Laptop Ekran Sorunu

Konu: Laptop Ekran Sorunu

  1. #1
    PROchemist

    Exclamation Laptop Ekran Sorunu

    Merhaba arkadaşlar. Laptop'umun ekranına görüntü gelmiyor. baştan anlatayım en ince ayrıntısına kadar isterseniz;

    dün bütün gece açıktı bilgisayar, sabah 6 civarında falan kapattım. Bütün gece nette takılıp, film falan izledim. Bugüne kadar herhangi bir sorunu olmadı, düşme faln gibi. Sadece bataryasız kullandığım için evde 2-3 defa ani elektrik kesintisi nedeniyle kapandı.
    Bugün power tuşuna bastığımda bilgisayar başlıyor. caps lock, num lock ve vebcam'ın ışıkları yanıyor. Ancak ekranda hiçbir görüntü yok ve bilgisayar o ışıklar yanık vaziyette bekliyor. Bios falan gelse en azından format atcam ama simsiyah ekran...

    Acaba donanımsal olarak mı sorun var yoksa ekranda mı sorun var? Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
  2. #2
    REDFOKS

    Standart

    Ekranın led aydınlatmaları gitmiş olabilir (aslında çalışıyor ekrana dikkatli bakınca görüntü var ama ledler patladığı için aydınlatmıyor o nedenlede ekran siyah)
  3. #3
    PROchemist

    Standart

    Acil cevap bekleniyor arkadaşlar...

    Bu hafta yetiştirmem gereken 3 tane sunumum var

    ---------- Post added at 14:09 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

    Alıntı REDFOKS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ekranın led aydınlatmaları gitmiş olabilir (aslında çalışıyor ekrana dikkatli bakınca görüntü var ama ledler patladığı için aydınlatmıyor o nedenlede ekran siyah)
    Yok, normalde bilgisayar açılırken bios herşeyi kontrol eder ya, capslock,webcam ışığı falan kontrolden sonra söner ve işletim sistemi ekranı gelirdi biostan sonra. Bunda o ışıklar falan sönmüyor öylece kalıyor. Ekrana da hiçbir görüntü gelmiyor...
  4. #4
    yer6

    Standart

    sorunun donanımsal.yapabileceğin birşey yok.hemen garanti firmasıyla irtibata geç.sunumlar için internet kafeyi deneyebilirsin

    bende de oldu böyle bir sorun.15 iş günü bekledim.yurt dışından parça beklemişler.
  5. #5
    PROchemist

    Standart

    Alıntı yer6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunun donanımsal.yapabileceğin birşey yok.hemen garanti firmasıyla irtibata geç.sunumlar için internet kafeyi deneyebilirsin

    bende de oldu böyle bir sorun.15 iş günü bekledim.yurt dışından parça beklemişler.
    yapma yaa... Garanti de bitti. Öfff tam zamanında oldu he Zaten para yok, bir de en yoğun olduğum zamana denk geldi
  6. #6
    yer6

    Standart

    sana verebileceğim tavsiye sadece şu : bir monitör bağla harici olarak.bende işe yaramıştı.ama ekran kartı çipi yanmışsa sonuç elde edemezsin muhtemelen.istanbuldamısın?laptobunun markası ne ?
  7. #7
    PROchemist

    Standart

    Alıntı yer6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana verebileceğim tavsiye sadece şu : bir monitör bağla harici olarak.bende işe yaramıştı.ama ekran kartı çipi yanmışsa sonuç elde edemezsin muhtemelen.istanbuldamısın?laptobunun markası ne ?

    Harici olarak bir ekran bağlama gibi bir seçeneğim yok. Çünkü sürekli okula götürüyorum.

    İzmir'deyim. Markası; Fujitsu Siemens Amilo Pi2550
  8. #8
    blauzahn

    Standart

    Sorun sadece lcd de ise lcd tamir eden bir arkadaşım bana şunları söylemişti, bu cihazlar bozulmuyorlar sadece florasanlarının miadı doluyor, yenisini takınca düzeliyor demişti. Eliniz yatkın ise biraz kurcalama ile halledebilirsiniz bence...
  9. #9
    raxetul

    Standart

    Kendi servisine verme garantisi dolduysa makinenin değerinden daha fazla para isteyebiliyorlar utanmadan Arkadaşın 3 yıllık dizüstünde aynı sorun oldu, makineden daha iyi makinelerden daha fazla fiyat istediler Monitör bulamıyorsan internet cafeden başka seçeneğin yok üzgünüm
  10. #10
    serkanbb06

    Standart

    Alıntı PROchemist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Laptop'umun ekranına görüntü gelmiyor. baştan anlatayım en ince ayrıntısına kadar isterseniz;

    dün bütün gece açıktı bilgisayar, sabah 6 civarında falan kapattım. Bütün gece nette takılıp, film falan izledim. Bugüne kadar herhangi bir sorunu olmadı, düşme faln gibi. Sadece bataryasız kullandığım için evde 2-3 defa ani elektrik kesintisi nedeniyle kapandı.
    Bugün power tuşuna bastığımda bilgisayar başlıyor. caps lock, num lock ve vebcam'ın ışıkları yanıyor. Ancak ekranda hiçbir görüntü yok ve bilgisayar o ışıklar yanık vaziyette bekliyor. Bios falan gelse en azından format atcam ama simsiyah ekran...

    Acaba donanımsal olarak mı sorun var yoksa ekranda mı sorun var? Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
    harddiskte kapanıyor mu bunu kulagını laptopa dayıyarak bir dene bak eğer calısmıyorsa harddisk ses yoksa aynı sorun benim de basıma gelmişti harddiskten sorun oldugunu düşünüyordum anakartı değiştirdiler benimde durduk yere öyle oldu hiç pilsizde kullanmadım alakası yok yani
  11. #11
    PROchemist

    Standart

    Alıntı serkanbb06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    harddiskte kapanıyor mu bunu kulagını laptopa dayıyarak bir dene bak eğer calısmıyorsa harddisk ses yoksa aynı sorun benim de basıma gelmişti harddiskten sorun oldugunu düşünüyordum anakartı değiştirdiler benimde durduk yere öyle oldu hiç pilsizde kullanmadım alakası yok yani
    evet hdd ışığı yanmıyor. zaten dediğim gibi capslock num lock ve webcam ışığı yanık kalıyor ekranda goruntu yok. hhd ışığı ise power tuşuna ilk bastığımda yanıyor 1 sanıye sonra sonuyor. Yani hdd okunkuyor heralde. bıldıgım kadarıyla hdd okunduğu zaman yanar ışığı...
  12. #12
    clients

    Standart

    geçmiş olsun anakart çip yada ekran kartı çipi yanmış. anakrt tamırı yapan yerler var istanbuldaysan kadıkoye götür
    yada çıkma anakart bakacaksın.
  13. #13
    PROchemist

    Standart

    Alıntı clients Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun anakart çip yada ekran kartı çipi yanmış. anakrt tamırı yapan yerler var istanbuldaysan kadıkoye götür
    yada çıkma anakart bakacaksın.
    hdd'yi çıkardım şimdi başka bilgisayara bağladım. hdd sağlam. donanımsal hata var belli oldu. bana da çiplerden biri yandı gibi geliyor.
    Anlamadığım durduk yere bişey yokken nasıl yanıyor!!!
  14. #14
    clients

    Standart

    durduk yere cok yanan cihaz var. ilk senınkı değil. servise gotur şanslıysan ucuza yapılır yoksa anakart değişimi derken 200 250 civarı fiyat cıkar.
  15. #15
    metehanpolat

    Standart

    Şayet ekran sorunu varsa buraya, Ekran harici bir sorun varsa şuraya bir göz at istersen.
  16. #16
    technomind

    Standart

    Bence senin sorunun dizüstü bilgisayarın bataryasını çıkartıp kullanman Bunu neden yapar insanlar bilmiyorum cidden, bataryaya hiçbir faydası olmadığı gibi bu tür ciddi sorunlara yol açma ihtimali çok yüksek. Bu şekilde bir elektrik kesintisi yakın zamanda oldu mu?

