Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 63
Like Tree8Beğeni

Yurtdışından Telefon Getirmek

Cep Telefonları forumunda Yurtdışından Telefon Getirmek konusunu incelemektesiniz.

merhabalar.yurtdışından telefon getirticem. Nasıl ve nerde açtırabilirim.deneyimi ve bilgisi olanlardan acill yardımm!!!!!!!!! ...

  1. #1
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart Yurtdışından Telefon Getirmek

    merhabalar.yurtdışından telefon getirticem. Nasıl ve nerde açtırabilirim.deneyimi ve bilgisi olanlardan acill yardımm!!!!!!!!!
    wooksups bunu beğendi.

  2. #2
    SDN Okuru

    Standart

    Yurtdışından Telefonlar geliyo ama , sadece kendi gelenler getirebiliyor , kargo ile getirttiremssin ,
    Açma konusuna gelince , 15 20 liraya imei kırıyorlar ve kullanabilir hale geliyorsun , ama sadece samsunglarda geçerli bu yazdıgım ,
    pasaportunuz varsa ona actırabilirsiniz 100 lira vergi ödeyip açtırdıktan sonra kapanmaz

  3. #3
    Regionella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Mesajlar
    1.719

    Standart

    mesela yurtdışından internetten sipariş versek. telefon kargoyla gelse,

    telefonu pasaporta nerde kaydettireceğiz tam olarak?

    her ilde rahatça kayıt yaptırabilir miyiz?

  4. #4
    heroares - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-08-2008
    Mesajlar
    137

    Standart

    Alıntı Regionella Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesela yurtdışından internetten sipariş versek. telefon kargoyla gelse,

    telefonu pasaporta nerde kaydettireceğiz tam olarak?

    her ilde rahatça kayıt yaptırabilir miyiz?
    Gümrükte takılıyor telefonlar.Gümrüktende alırken bir sürü para veriyorsun, tanıdğın biri varsa yurtdışından elden getirsin kargo olayları karışık...

  5. #5
    Regionella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Mesajlar
    1.719

    Standart

    Alıntı heroares Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gümrükte takılıyor telefonlar.Gümrüktende alırken bir sürü para veriyorsun, tanıdğın biri varsa yurtdışından elden getirsin kargo olayları karışık...
    yani edirne'ye gitmem gerek telefonu alabilmek için ben taa gümüşhane'deyim.
    şu avrupa birliğine bir giremedik lanet olsun.

  6. #6
    BthnYlmz09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    1.614

    Standart

    İste o telefon sana ulasmiyor. Gumrukte kaliyor. Vergisini odeyip alman lazim o da Turkiye fiyatina denk geliyor..
    Pasaporta telefoncularda kaydettiriyorsunuz hemen hemen her telefoncu kaydediyor fakat cevrenizde en bilinene gidin. Oyunlar olabiliyor..
    Her ilde rahatca kaydettirirsiniz..

  7. #7
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    Kargo falan değil ya bi arkadaşıma getirticem.Bugun gitti abd ye .haftaya gelicek.Xperia z getiricek .bende burda nerede açtırabilirim onu öğrenmeye çalışıyorum .

  8. #8
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    sorma kardesım ya .bukadar halkı sömuren baska devlet yok.vergilerle 350 dolarlık telefon(nexus 4) 1400 tl ye satlyo turkıyede bizde mecburen yurtdışından getirtiyoruz.simdi onada 100 tl vergi koydular .
    sanırım yenı hedefleri aldıgımız nefesten vergi almak Orhan veli nın de dediği gibi

    Bedava yaşıyoruz, bedava;Hava bedava, bulut bedava;Dere tepe bedava;Yağmur çamur bedava;Otomobillerin dışı,Sinemaların kapısı,Camekanlar bedava;Peynir ekmek değil amaAcı su bedava;Kelle fiyatına hürriyet,Esirlik bedava;Bedava yaşıyoruz, bedava.
    durum bu
    Konu mr_rain tarafından (14-05-2013 Saat 09:45 ) değiştirilmiştir.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    07-03-2013
    Mesajlar
    67

    Standart

    Ben yurt dışından birçok ürün getirttim hiç bir sorun çıkmadı.

  10. #10
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    Alıntı seoloji Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben yurt dışından birçok ürün getirttim hiç bir sorun çıkmadı.
    Telefonları getirdikten sonra tam olarak ne yaptıgınızı yazarmısınz ?

  11. #11
    Headhunter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-07-2007
    Mesajlar
    825

    Standart

    Alıntı wasp071 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefonları getirdikten sonra tam olarak ne yaptıgınızı yazarmısınz ?
    Biri de şu arkadaşa ne yapacağını anlatmamış ya. Kardeşim alıcaksın telefonu getiren arkadaşını gidiceksiniz turkcell bayisine. Tabi arkadaşının pasaportu yanında olcak ve daha önce, yanlış hatırlamıyorsam 1 veya 2 sene telefon kaydettirmemiş olacak, 100 tl harç parasını ödeyerek telefonu pasaporta kayıt ettireceksin. Bu kadar basit. Sonra yasal bir şekilde kullanmaya başlayabilirsin.

  12. #12
    eairmak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-07-2008
    Yaş
    25
    Mesajlar
    460

    Standart

    BTK ya girip okuyabilirsin ama kısaca anlatayım öncelikle yurt dışından gelen birisi ile telefonu getirtiyorsun ve imeisini vergi dairesine verip 115 lira olan vergisini ödüyorsun artık 100 değil millet hala eski fiyatı yazmış daha sonra aldığın dekont ile hattının olduğu bayiye gidip 20 lira verip pasaport sahibinin adına kayıt yaptırabiliyorsun tabi 2 takvim yılı içinde kayıt yapmamış olmadı gerek ve ülkeye giriş yapmasının üzerinden 30 gün geçmemiş olması gerekiyor haberiniz olsun

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    07-07-2008
    Yaş
    29
    Mesajlar
    7.711

    Standart

    harç parası 100 değil 115 tl haberiniz olsun vergiye sitem eden arkadaşlara cevabım enflasyon carş açık gibi bir konulara göz atsınlar bu devletin uygulamak zorunda olduğu bir durum özellikle üretemeyen ülkelerde uygulanan bir sistem arkadaşa gelirsekte hiç macera aramasın gümrükte kalır bazı siteler telefonun orjinal paketinde değilde standart kutuda aksesuarsız gönderiyor tabi o da alt ve orta segment cihazlar için zaten bir de kargo sağlam gelecek mi ürün sorunsuz çıkar mı diye düşünürken hiç uğraşmayın derim

  14. #14
    Jomolocco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-09-2012
    Yaş
    24
    Mesajlar
    737

    Standart

    Alıntı freewill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    harç parası 100 değil 115 tl haberiniz olsun vergiye sitem eden arkadaşlara cevabım enflasyon carş açık gibi bir konulara göz atsınlar bu devletin uygulamak zorunda olduğu bir durum özellikle üretemeyen ülkelerde uygulanan bir sistem arkadaşa gelirsekte hiç macera aramasın gümrükte kalır bazı siteler telefonun orjinal paketinde değilde standart kutuda aksesuarsız gönderiyor tabi o da alt ve orta segment cihazlar için zaten bir de kargo sağlam gelecek mi ürün sorunsuz çıkar mı diye düşünürken hiç uğraşmayın derim
    turkiyede uretmiyor zaten bir 115 harc parasi var bir 2 kati para vermek var

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    07-07-2008
    Yaş
    29
    Mesajlar
    7.711

    Standart

    sorun da o zaten üretmiyor yani Türkiye nin parası dışarı akıyor ve değer kaybediyor bunun önüne geçebilmek içinde yüksek vergi veriyorsunuz cayma bedeli gibi düşünün

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    26-01-2013
    Yaş
    17
    Mesajlar
    1.451

    Standart

    İş adamlarını toplasak bir telefon markası yapsalar nokia ya samsung a rakip olsa ne güzel olur

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    Sımdı benım amerıkadan bır yakınım amerıkadan telefon alsa (amerıkan vatandası) turkıyeye gelırken gumrukte para oder mı ? Kusura bakmayın yasım geregı bıraz cahılım yanıtlarsanız sevınırım

  18. #18
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    @Headhunter
    @
    eairmak
    @freewill

