Vodafone Mesaj Sorunu

Konu: Vodafone Mesaj Sorunu

  1. #1
    skara

    Standart Vodafone Mesaj Sorunu

    Selam arkadaşlar. Bana mesaj geliyor arama yapabiliyorum internete girebiliyorum fakat sms yollayamıyorum. Farklı telefonda da denedim olmadı. Vodafone müşteri hizmetlerini aradim ve müşteri temsilcisi hattını yenilememi istedi. Acaba sorun başka birşeyden olabilir mi?
    Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Lütfen yardım.
  2. #2
    enkrc

    Standart

    Alıntı skara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar. Bana mesaj geliyor arama yapabiliyorum internete girebiliyorum fakat sms yollayamıyorum. Farklı telefonda da denedim olmadı. Vodafone müşteri hizmetlerini aradim ve müşteri temsilcisi hattını yenilememi istedi. Acaba sorun başka birşeyden olabilir mi?
    Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Lütfen yardım.
    kardeşim telefonunun mesajlar bölümünden, ayarlar kısmına gir. ordan mesaj merkezleri kısmına gir ve sim msj merkezi numarasını +905429800033 yap kaydet ve çık. birde böyle dene bakalım....
  3. #3
    skara

    Standart

    Alıntı enkrc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim telefonunun mesajlar bölümünden, ayarlar kısmına gir. ordan mesaj merkezleri kısmına gir ve sim msj merkezi numarasını +905429800033 yap kaydet ve çık. birde böyle dene bakalım....
    Saol kardeş ama mesaj merkezi numarası doğru müşteri hizmetleri mesaj ayarlarında sorun olmadığını söyledi ayrıca ##002# ve ##21# hepsini yaptım aynı birkaç gün daha beklerim olmazsa mecburen sim kartı değiştireceğim malesef
  4. #4
    enkrc

    Standart

    Alıntı skara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saol kardeş ama mesaj merkezi numarası doğru müşteri hizmetleri mesaj ayarlarında sorun olmadığını söyledi ayrıca ##002# ve ##21# hepsini yaptım aynı birkaç gün daha beklerim olmazsa mecburen sim kartı değiştireceğim malesef
    kardeşim sim kart ile bir alakası olacağını zannedmiyorum sen birde şunu dene mesaj ayarları kısmından "tercih edilen bağlantı" kısmının ayarını "GMS/UMTS"(bu telefonun marka ve modeline göre değişebilir) yap. belki bu ayar değişmiş ve "paket veri kullan" seçeneği etkinleştirilmiş olabilir. dene bakalım denemekten zarar gelmez
  5. #5
    skara

    Standart

    ok deneyim bakalım olacak mi bu arada galaxy s i9000 kullanıyorum
  6. #6
    Max2Life

    Standart

    Sim kartla ilgisi yok. vodafone da bu aralar sistem sorunu var. İstersen vodafone foruma yaz. durduk yere simkart değiştirme.

    http://forum.vodafone.com.tr/

    Vodafone online self servise gir bak. *123# dekinden farklı bakiye göstermeye başladı sistemleri hatalı. Avans açık olmasa bile nedense eksi bakiye gösteriyor. belki sende böyle bir sorun vardır ondan sms yollaman kısıtlanmış olabilir.
  7. #7
    skara

    Standart

    Alıntı Max2Life Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sim kartla ilgisi yok. vodafone da bu aralar sistem sorunu var. İstersen vodafone foruma yaz. durduk yere simkart değiştirme.

    http://forum.vodafone.com.tr/

    Vodafone online self servise gir bak. *123# dekinden farklı bakiye göstermeye başladı sistemleri hatalı. Avans açık olmasa bile nedense eksi bakiye gösteriyor. belki sende böyle bir sorun vardır ondan sms yollaman kısıtlanmış olabilir.
    tsk kardeş zaten hemen sim kartı degistirmeyi düşünmüyorum 3-5 gün beklerim
  8. #8
    Max2Life

    Standart

    http://forum.vodafone.com.tr/t5/T%C3...rum/td-p/47478
    benzer konular var vodafone forumda. Sen dediğimi bir kontrol et *123# ve "Online self serviste" görünen bakiyene bak. Eğer ikisi farklıysa mesaj göndermen engellenmiş olabilir.
  9. #9
    skara

    Standart

    Sorun yok Online self servisle bakiye aynı görünüyor
  10. #10
    SDN Okuru

    Standart

    fabrika ayarlarına geri dönmeyi dene ben de aynı sorunla karşılaştım bunu yaptım ve düzeldi
  11. #11
    SDN Okuru

    Standart Olmuyor Arkadaşlar.... :(

    beyler ben 7000 S yazıp şifre almaya çalışıyorum mesaj gitmiyor Gönderiliyor yazıyor Sonra Hata Yazıyor yeniden dene diyor deniyorum olmuyor ne tapmam gerekiyor her yoldu denedim olmadı (
  12. #12
    -Hewal-

    Standart

    Mesaj merkezleri birden fazla kayıtlı ise göndermeyebilir.
  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bendede aynı oluyor yani mesaj yollayamıyorum ilk defasında müşteri hizmetlerini aradım ve bana nedemesini beklersin yanlışlıkla kapatılmış olabilir dedi aradan 15 gün sonra tekrar aynı hatayı veriyor ben bu vodafonu arayacağım güzelce bir analarına gazoz ısmarlıyacağım bunu hak ediyorlar
  14. #14
    anges00

    Standart

    telefon üzerinden #33 *1111#arama tuşu daha sonra #35 *1111# arama tuşuna basın düzelecektir...
  15. #15
    SDN Okuru

    Standart nokia 1200

    telefonum nokia 1200 hangi taksan mejaz yollamıyor hama mjaz geliyor
  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    Arkadaşlar benim attiğim mesajlar karşi tarafa gidiyo karşi tarafin mesajlari bna gelmiyo lütfen bi yardim olun napmam lazim
  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    eyw kardesım benım smsler ıletılmıyordu bide qelen sms qözükmüyordu karekare21kare yapınca düzeld içok saolun tsk ederım
  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    saol ya ben denedim ve oldu
  19. #19
    SDN Okuru

    Standart

    off be ya yeter sıkıldım ya arkadas mesaj atıyorum karsı tarafların tl i kapalı olunca ve ya cekmeyince onlar tli on dk içinde acmadıkları zaman atmış olduğum mesajlar basarısız diye geri donusum sağlıyo ya musteri hiz salaklarını aradım aptal aptal cevap veriyorlar ya cıldırcammmmmm bgiri yardım etsin
  20. #20
    SDN Okuru

    Angry

    ya benim telefonun galaxy ace suan kontorüm yok ama 7000 veya 7048 ücretsiz attıgım mesajlar gönderilmiyor hata veriyor ayrıca herhangibi numaraya mesaj attıgımda kontorüm olmadıgı için mesajım iletilmezdi ve dakikasında vodofondan mesaj gelirdi yeterli bakiyeniz yok diye 3 4 gündür ne vodofona nede başka bi numaraya mesaj atamıyorum ##21# de yaptım hepsni yaptım düzelmyor yardımcı olurmusunuz
  21. #21
    SDN Okuru

    Standart mesaj

    arkadaşlarr internet apaketi yapıcamm mesaj gönderemiyorumm araama yapıyo karşıdan mesaj geliyoo ama ben mesaj atamıyorumm bilen arkadaşalarr için lütfen yardı mmmm
  22. #22
    SDN Okuru

    Standart

    yaklaşık bir haftadır bu msj sorununu yaşıyorum müşteri temsilcisiyle görüşerek sms paketi yaptım yinede mesaj gönderemiyorum tekrar aradım tel. ayarları normal ve her şeyi denememe rağmen halen düzelmedi incelemeye alındı şuanda bu yorumlar dışında varsa bi fikriniz ya da yapılacak herhangi bişey söyleyin yapalım lütfen..
  23. #23
    SDN Okuru

    Standart

    Ya bende 3 haftadır aynı sorunu yaşıyorum mesajlarım bir kaç kez gidiyor ve tekrar gönder diyor sürekli mesaj sorunu yaşıyorum sizce nedir .?
  24. #24
    SDN Okuru

    Standart

    hocam nasıl kaydedicem merkez ismi soruyo
  25. #25
    SDN Okuru

    Standart Önder

    Aynen Senın Yaptıqın Şeyleri Bende Yapabiliyorum Ama Mesaj Yollayamıyorum Bunun Cevabını Bilen Varsa Söylesin Başka Bi Sorunmu Var

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Vodafone Mesaj Paketleri
    shiftdelete.net - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 24-09-2012, 12:25
  2. Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 06-12-2010, 22:13
  3. Avea Mesaj Sorunu
    temenos - forum Cep Telefonu Operatörleri ve Kampanyalar
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 25-08-2010, 09:40
  4. Turkcell ,"Web Mesaj" sorunu...
    CAMBAZ - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 13-04-2010, 18:51
  5. Hp ipaq 2200 gprs vodafone baglantı sorunu..
    seckinyus - forum Akıllı Telefonlar / Cep Telefonları
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 13-05-2008, 14:20