Corel Draw kurulum problemi

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 12 ve 12
  1. #1

    Üyelik Tarihi
    26-09-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    698

    Standart Corel Draw kurulum problemi

    Arkadaşlar CorelDraw X5 kurarken şöyle bi problemle karşılaşıyorum.



    Elimde 2 farklı Corel X5 versiyonu var netten indirdiğim. Ama ikisinde de aynı. Hatta X4'de bile aynı. Daha önce kurmuştum aynı kurulumdan. Sistem Gereksinimlerinde herhangi bir program yazmıyor. Acaba Visual Basic Runtimes ya da ona benzer bi program mı gerekiyor? Yardımlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    OnLT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22-01-2008
    Yaş
    21
    Mesajlar
    8.551

    Standart

    Framework 3.5 yüklü?

  3. #3
    engerex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-08-2008
    Mesajlar
    7.393

    Standart

    7zip ile exenin içini bir klasöre boşaltıp içinden kurulumu başlatmayı dene.

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    26-09-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    698

    Standart

    Alıntı OnLT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Framework 3.5 yüklü?
    4 yüklü, onardım. Hala aynı

    Alıntı engerex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7zip ile exenin içini bir klasöre boşaltıp içinden kurulumu başlatmayı dene.
    7Zip ile çıkarınca yine benzer bi exe ve yanında PLUGINSFOLDER (isminden tam emin değilim) diye bi klasör açtı aynı hala. Ama exe'ye tıklayıp kurarken C:/programData'ya yazıyo bişeyler. Ordan kurmayı denedim. Yine aynı. Şimdi SilentInstall bi versiyon buldum onu denicem.

    ---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 11:09 ----------

    O da yemedi

  5. #5
    engerex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-08-2008
    Mesajlar
    7.393

    Standart

    Burada bir nedenden dolayı dosyalara ulaşamıyor. Kurulumu tam yetki ile çalıştırmayı dene. Olmadı portable sürümler var. Bunlar kurulumsuz tek exe dosyaya sahipler. Bir de bunları dene.

    Corel bende de problem çıkarıyor. Çizgiye 1 mm giriyorum 1 cm ayarlıyor, 3mm giriyorum 3 cm ayarlıyor, 1mm ayarlasın diye 0.1cm giriyorum yine 1cm olarak ölçeklendiriyor. Çözemedim.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    26-09-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    698

    Standart

    Alıntı engerex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burada bir nedenden dolayı dosyalara ulaşamıyor. Kurulumu tam yetki ile çalıştırmayı dene. Olmadı portable sürümler var. Bunlar kurulumsuz tek exe dosyaya sahipler. Bir de bunları dene.
    iso falan mı indirsem? gerçi sonuçta exe'ye de tıkladığım zaman onu biyere açıp sonra kurulumu başlatıyor. Bişe eksik gibi sistemde. Silverlight'ımda da problem vardı. Bi şekilde hallettim. Tek bu kaldı. Format atmaya üşeniyorum

    Alıntı engerex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Corel bende de problem çıkarıyor. Çizgiye 1 mm giriyorum 1 cm ayarlıyor, 3mm giriyorum 3 cm ayarlıyor, 1mm ayarlasın diye 0.1cm giriyorum yine 1cm olarak ölçeklendiriyor. Çözemedim.
    İlk açılışta yukardan mm değer seçiyo musun?... Gerçi direk mm olarak açıyo dosyayı ama. Bi kontrol et bence...

  7. #7
    engerex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-08-2008
    Mesajlar
    7.393

    Standart

    Önce taşınabilir sürüm (portable) dene. Kurulum falan gerekmiyor. Taşınabilir diskinle kurulum derdin olmadan her yerde kullanabilirsin. Format atmaktan daha iyidir. Boyutu da 200 MB nin altında.
    Alıntı malibumali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iso falan mı indirsem? gerçi sonuçta exe'ye de tıkladığım zaman onu biyere açıp sonra kurulumu başlatıyor. Bişe eksik gibi sistemde. Silverlight'ımda da problem vardı. Bi şekilde hallettim. Tek bu kaldı. Format atmaya üşeniyorum
    İlk açılışta yukardan mm değer seçiyo musun?... Gerçi direk mm olarak açıyo dosyayı ama. Bi kontrol et bence...
    Benim Registry den Corel kalıntılarını silmem gerekiyor yada format atmam gerekiyor.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    26-09-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    698

    Standart

    Alıntı engerex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce taşınabilir sürüm (portable) dene. Kurulum falan gerekmiyor. Taşınabilir diskinle kurulum derdin olmadan her yerde kullanabilirsin. Format atmaktan daha iyidir. Boyutu da 200 MB nin altında.

    Benim Registry den Corel kalıntılarını silmem gerekiyor yada format atmam gerekiyor.

    Böhüüü Ben de format atmak istiyorum ama programları kim kurcak

  9. #9
    tolgasal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11-09-2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.120

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    26-09-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    698

    Standart

    Alıntı tolgasal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uyguladım hepsini, bakalım Teşekkürler

  11. #11
    SDN Okuru

    Arrow kesin çözüm

    yeni bir admin kullanıcısı oluşturun ve orada oturum acın sonra kurulumu yapın calışıcaktır

  12. #12
    SDN Okuru

    Standart

    varsayılan internet sağlayıcısını internet explorer yapınca düzeliyor.

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Corel Draw için eğitim seti?
    llavinya - forum Photoshop ve Grafik Tasarımı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03-05-2011, 09:51
  2. Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 06-08-2010, 15:06
  3. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 06-03-2010, 19:04
  4. Vista Kurulum Dvd'si Problemi
    bgracn - forum Windows
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 09-10-2009, 00:07
  5. Corel VideoStudio Pro X2
    Troy - forum Yazılım Tavsiyeleri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 24-09-2008, 19:49

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •