Standart

    biliyorum o firmaları en az 1000 dolar fiyat çekiyolar.zaten harddiski 190 liraya aldım

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    01-03-2011
    Mesajlar
    7

    Standart

    veriler önemli olunca mecburen o ödemeyi yapıyosun Benim işlemim o kadar tutmamıştı.

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Harici Disk Kurtarma Biçimlendirme Sorunu (yardım)
    torlakbaba - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 42
    Son Mesaj: 27-05-2014, 08:25
  2. Fat32 Harici disk sorunu
    vegaturk - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 24-11-2012, 14:03
  3. Harici Hard Disk (WD) .scr sorunu
    VeYso - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 09-07-2012, 11:23
  4. Harici Disk Usb Sorunu
    forumibo - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 29-12-2010, 15:58
  5. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-03-2009, 18:46

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •