+ Cevapla
1. Sayfa - Toplam 7 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 157

Konu: Telefon imei numarası değiştirme

  1. #1

    Standart Telefon imei numarası değiştirme

    Merhabalar yurtdışından Galaxy s3 ve HTC One X getirdik onlar için pasaportumuz yok Galaxy s2 için kullandık telefoncuya gittik bir miktar paraya yapacağını ama belki özelliklerini kullanamayacağımızı söyledi net bir şey söylemedi birinci sorum öyle bir şey var mı ikincisi varsa pasaportu en kolay nereden bulabilirim teşekkürler..

  2. #2
    SDN Okuru
    Misafir
    yurtdışından Galaxy s3 ve HTC One X getirtirden kime getirttiysen onda pasaport vardır. kesin kaçak geldi sana ırak üzerinden.
    "pasaportu en kolay nereden bulabilirim" :=) Ajan filmleri mi izledin sahte pasaport arar gibi halin var. Git Eş-dost akrabana sor olmadı facebook adresinden ilan et acil pasaport gerek (ücreti mukabilinde) de bulursun...hadi kolaygele yeğen..

  3. #3
    Profesör OptimusPrime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-11-2011
    Mesajlar
    4.162
    Sorun şöyle olabilir imeilini klonladiginiz telefonun 3g şi yoksa 3g kullanamiyorsun o telefonun ayarları geliyor telefona belki ayarları manuel olarak girebilirsiniz

  4. #4
    Profesör Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.093
    dediği şey tamamen uydurma size bir örnek verim. yaklaşık iki ay önce amcam yurtdışından bi S2 getirtdi ve o S2 ye motorolanın eski akıllı olmayan bi telefonunun imei numarasını attık yani telefoncunun dedği gibi olsaydı S2 de birçok özelliği şuan amcam kullanamıyo olcaktı ki hiç bişekilde bi sorun yok. Sadece yazılım güncellemede kiesten güncelleme yapılmıyo elle güncellemen gerekiyo telefonu

  5. #5
    Teşekkürler yorumlarınız için 100 TL'ye yaptırmak uygun mudur sizce ?

  6. #6
    Dekan
    Üyelik Tarihi
    05-11-2007
    Mesajlar
    9.532
    Alıntı iayeniceri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler yorumlarınız için 100 TL'ye yaptırmak uygun mudur sizce ?
    imei değiştirmeyse pahalıdır. O fiyata pasaport satıyorlar

  7. #7
    Alıntı mila12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    imei değiştirmeyse pahalıdır. O fiyata pasaport satıyorlar
    Pasaport 100 TL + 100 TL vergi dairesi mi yoksa toplam 100 TL mi ?

  8. #8
    Profesör Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.093
    Toplam 200 diye biliyorum

  9. #9
    Alıntı TheMerhum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Toplam 200 diye biliyorum
    100 TL için riske atmaya değer mi ?

  10. #10
    Profesör Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.093
    bana sorarsan hic degmez dostum

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    Görüntülü görüşme yapamazsin, eğer imeisini kullandığı telefon . görüntülü görüşmeyi desteklemiyorsan.. bendeki mesela..öyle


    Alıntı TheMerhum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediği şey tamamen uydurma size bir örnek verim. yaklaşık iki ay önce amcam yurtdışından bi S2 getirtdi ve o S2 ye motorolanın eski akıllı olmayan bi telefonunun imei numarasını attık yani telefoncunun dedği gibi olsaydı S2 de birçok özelliği şuan amcam kullanamıyo olcaktı ki hiç bişekilde bi sorun yok. Sadece yazılım güncellemede kiesten güncelleme yapılmıyo elle güncellemen gerekiyo telefonu

  12. #12
    bizim kosedeki telefoncuda 7,5 tl ye imei atiliyo

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    slm....hangi telefoncu????

  14. #14
    SDN Okuru
    Misafir
    evet, neresi sizin köşe?

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    Ya Arkadaslar Bendede Samsung Galaxy S 2 Var İmei Değiştirmek istiyorum Bu Mümkünmü Acaba ? Yada Değiştirildiği Taktirdede SORUN ÇIKIYOMUS BİLGİNİZ VARMI ACABA ?

  16. #16
    Arkadaşım Sorun Çıkmaz Bende Almanya'dan Bir HTC Sensation Xe Getirttim. İmei Sorunu Yaşadım Kayıt Yaptırdığım Halde Tekrar O Pasaporta Yaptırmak İstedim Ama Getiren Kişi Almanya'da Bende 250 TL'ye Hal Ettim Pasaportsuz. ;) Ama Şimdi SIII Kullanıyorum Kafam Rahat. ;)

  17. #17
    SDN Okuru
    Misafir
    Ben de s3 u aldim imei clonladim. Tek klonladiginiz telefonubir daha acmayin iki telefonda gider. Ayrica ben imei klonlamayi 50 tl ye yaptirdim. Fazlasini vermeyin aman dikkat!

  18. #18
    SDN Okuru
    Misafir
    ne 100 ü ne 50 si yaa 15tl ye yapıyolar sarıyerde(ist) kazıklanmışsınız

  19. #19
    SDN Okuru
    Misafir
    nerede acaba

  20. #20
    SDN Okuru
    Misafir
    imei yi eskiye çevirmek istersek nasıl çevirebiliriz. lütfen acil yardımm.

  21. #21
    Dekan
    Üyelik Tarihi
    05-11-2007
    Mesajlar
    9.532
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    imei yi eskiye çevirmek istersek nasıl çevirebiliriz. lütfen acil yardımm.
    Telefonun arkasında yazan imei numarasını değiştirdiğin gibi geri gireceksin

  22. #22
    SDN Okuru
    Misafir
    nerde yaptirdin sariyerde bende yaptirmak istiyorum bide bi kac ayrinti sormam gerek yardim ederen memnun olurum

  23. #23
    SDN Okuru
    Misafir
    Ankarada bu işlemi yapabilecegim bir yer var mı acaba?

  24. #24
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    25-03-2008
    Mesajlar
    20
    İmei var elimde orjınal 15 tl işini görürse

  25. #25
    SDN Okuru
    Misafir
    Beyler pasaportun suresi dolarsa bişi oluyor mu peki ?

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 26-07-2013, 16:52
  2. Görüntülü Telefon Türkiye' ye Geliyor
    chimera - forum Gündem (Dünya/Türkiye)
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 31-08-2012, 14:40
  3. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15-04-2010, 21:11
  4. Mesajlara Numara Verilsin
    elektr10 - forum SDN'e Önerileriniz
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 22-06-2007, 14:48
  5. Yanlış Numara
    Zonked - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 07-06-2007, 16:38

Bookmarks

Bookmarks