    Çözüme gelirsek bir harici monitör bağlayabilirsen büyük ihtimalle anlaşılır nerde hata olduğu. Monitörde veya ekran kartında bir hata olduysa servis bilgisayar değerinden fazla para isteyebilir evet. Geçmiş olsun talihsiz bir durum.
  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    bak sımdı ctr alt del yap grw yonetıcsını ac dosya tıkla yeni görev calıstır de expolur.exe yaz tamam de olur ama kesın cozum deıl hep bole yapcan benımde ole
  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    aynen bende öyle capslock numlock webcam ışıkları yanık kalıyor ekrana da görüntü gelmiyor he bide benim laptopda Fujitsu Siemens Amilo Pi2550
  19. #19
    SDN Okuru

    Standart ..

    Arkadaşlar bilgisayar ısındıgı için ekran filmi yanıyo bende 3 kere oldu 100 lira civarında yapıyolar.
  20. #20
    SDN Okuru

    Post monitor arzası

    slm herkezinkisi gibi bende ki sorunda aynı monitor acılıyor ama ekranda görüntü yok harici monitorde de calışmıyor sorun ekran kartından mı olabilir yoksa ekran ciphi diye bir parca varmış ondan mı acil cevap bekliyorum lütfen yardımcı olunuz
  21. #21
    SDN Okuru

    Exclamation :s :s :s :s

    arkadaşlar benimde böyle bi problemim var ama ama ekranım harici ekranda çalışıyor neden olabilir
  22. #22
    ertugrul7

    Standart

    arkadaşlar benim laptopda şöyle bi sorun var ekran güzel görüntü flan tmm ama ekranı açarken yada kapatırken ,eğerken kaldırıken ekranda karıncalanmalar gitmeler oluyo bazı konumda düzgün bazı konumda ekranda bozulmalar kararmalar yada karıncalamalar aynen çekmeyen bit tv de ekranın bazkıı yerlerinin aşşağı yukarı yada yana kayması gb sorun oluyor acaba neden olabilir acil bi yardım edermisiniz
  23. #23
    Samet 4177

    Standart

    merhaba öncelikle kendim denediğim ve olan şeyleri sana söyleyeceğim

    1-laptopun bütün güç kaynağını kapat ve neyi varsa hepsini sök usb memory falan hepsini sök

    2-laptopun power düğmesine 20-30 sn basıllı tut ve böylece laptoptaki statik elektrik boşalsın

    3-laptopun bataryasını herşeyini tak ve başlat

    eyer olmazsa laptopun hard diskini sök zaten çok basiz arkasını çevir en altta sol tarafta tek vidası var onu kontrollu bi şekilde sök ve çıkar çıkardıktan sonra laptou battaniye olur poşet olur iyice ısıtacak birşeyle sar ve laptopu başlat yaklaşık 70 dakika veya daha kısa bi süre beklet ve laptopun ısıdan otomatik olarak kapanmasını sağla kapanıncada yaklaşık 40 dakika karışmadan soğumaya bırak tam soğuduktan sonra harddiski yerine tekrardan tak ve laptopu öle çalıştır eyer yine olmazsa laptopun ekrana giden kısa lehimlerde sorun çıkmıştı geçmiş olsun

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Laptop Ekran Sorunu (yardım)
    kopil - forum Dizüstü Bilgisayar Sorunları
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 21-05-2011, 16:21
  2. Laptop Ekran Sorunu
    muhammet19 - forum Dizüstü Bilgisayar Sorunları
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 24-11-2010, 11:07
  3. Vestel laptop ekran sorunu
    kisver_kusa - forum Dizüstü Bilgisayar Sorunları
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 07-01-2010, 18:56
  4. Laptop' Da Ekran Kartı Sorunu
    Buraktuna - forum Sürücüler ve Güncellemeler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 10-03-2009, 15:13
  5. Hp laptop ekran kararma sorunu
    Last-Shoot - forum Dizüstü Bilgisayar Sorunları
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 11-02-2009, 14:01