Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 29
Like Tree7Beğeni

Konu: Turkcell her yöne sms 12 tl oluyo

  1. #1
    way_be - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-05-2010
    Mesajlar
    5.780

    Standart Turkcell her yöne sms 12 tl oluyo

    turkcell her yöne sms 12 tl oluyo mesajı geldi bana sözde neymiş 100mb internet koymuşlar 12 tl yapmışlar peki internet kullanmayanlar ne yapacak? boşuna 2 lira mı verecek
    Konu Sâ'fî tarafından (29-07-2011 Saat 21:32 ) değiştirilmiştir.
    Neutral bunu beğendi.

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    11-02-2009
    Mesajlar
    10.794

    Standart

    Şikayetvar.com'a veya Twitter'dan şikayet et.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    29-11-2010
    Mesajlar
    608

    Standart

    100 mb internet ilk 3 ay 5 tl. yanlış hatırlamıyorsam her yöne 1000 sms'te 7 lira. toplayınca zaten 12 tl yapıyor.bana da mesaj geldi ikisi bir arada 12 tl diye.turkcell iyice kazıkçı olmaya başladı.

  4. #4
    celalim93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-05-2011
    Mesajlar
    937

    Standart

    her yöne sms 5000. 100 mb da akıllı telefonu olan birine yetmez

  5. #5
    NecronomicoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-07-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    2.722

    Standart

    dese ki 250 mb + heryöne mesaj 17 lira kabulümdür öpüp başıma koyarım ama bu halde çok saçma yani,,

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    15-08-2007
    Mesajlar
    2.882

    Standart

    Daha bu ay Genç tarife her yöne 5000sms'i günlük 167sms ile sınırladılar, üstüne bir de zam yapıyorlar. Turkcelli tebrik ediyorum çok doğru bir yolda ilerliyorlar (!).
    Neutral ve celalim93 bunu beğendiler.

  7. #7
    cembaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-03-2010
    Mesajlar
    1.572

    Standart

    Tam turkcellin saçmalamaya başladığı şu zamanlarda avea ya da vodafone yeni bi kampanya yapsa...her yöne 10000 sms, 1000 dk konuşma 1gb internet 39 tl olsa...işte o zaman bombayı patlatırlar...ama nerdeeeeeeeeeee
    Neutral ve celalim93 bunu beğendiler.

  8. #8
    mr_rain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-07-2008
    Yaş
    32
    Mesajlar
    24.051

    Standart

    Turkcell'de kalmaya devam edecekseniz eğer, numara taşıma yapıp aynı gün Turkcell'e geri dönün. 300 dk + 300 sms + 300 mb internet 29 tl

    Ya da

    Numarayı Avea'ya taşıyıp 500 dk + 1000 sms + 1 gb internet 19 tl

  9. #9
    cembaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-03-2010
    Mesajlar
    1.572

    Standart

    Aveanın kampanyasına bak turkcellin kampanyasına bak...az kaldı...bir kaç aya kadar beni de (ve doğal olarak ailemdekileri) kaybedecek turkcell...kafasına göre fiyat arttırmamayı öğrensin!

  10. #10
    c0lin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-09-2007
    Yaş
    23
    Mesajlar
    2.659

    Standart

    oha ya oha yok artık lebron james

  11. #11
    msydm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24-10-2010
    Mesajlar
    490

    Standart

    "Dünyada 5-3-2'ye yer yok"
    celalim93 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    11-02-2009
    Mesajlar
    10.794

    Standart

    Buradan şikayet ve görüş bildirin numaranızı verin anında cevap gelmektedir ben çoğu sikayetimi buradan hallettim.

    http://twitter.com/#!/turkcellhizmet

  13. #13
    acabuco4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-10-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    4.022

    Standart

    günlük sms sınırı 167 olduğu zaman bırakmıştım kullanmayı

  14. #14
    aagkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-01-2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    2.173

    Standart

    2 gün önce 12 yıldır abonesi olduğum turkcell den vodafone ye geçtim (bence turkcellin artık bişeyler yapması için şapkasını önüne koyup düşünmesi gereken zaman geldide geçiyor bile ).

  15. #15
    way_be - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-05-2010
    Mesajlar
    5.780

    Standart

    Alıntı muratteas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buradan şikayet ve görüş bildirin numaranızı verin anında cevap gelmektedir ben çoğu sikayetimi buradan hallettim.

    http://twitter.com/#!/turkcellhizmet
    arkadaşlar tweti olan arkadaşlar yazsın buraya

  16. #16
    interpool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-07-2011
    Mesajlar
    1.711

    Standart

    Soymaktan başka bir şey bilmiyorlar ki !

  17. #17
    way_be - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-05-2010
    Mesajlar
    5.780

    Standart

    resmen zorla 2 lira alcaklar ya internet kullanmayanlardan bu kadar olmaz

  18. #18
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    23.861

    Standart

    Turkcell çok bozdu öyle böyle değil yani acayip bozdu tam artık bozmaz dedik bi daha bozdu önünü alamadık yani öyle bozdu

  19. #19
    acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-11-2010
    Mesajlar
    6.845

    Standart

    Alıntı mr_rain Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkcell'de kalmaya devam edecekseniz eğer, numara taşıma yapıp aynı gün Turkcell'e geri dönün. 300 dk + 300 sms + 300 mb internet 29 tl

    Ya da

    Numarayı Avea'ya taşıyıp 500 dk + 1000 sms + 1 gb internet 19 tl
    Budur
    msydm bunu beğendi.

  20. #20
    futureng - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-10-2007
    Mesajlar
    307

    Standart

    Kamu tarifesine zorla SMS paketi ekleyip zam yapan Turkcell den kurtuldum.. Vodafona geçtim. ne ödediğim belli en azdından 800dk heryöne + SInırsız internet = 38TL (6 ay boyunca da +150 dk her yöne geçiş yaptığım için.)

  21. #21
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    23.861

    Standart

    Alıntı mr_rain Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkcell'de kalmaya devam edecekseniz eğer, numara taşıma yapıp aynı gün Turkcell'e geri dönün. 300 dk + 300 sms + 300 mb internet 29 tl

    Ya da

    Numarayı Avea'ya taşıyıp 500 dk + 1000 sms + 1 gb internet 19 tl
    Normal avealılara yok mu taşımak mı lazım illa?

  22. #22
    acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-11-2010
    Mesajlar
    6.845

    Standart

    Alıntı __kadıköyRAP__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal avealılara yok mu taşımak mı lazım illa?
    Öyleyse bu diyor Avea;
    http://www.avea.com.tr/tr/sta/kampan....konusmanetsms

  23. #23
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    23.861

    Standart

    Eee bu daha iyiymiş @acer taşıyanlara daha fazla olması gerekmez mi anlamadım

    hıı taşıyanların 500dk'sı heryöneymiş

  24. #24
    acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-11-2010
    Mesajlar
    6.845

    Standart

    Numara taşıyana 500dk heryöne, zaten avea lı olana avealılarla 1000 dk fark bu sms ve internet eşit.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/kampan...siz.19lukpaket

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/kampan....konusmanetsms
    @__kadıköyRAP__
    Konu acer tarafından (30-07-2011 Saat 16:00 ) değiştirilmiştir.

  25. #25
    way_be - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-05-2010
    Mesajlar
    5.780

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cpu %100 oluyo?
    knightx - forum Windows 7
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 26-06-2010, 17:31
  2. Turkcell'den Her Yöne 5000 SMS
    Torpido - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22-06-2010, 20:44
  3. Turkcell'de her yöne SMS yok ama... Bu olabilir mi?
    malibumali - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 22-02-2010, 19:53
  4. Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13-10-2009, 18:07
  5. SDN' ye ne oluyo !!
    PC MERAKLISI - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 02-12-2008, 18:08

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •