Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 10 ve 10

Facebook'a Giremiyorum

Diğer Yazılım Konuları forumunda Facebook'a Giremiyorum konusunu incelemektesiniz.

Arkadaşlar bende 3 tane bilgisayar var 2 si winxp 1 i win7 Winxp olan bilgisayarlarımdan birinde facebook a bağlanamıyorum her siteyi açıyo bi facebook u açmıyo Host dosyasını değiştirmeye çalıştım ...

  1. #1
    Vendetta_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-11-2009
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3.760

    Standart Facebook'a Giremiyorum

    Arkadaşlar bende 3 tane bilgisayar var 2 si winxp 1 i win7
    Winxp olan bilgisayarlarımdan birinde facebook a bağlanamıyorum
    her siteyi açıyo bi facebook u açmıyo
    Host dosyasını değiştirmeye çalıştım beceremedim Dns değiştirdim yine bağlanmadı
    bu sorunu nasıl çözebilirim [diğer iki bilgisayarda (winxp,win7) facebook sorunsuz açılıyor]

    ayrıca mouse scroll la yeni sekme açmak istediğimde 5-10 defa tıklıyo yani gereğinden çok hızlı bunu yavaşlatabiliyo muyuz? (aynı şekilde kapamada da 5-10 sayfayı birden kapıyo)

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    11-11-2008
    Mesajlar
    543

    Standart

    tarayıcı değiş

  3. #3
    Vendetta_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-11-2009
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3.760

    Standart

    Alıntı kelb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tarayıcı değiş
    3 tane bilgisayarı kontrol edebildiğime göre bu seçeneği elemiş olmam lazım değil mi

    ayrıca sorun garip bir şekilde çözüldü anlam vermedim (2-3 gündür bağlanmıyodu )

    ama hala mouse scroll daki problem devam ediyo (çok hızlı oluşu)

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    11-11-2008
    Mesajlar
    543

    Standart

    la oğlum demedin mi xpde denedim diye. sezai misin

  5. #5
    Vendetta_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-11-2009
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3.760

    Standart

    Alıntı kelb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    la oğlum demedin mi xpde denedim diye. sezai misin
    Tarayıcı diyosun yani Firefox dan Explorer a geçiş
    İşletim sistemi mi demek istedin??
    İşletim sistemiyse dediğim gibi WinXP lerden sadece 1 inde bu sorun var
    diğer winxp de win7 de bu sorun yok

    neyse sorun kendiliğindne çözüldü

    artık asıl sorun mouse scroll haberiniz olsun
    Konu Vendetta_ tarafından (16-08-2010 Saat 15:45 ) değiştirilmiştir.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    05-10-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    10.380

    Standart

    Sorunun temeli çerezler. Çerezleri silse idin düzelirdi

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    19-12-2009
    Mesajlar
    2.953

    Standart

    Şu scroll sorunu bende de vardı , açtım mausu temizledim biraz düzelir gibi oldu ama gene tekrarladı. Mausu değiştirdim artık rahatım...

  8. #8
    Vendetta_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-11-2009
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3.760

    Standart

    Alıntı POWER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun temeli çerezler. Çerezleri silse idin düzelirdi
    anlam veremedim çerezler olsa neden birden düzelsin?
    hiç bişi yapmadım ama düzeldi niyeyse
    tek yaptığım face' e ping atmak oldu ondan sonra düzeldi

  9. #9
    SDN Okuru

    Standart

    facebook'a hiçbir tarayıcıdan giremedim lütfen yardım edin. çerezleri sildim gene girmedi, dns yi değiştirdim gene olmadı.

  10. #10
    SDN Okuru

    Thumbs up hatalar

    arkadaşlar tarayıcıdan geçmişi silin olur

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. DNS ile de denedim ama Youtube'a giremiyorum :(
    cnr - forum Diğer Yazılım Konuları
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 12-04-2014, 08:52
  2. Hotmail/Msn Giremiyorum?
    0ReiS0 - forum Skype
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 18-10-2013, 14:05
  3. Normal şekilde internete giremiyorum
    umudayolculuk - forum Diğer Yazılım Konuları
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 28-05-2008, 12:42
  4. Msn'nime Giremiyorum
    -BeSTe- - forum Skype
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 09-04-2008, 15:21
  5. Msn e giremiyorum
    Zibi$ - forum Mesajlaşma Yazılımları
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 05-04-2008, 11:45

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •