Avea in Touch aldım.Ve bir soru ..
  1. #1
    wolkhy1903

    Standart Avea in Touch aldım.Ve bir soru ..




    An itibariyle telefon şarjda...henüz açmadım...ilk defa android kullanacağım..1661 nokia telefonumu attım bir köşeye yalnız sormak istediğim bir soru var ben bu telefonu bilgisayara bağlıyacağım ama yazılımı yok nerden bulucam..artı bir de bu android güncellenir mi en son çıkan sürüme yoksa mevcut sürümü kullanmak daha mı iyi..?
  2. #2
    3xpired

    Standart

    Data kablosu çıkmadı mı kutudan? Onunla bağlarsın bilgisayara. Güncellemeyi de telefonu yapan firma atarsa güncellersin. ZTE yapmış galiba bir arkadaşımda var benim de.
  3. #3
    wolkhy1903

    Standart

    Alıntı 3xpired Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Data kablosu çıkmadı mı kutudan? Onunla bağlarsın bilgisayara. Güncellemeyi de telefonu yapan firma atarsa güncellersin. ZTE yapmış galiba bir arkadaşımda var benim de.
    data kablosu var canım da hanı telefonların kutusundan yazılım cd lerı cıkar ya bunda yok ...
  4. #4
    SDN Okuru

    Standart

    benm bildiğin telefonlardan cd falan çıkmaz yani data kablosunu tak direk tanır büyük ihtimal
  5. #5
    madmex

    Standart

    aynen direk driverleri yükleyecek ve çevirmeli ağ dene direk bağlanmazsa
  6. #6
    3xpired

    Standart

    Herhangi bir yazılıma ihtiyaç olduğunu sanmıyorum direk bağla bakalım data kablosunu ne olacak
  7. #7
    wolkhy1903

    Standart

    Alıntı 3xpired Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herhangi bir yazılıma ihtiyaç olduğunu sanmıyorum direk bağla bakalım data kablosunu ne olacak
    oldu oldu ama telefonun klavyesindeki rakamlar çok küçük olduğu için program vasıtası ıle yazmak ıstedım ama boyle bır ımkanı yok
  8. #8
    SDN Okuru

    Standart

    birader sen çok gerilerde kalmışsın ya...
  9. #9
    wolkhy1903

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birader sen çok gerilerde kalmışsın ya...
    ah param olsa bak nasıl ılerlerde olucam
  10. #10
    SDN Okuru

    Standart

    bendede var ama cd felan yok yani usb le bağlanıyorum
  11. #11
    SDN Okuru

    Standart

    pemde im touch aldım v 4 gümdür kullamıyorum şarzı hala 16 da ve süper pir telefom tavsiye ederi
  12. #12
    SDN Okuru

    Standart yardım

    Ya benimde bi sorum olcak arkadaşlar bendede avea in touch var ama gta 3, subway sufers açmıyor arkadaşlarımda 2.3.5 android sürümlü telefonlar var onlar açıyor fakat avea in touch ne yapmayalım yazılımmı güncellicem yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bu tlf bende aldım ama çok pişmanım berbat çok yavaş sürekli takılıyorinternete girdiğinizde ise tam bir felaket b24 ay taahhüt te imzaladık yedik naneyi aklınız varsa almayın elinizde kalır bu tlf. piyasasıda yok satamazsınız da...
  14. #14
    SDN Okuru

    Standart umarım doğru cevapladım..

    bende avea in touch kullanıyorum.. sürümü iyi ancak 400 tl lik telefondan ne beklenir... ilk defa android kullanıyorum.. telefon yavaşlığı dışında iyi.. sürümnü yükseltme ihtiyacı yoktur.. ancak isteyenler yapabilir.. telefonu bilgisayara bağlayınca kendisi bağlamak için bi pencere çıkarıyor.. bu telefonu hang bilgisayara takarsanız takın kendini bağlar.. ileri ya da next gibi tuşlardean sonra bilgisayara bağlanıyor.. içinde var yanii.. umarım sorunu cevaplayabilmşimdir.. ama çok şey yüklemeyin..format atmak zorunda kalırsınız..
  15. #15
    madmex

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu tlf bende aldım ama çok pişmanım berbat çok yavaş sürekli takılıyorinternete girdiğinizde ise tam bir felaket b24 ay taahhüt te imzaladık yedik naneyi aklınız varsa almayın elinizde kalır bu tlf. piyasasıda yok satamazsınız da...
    saçmalama söylediğin şey gerçeklerden uzak
  16. #16
    aschil

    Standart

    Kendi şahsi fikrim;
    Operatörlerden kontörden başka bir şey almayın.
  17. #17
    wolkhy1903

    Standart

    Alıntı DarkWane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi şahsi fikrim;
    Operatörlerden kontörden başka bir şey almayın.
    tamamen katılıyorum son yasadıklarımdan sonra...
  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    Alıntı DarkWane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi şahsi fikrim;
    Operatörlerden kontörden başka bir şey almayın.
    Zaten operatörlerin yaptıkları kampanyalara baktığın zaman, 500 TL'lik telefon sözde kampanya ile 600 TL oluyor. Özellikle son model telefonlarda bayağı bir fark oluyor. Kampanyalarını inceleyin 1800 TL'lik S4'ün sözde operatör kampanyası ile 2000 TL'yi geçtiğini görürsünüz. Sözüm ona bunu da ballandıra ballandıra atmaları yok mu o beni deli ediyor. Tabiki insanlara 24 ay vade tanıdıkları için, insanlar alıyor. Bence operatörden çok uygun değilse genel anlamda telefonlar milleti soymak için kurulmuş tuzaklardan birisi. Telefonunun borcunu bitiriyorsun, bir bakmışsın, 2000TL'ye aldığın telefon 1000TL'ye düşmüş o zaman başından aşağı kaynak sular dökülüyor. ;)))
  19. #19
    SDN Okuru

    Standart


    android sürümü nasıl güncelleniyor ?
+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. İphone - İpod touch bir soru
    Genero - forum iOS
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24-04-2010, 09:37
  2. Zor bir soru
    yamaco - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 20-11-2007, 15:27
  3. Windows klasörleri hakkında bir soru
    HiAxiSeytan - forum Windows
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28-09-2007, 13:47
  4. İlginç bir soru?Cevaplarınızı bekliyorum.
    FEDERAL60 - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 31-07-2007, 15:37