Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 53
Like Tree2Beğeni

Konu: Turkcell maxi plus 5 için vodafone ayarları

  1. #1
    abdullahcelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-03-2012
    Mesajlar
    420

    Standart Turkcell maxi plus 5 için vodafone ayarları

    arkadaşlar öncelikle çok uğraştım ama yaptım
    ilk olarak ayarlar-diğer-mobil ağlar-erişim noktası adlar-yeni apn diyoruz ve diğer ayarlarda şöyle

    ağ : herhangi bir isim
    apn : internet
    kullanıcı adı : vodafone
    şifre : vodafone
    mcc : 286
    mnc : 02
    kimlik doğrulama türü : pap

    geri kalan boşluklara birşey doldurmayın ve ayarları kaydedin istediğiniz gibi kullanın bir teşekkürü çok görmeyin şimdiden teşekkürler.....
    gastroekrem bunu beğendi.

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    şu uygulama bütün operatörleri otomatik yapıyor
    https://play.google.com/store/apps/d...50d2Vha2tlciJd

  3. #3
    ConfickerBelasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-10-2011
    Mesajlar
    7.981

    Standart

    turkcell marka telefona vodofone takmak hiç mantıklı değil.

  4. #4
    the-godfather - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    662

    Standart

    Arkadaşlar bende turkcell den vodafone yeni gectim sizin gibi uygulamalardan yaptım yanlız cok yavaş giriyor benimde telefon markası turkcell maxi plus 5 bunu nasıl hızlandırabiliriz

  5. #5
    abdullahcelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-03-2012
    Mesajlar
    420

    Standart

    operatorunun 3g baglantisini kontrol er

  6. #6
    the-godfather - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    662

    Standart

    Alıntı abdullahcelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    operatorunun 3g baglantisini kontrol er
    nasıl yapcam arkadasım bi tarif edermisin...

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    ayarlar>diğer>mobil şebekeler>şebeke modu> 2G/3G yada WCDMA(tercih edl)/GSM

  8. #8
    the-godfather - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    662

    Standart

    Alıntı mendocino Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayarlar>diğer>mobil şebekeler>şebeke modu> 2G/3G yada WCDMA(tercih edl)/GSM
    mobil ağlar girdiğimde veri etkin - veri dolaşımı - her zaman veri açık - erişim noktası adları - yalnızca 2G aglarını kullan - ağ operatörleri die var benim telefonda internete gidiyorum ayarladım manuel olarak ama yavaş giriyor erişim noktasından APN 'den ayarladım

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    Yalnızca 2g olmayacak dedığım gıbı

  10. #10
    the-godfather - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    662

    Standart

    Alıntı mendocino Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnızca 2g olmayacak dedığım gıbı
    WCDMA(tercih edl)/GSM bu yok işte ?

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    2G/3G yada WCDMA(tercih edl)/GSM demişim adamım aynı şey bunlar. Yalnızca 2G aglarını kullan yazan kısmı 2G/3G ikisinide kullansın olarak ayarlayacaksın ah be kardeşim bu kadar zor bişey değil.

  12. #12
    the-godfather - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-01-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    662

    Standart

    Alıntı mendocino Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2G/3G yada WCDMA(tercih edl)/GSM demişim adamım aynı şey bunlar. Yalnızca 2G aglarını kullan yazan kısmı 2G/3G ikisinide kullansın olarak ayarlayacaksın ah be kardeşim bu kadar zor bişey değil.
    işte bende ayarladım ama aynı gene değişiklik yok

  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    tşkler Abdullah bilğiyi paylaştığın için

  14. #14
    SDN Okuru

    Standart asd

    Eyvallah . Kardeşim Saolaasın

  15. #15
    SDN Okuru

    Standart Süpersin

    Allah Razı olsun teli değiştirmeyi düşünüyordum bu yüzden beni 500 tl lik masraftan kurtardın

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    erişim noktası adları na giriyorum ama APN ler boş

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    beyler bende dediğiniz gibi yapmaya calısıyomda apnlere tıklıyorum açılmıyor anlamadım

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    dediginiz gibi yaptım ve hala girmedi

  19. #19
    SDN Okuru

    Angry bu ne?

    faceye giremiyorum hata diyor sarjı hemen bittiyor ya nu ne biçim yaw

  20. #20
    SDN Okuru

    Standart yardım

    3 g abone olmak falan gerekiyormu buna 3g ye geçmiyor vodafone internette ?

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart ınternet ayarları

    arkadasım aynen dediğin gibi yaptım ama kaydet dıyorum aynen kalıyor kaydetmıyor neden acaba ?

  22. #22
    SDN Okuru

    Thumbs up Süper

    ellerin dert görmesin... çok şükür bende telefonu değiştrcektim bi sorunum kalmadı oh bee dünya varmış çok teşekkürler
    the-godfather bunu beğendi.

  23. #23
    SDN Okuru

    Standart

    sagol vallaha ya nasıl teşekkür etsem az sana

  24. #24
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar çok teşekkürler

  25. #25
    SDN Okuru

    Question

    çok teşekkür ederimde yine bağlanamıyorum

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Android için Vodafone Internet ayarları
    eSa - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: Dün, 10:51
  2. (Update)Turkcell Maxi Plus 5 software
    SERH@T22 - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 26-06-2013, 22:32
  3. Turkcell Maxi Plus 5 [VS] Galaxy Ace
    LoLLyPoPeD - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 02-05-2013, 16:29
  4. Hotmail kullanıcıları için Thunderbird Ayarları
    GKHNCKR - forum Yazılım Tavsiyeleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 01-08-2009, 02:26
  5. Usbden kurulum için bios ayarları
    g0kh4n - forum Windows 7
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13-05-2009, 15:09

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •