+ Cevapla
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 15 ve 15

Konu: Buyrun ücretsiz Norton AntiVirüs !

  1. #1
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-07-2007
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5

    Standart Buyrun ücretsiz Norton AntiVirüs !

    Ücretsiz,crack'siz,serial key'siz Norton AntiVirüs ;)

    Programdaki LiveUpdate'i kullanarak updateleri yapabilirsiniz.

    Sistemi kasmadan çalışması ayrıca LAN bağlantılarında problem çıkarmaması ve etkili koruması sayesinde tercih edebilirsiniz

    Telif haklarını zedeleyen dosyalara link verilmesi (Crack, serial, warez) ve sitede paylaşılması yasaktır.

  2. #2
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-07-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    268
    Bildiğimiz norton antivirüs mü?

  3. #3
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-07-2007
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5
    evet

  4. #4
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-07-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    268
    Pek inandırıcı gelmiyor bana?

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-07-2007
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5
    benimde ilk elime geçtiğinde bende aynen böyle düşündüm ;D

    boyutu çok büyük değil,eğer ihtiyacın varsa indir bak derim..uzun zamandır kullanıyorum makinede herhangi bir problem çıkarmadı zaten full verison..kurduktan sonra görebilirsin..

  6. #6
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    26-02-2007
    Mesajlar
    1.039
    Yasal mı peki?

  7. #7
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-07-2007
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5
    yasal sanırım,çünkü kurarken hiçbir illegal yola başvurulmuyo.

    symantec'in herkese armağanı sanırım ;D

    şu hatırlatmayı yapayım ; programı kurarken kullanıcı adı ve şifrenizi sallamayın ya da unutmayın çünkü ayarlara girmek için onu kullanmanız gerekiyo..bide kurmadan önce içerisindeki "oku.txt" dosyasına göz atın.

  8. #8
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-07-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    268
    trojan falan var mı?

  9. #9
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    18-07-2007
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5
    trojan filan yok,ben yaklaşık bir yıldır kullanıyorum.

  10. #10
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    26-02-2007
    Mesajlar
    1.039
    Bu Symantec Antivirus, 50$ civarında bir fiyattan satılıyor. Bu tarz paylaşımlar yasak.

    http://www.shiftdelete.net/forum/ind...ction=kurallar

  11. #11
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    02-08-2009
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1
    tşkr

  12. #12
    Profesör Ugur.pc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-05-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.146
    Saçma sapan konularınızla şu forumu doldurmayın. Gidin sizin için bir dünya warez siteleri var oraya verin bu kendi çıkarlı trojanlı programlarınızı sonrada millete bedava süper çok dehşet diye enayi yerine koyupta yutturmayın. Zaten konu için gereken yapılmış Link silinmiştir. Güle güle

  13. #13
    Moderator spybot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-11-2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    48.047
    Saol denerim bir ara..

  14. #14
    Dekan
    Üyelik Tarihi
    13-03-2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    8.425
    Katılımsız kurulum diyosan yani Fixlenmiş hali
    Bu paylaşımlar Olmuyor burada

  15. #15
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    03-08-2009
    Yaş
    26
    Mesajlar
    31
    paylasım için teşkkrler

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. AVG antivirüs 7.5.503 (30 mb)
    enezzzz - forum Güvenlik
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-01-2008, 19:08
  2. PS 3' e Antivirüs
    chimera - forum Güvenlik
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 05-01-2008, 19:11
  3. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 04-12-2007, 16:01

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Bookmarks