    Teşekkürlerrr

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Alıntı hasanistan44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İş adamlarını toplasak bir telefon markası yapsalar nokia ya samsung a rakip olsa ne güzel olur
    olsa iyi olur ama nerde bizimkilerde onu yapıcak *** Sözde yerli otomobil yapıyolardı .Heyy yavrum Devrim heyy
    hasanistan44 bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    26-01-2013
    Yaş
    17
    Mesajlar
    1.451

    Standart

    Alıntı wasp071 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Headhunter
    @
    eairmak
    @freewill

    Teşekkürlerrr

    - - - Mesaj Güncellendi - - -



    olsa iyi olur ama nerde bizimkilerde onu yapıcak *** Sözde yerli otomobil yapıyolardı .Heyy yavrum Devrim heyy
    Ama imreniyorum bu mercedes, bmw gibi bir Türk markası olsa

  20. #20
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    Alıntı hasanistan44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama imreniyorum bu mercedes, bmw gibi bir Türk markası olsa
    inan bende senın kadar isterim,Sunu duymak bıle yeter ya ,ABD dekı adam turkıyeden telefon getiriyo.pasaport kaydı yaptırıyo
    hasanistan44 bunu beğendi.

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart paraa

    herkese bişey sormak istiyorum benım arkadasım yurdısına gitcek gelcek bende ona bana telefon alması için para vercem acaba galaxy s4 ile ıpone 5 in amerika fiyatlarını biliyorsanız söyleyebilirmisiniz

  22. #22
    SDN Okuru

    Standart acil

    ya acilen bilen varsa cevap yazarsa çok sevinirim,
    yutdışından bir telefon getirtiyom ama bu yazılanlardan sonra durdurdum ,
    benim yurtdışından getirtmek istediğim telefonun kendisi zaten 150 tl civarı ,
    şimdi ben 150 tl lik cihaza 115 tl vergimi vericem ,
    istediğim cihaz türkiyede satılmıyorda o yüzden yurtdışından getirtiyom ,
    ama 2000 tl lik iphonada ,galaxyde aynı vergi 150 tl lik basit bir telefonada mı aynı vergi ?
    bilgisi olan varmı acaba ?

  23. #23
    SDN Okuru

    Standart

    ya acilen bilen varsa cevap yazarsa çok sevinirim,
    benim yurtdışından getirtmek istediğim telefonun kendisi zaten 150 tl civarı ,
    şimdi ben 150 tl lik cihaza 115 tl vergimi vericem ,
    istediğim cihaz türkiyede satılmıyorda o yüzden yurtdışından getirtiyom ,
    ama 2000 tl lik iphonada ,galaxyde aynı vergi 150 tl lik basit bir telefonada mı aynı vergi ?
    bilgisi olan varmı acaba ?

  24. #24
    SDN Okuru

    Standart acil

    ya acilen bilen varsa cevap yazarsa çok sevinirim,
    yutdışından bir telefon getirtiyom ama bu yazılanlardan sonra durdurdum ,
    benim yurtdışından getirtmek istediğim telefonun kendisi zaten 150 tl civarı ,
    şimdi ben 150 tl lik cihaza 115 tl vergimi vericem ,
    istediğim cihaz türkiyede satılmıyorda o yüzden yurtdışından getirtiyom ,
    ama 2000 tl lik iphonada ,galaxyde aynı vergi 150 tl lik basit bir telefonada mı aynı vergi ?
    bilgisi olan varmı acaba ?

  25. #25
    wasp071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    712

    Standart

    SDN okuru fıyat sabittir. degişmez.sonucta sen ımeı alıyosun 115 tl ye telefonun bı onemı yok

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 konuk)

Benzer Konular

  1. Yurtdışından telefon getirmek
    12ada - forum Cep Telefonları
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 31-08-2013, 21:17
  2. Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 26-07-2013, 15:52
  3. Görüntülü Telefon Türkiye' ye Geliyor
    chimera - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 31-08-2012, 13:40
  4. Türk Telekom Telefon Rehberi
    Efe Zoroğlu - forum Tavsiye Ettiğiniz Siteler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 22-06-2007, 12:06
  5. Evleneceklere Bedaca Telefon
    Denizhan Dakılır - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-06-2007, 19:28

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •